بن زاید

امارات به دنبال کاهش سطح نمایندگی خود در اراضی اشغالی به دنبال اظهارنظر فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق به نقل از الخلیج آنلاین، تبعات اظهارنظر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و فلسطینی ها همچنان ادامه دارد.

در این راستا رسانه های رژیم صهیونیستی از اعزام هیئت اماراتی به ریاست عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات به اراضی اشغالی در راستای محکومیت این موضع گیری خبر دادند و اینکه ابوظبی به دنبال کاهش سطح روابط دیپلماتیک خود با تل آویو است.

روزنامه هاآرتص به نقل از یک منبع دیپلماتیک اماراتی نوشت که بن زاید برای دیدار با اسحاق هرتزوگ، رئیس‌ رژیم صهیونیستی، برای ابراز محکومیت رسمی اظهارات تحریک آمیزبتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم وارد اراضی اشغالی خواهد شد.

مشخص نشده است که این هیئت با نتانیاهو هم دیدار خواهد کرد یا خیر.

همزمان جروزالم پست روز چهارشنبه اعلام کرد که امارات در حال بررسی کاهش سطح نمایندگی دیپلماتیک خود در اراضی اشغالی است.

این دو کشور در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ توافق صلح و عادی سازی روابط با یکدیگر را امضاء کردند.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه امارات از محمد الخاجه سفیر این کشور در تل آویو خواسته است که با هیچ مسئول اسرائیلی دیدار نکند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    42 3
    باید قدر ظرایف زبان فارسی در عرصه طنزرا دانست و از آن ها بهره برد. در زبان فارسی شیرین وقتی با چنین اتفاقی رو به رو می شویم که طرف یک ماجراجویی قلابی راه می اندازد تا به هدف دیگری برسدمی گویند«خر خودتی»! آخر در برابر این که وزیر خارجه رژیم جعلی اسرائیل به فلسطین و فلسطینیان اهانت کرده ، وزیر خارجه یک مملکت عربی !با هیأتی بلند شود و برود به دیدار مقامات رسمی صهیونیستی !تا این اهانت را محکوم کند! کجای تاریخ بشریت چنین خریتی را به عنوان نمونه دیگرمی توان سراغ داشت ؟هر کسی با یک توئیت ساده این را انجام می دهد !باز بچه های تیز جنوب شهر می گویند «سیاهمان نکن خودمان ذغال فروشیم!»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس