کد خبر 1474776
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۷
شکست پاری‌سن‌ژرمن در خانه/ مسی "هو" شد

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیداری خانگی مقابل رن تن به شکست داد تا بازیکنان این تیم به شدت توسط هواداران مورد هجمه قرار بگیرند.

به گزارش مشرق، در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و هشتم لیگ فرانسه، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیداری خانگی در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف رن رفت که در نهایت با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

پاریسی‌ها که با حذف از لیگ قهرمانان اروپا به شدت توسط هواداران خود مورد هجمه قرار گرفته بودند دنبال این بودند تا با قدرت نمایی در لیگ آن ناکامی را به باد فراموشی بسپارند.

پاریسی ها بازی را هجومی آغاز کردند اما عملکرد درخشان استیو مانداندا مانع گلزنی ستارگان پاریس شد. در ادامه اما در آخرین دقیقه از نیمه اول، توگو اکامابی با ضربه‌ای دقیق و محکم دروازه دوناروما را باز کرد.

در سومین دقیقه از نیمه دوم هم بازهم پاریسی‌ها دروازه خود را باز شده دیدند. در دقیقه ۴۸ کالیمندو گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه تیم تحت هدایت گالتیه سراپا حمله شد تا نتیجه را به جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد تا این جدال با برتری ۲ بر صفر تیم میهمان خاتمه بیابد و شکستی تلخ برای شاگردان گالتیه رقم بخورد.

پس از این بازی بیشتر بازیکنان پاریسن ژرمن از جمله مسی مورد هجمه از سوی هواداران قرار گرفتند و بسیاری از تماشاگران، مسی را هو کردند.

پاری سن ژرمن در حال حاضر ۶۶ امتیازی است و با اختلاف ۹ امتیاز نسبت به تیم دوم، صدر را تصاحب کرده است. رن هم با۵۰ امتیاز پنجم است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس