خط و نشان سرمربی ژاپن برای شمسایی و تیم ملی ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: می‌خواهیم با شکست دوباره ایران در فینال به کارمان در این پنجره فیفا پایان بدهیم.

به گزارش مشرق، دیدار فینال تورنمنت ۶ جانبه فوتسال تایلند به میزبانی شهر پاتایا فردا سه شنبه بین دو تیم ملی ایران و ژاپن برگزار می‌شود تا قهرمان این دوره از رقابتها مشخص بشود. این بازی از ساعت ۱۸ به وقت محلی آغاز می‌شود.

تقابل ایران و ژاپن برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. ژاپن که در مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا ایران را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد به دنبال تکرار این اتفاق و ضربه زدن دوباره به ملی پوشان کشورمان است؛ در حالی که وحید شمسایی و شاگردانش به فکر انتقام آن فینال و بازگرداندن اعتبار برابر «سامورایی ها» هستند.

«کنیچیرو کوگوره» سرمربی تیم ملی ژاپن به سختی و با نتیجه ۱ بر صفر در مرحله نیمه نهایی عربستان را شکست داد و به فینال رسید. او حالا برای تیم ملی ایران خط و نشان کشیده و می‌گوید که قصد دارد با قهرمانی این تورنمنت را به پایان برساند.

کوگوره گفت: برابر عربستان بازی را ۴۰ دقیقه کنترل کردیم و پیروز شدیم. اینکه بتوانیم یک بار دیگر با ایران روبرو شویم واقعاً بزرگترین فایده‌ای است که از حضور در این تورنمنت به دست می‌آوریم.

سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد: با آمادگی کامل برای این امر، می‌خواهیم با شکست دوباره ایران در فینال، فعالیت‌های این پنجره فیفا را به پایان برسانیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 0
    ژاپن بازی قبل را فقط با استقامت برد، برتری با ما بود. این بار نباید تحت تاثیر احساسات آنها قرار بگیریم و اجازه فشار ب آنها بدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس