رقابت‌های کشتی بلغارستان/مدال طلا بر سینه الغوثی نشست

مسابقات رده بندی و فینال سه وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف در صوفیه آغاز شد که مرتضی الغوثی فرنگی‌کار سنگین وزن ایران به مدال طلا رسید.

به گزارش مشرق، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مرتضی الغوثی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ شیون اوباتا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر ۱ حسین علیشاهی از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۶ مارین مارینوف از بلغارستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار کونستا مائینپایه از فنلاند را با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم وحید دادخواه در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر آنستیس زاریفس از یونان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله مقابل فیلیکس بالدوف قهرمان اروپا از نروژ با نتیجه ۱۵ بر ۶ مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. دادخواه در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ از سد جرارد کورنیزاک از لهستان گذشت و به مدال برنز رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس