کد خبر 1468563
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
قتل فجیع زن میانسال با انگیزه سرقت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان قتل زن جوان در جریان سرقت خودروی شاسی بلند در اطراف تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی از دستگیری عاملان قتل زن جوان در جریان سرقت خودروی شاسی بلند در اطراف تهران خبر داد و گفت: بهمن ماه امسال، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، روز قبل خواهرم با خودروی شاسی‌بلند خود از خانه بیرون رفت اما ناگهان تلفن همراهش خاموش و ناپدید شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از اظهارات این زن جوان و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و پی بردند زن میانسال با خودروی خود به اطراف تهران رفته و در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه یک خودروی شاسی بلند در اطراف تهران توسط گشت انتظامی منطقه کشف شد و با استعلام از سامانه سراسری پلیس مشخص شد، خودروی مورد نظر متعلق به زن میانسال بوده که فقدانی وی به پلیس آگاهی اعلام شده است.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب کارآگاهان راهی محل کشف خودرو شدند و در بازرسی از وسیله نقلیه مورد نظر آثار خون روی صندلی‌ها کشف کردند که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و تحلیل‌های تخصصی متوجه شدند، دو مرد ناشناس به قصد سرقت وارد خودروی این زن میانسال شدند و احتمالاً نقش مهمی در فقدانی وی دارند.

وی تصریح کرد: اعضای تیم جنایی پس از دریافت این سرنخ مهم، اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و هویت متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مخفیگاه دو مرد جوان در تهران ردیابی شد.

ولیپور گودرزی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با دستور بازپرس جنایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و دو مرد جوان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات صراحتاً به جرم قتل زن میان سال با انگیزه سرقت خودروی او اعتراف و عنوان کردند، جسد مقتول را در اطراف تهران دفن کردند.

وی افزود: تحقیقات بیشتر نشان داد، متهمان پس از اینکه سوار خودروی زن میانسال شدند در جریان سرقت با مقاومت مقتول مواجه شدند و او را هدف ضربات چاقو قرار دادند.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 0
    اینا همون قاتل زن هنرمند ونقاش نبودن !؟
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      0 0
      انگار همونه فقط اینبار شاکی به جای همسر، خواهر هست.
  • احمد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 0
    آخه بی شرفی تا کجا؟
  • US ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 0
    عوضش امنیت داریم
    • عبدالله IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      1 1
      هیچ کجا امنیت برای زنان هرزه وجود ندارد! وقتی زنی تمام وجودش برای نامحرم در بیرون است می خواهی امنیت داشته باشد؟ این زنان که امروزه با سر و پوشش لخت گونه در جامعه می گردند در خوشبینانه ترین حالت ، سرنوشتی مثل همین زن خواهند داشت!!! امنیت برای زنان عفیف و پاکدامن است که خودشان را از دید نامحرم پوشیده می دارند.
  • عبدالله IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    1 0
    با این وضع پوشش زنان هرزه امروزی و با این وضع مال حرام و ... ، روز به روز از این دست اتفاقات ، فراوان خواهد افتاد! مطمئن باشید!
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    تعجب مشهدنبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس