کد خبر 1468557
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
دهه هشتادی‌ها؛ همچنان پای کار شهدا+ عکس

دهه هشتادی‌ها برخلاف همه هجمه‌ها و تبلیغات مسموم رسانه‌های بیگانه همچنان عشق و ارادت خود را به شهدای ایران اسلامی ابراز می‌کنند و در میدان دفاع از خون لاله‌های پرپر وطن حاضرند.

به گزارش مشرق، جمعی از دختران دانش‌آموز که به‌تازگی از سفر راهیان نور بازگشته‌اند، در منزل شهید مدافع حرم، «عباس دانشگر» حضور یافتند و در فضایی صمیمی با پدر و مادر این جوان مؤمن انقلابی که در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع)، ردای آسمانی شهادت را به تن کرد، دیدار کردند.

این دانش‌آموزان مقطع متوسطه مدارس سمنان هفته گذشته در قالب یک کاروان، راهی سرزمین نور و مناطق عملیاتی در استان خوزستان شده بودند.

دختران راهیان نوری با اتوبوس شماره ۹ این کاروان که توسط دست‌اندرکاران به نام شهید مدافع حرم عباس دانشگر نام‌گذاری شده بود، عازم این سفر معنوی شده بودند.

پدر و مادر شهید دانشگر در این دیدار، ضمن استقبال گرم از «میهمانان عباس»، به بیان خاطراتی از فرزند آسمانی خود پرداختند و دلسوزانه راه و رسم زندگی شهدایی را برای حاضران تشریح کردند.

«سیدعلی‌اصغر تقوی» هم که به‌عنوان نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بچه‌های اتوبوس عباس، راهی دیار نور شده بود، در یادمان‌های دفاع مقدس، در دیار خون و حماسه به مداحی و مرثیه‌سرایی در آستان ملکوتی شهدا پرداخت و در این دیدار صمیمانه پس از بازگشت از اردوی راهیان نور، حال و هوای دانش‌آموزان در این سفر را غیرقابل وصف خواند.

دهه هشتادی‌ها؛ همچنان پای کار شهدا+ عکس

دیدار دهه هشتادی‌ها با خانواده شهید دانشگر

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 1
    شهدا شرمنده ایم. ان شالله با یاری امام زمان (ع) نمیگذاریم خون شهدا پایمال بشه
  • سید علی اصغر تقوی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    ممنون و متشکرم از پوشش این خبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس