رژیم صهیونیستی از ورود نماینده پارلمان اروپا به فلسطین اشغالی جلوگیری کرد

رژیم صهیونیستی از ورود «آنا میراندا» نماینده پارلمان اروپا که در چارچوب سفر رسمی هیاتی از این پارلمان به فلسطین اشغالی انجام شد، جلوگیری کرد.

به گزارش مشرق، میراندا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: پس از ساعت‌ها انتظار، رژیم صهیونیستی اجازه ورود به سرزمین‌های اشغالی را به من نداد.

وی افزود که از ساعت ۹ شب منتظر بوده تا به عنوان یکی از اعضای کمیته روابط با فلسطین در پارلمان اروپا، وارد سرزمین‌های اشغالی فلسطین شود اما در نهایت به او اجازه ورود ندادند.

این نماینده پارلمان اروپا اضافه کرد که مجبور شده ساعت پنج بامداد به مادرید بازگردد.

در همین حال، «گریس اوسولیوان» عضو پارلمان اروپا نیز در واکنش به این خبر در توئیتی تاکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ورود نماینده پارلمان اروپا به فلسطین، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

هیات پارلمانی اروپا به ریاست «مارگاریت اوکین» عضو کمیته روابط با فلسطین این پارلمان طی سفری رسمی وارد اراضی اشغالی شده است.

این سفر از دیروز (سه شنبه) آغاز شده و تا ۲۳ فوریه (پنجشنبه) ادامه دارد، نمایندگان اتحادیه اروپا قرار است در این سفر با شماری از مسئولان فلسطینی از جمله «محمد آشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کنند.

رژیم صهیونیستی پیشتر نیز در خرداد امسال از ورود اعضای اسپانیایی پارلمان اروپا و رئیس هیات کمیته پارلمانی روابط با فلسطین که به همراه تعدادی از نمایندگان اروپایی قرار بود، به فلسطین اشغالی سفر کنند، جلوگیری کرد. قرار بود این هیات درباره مسائل مربوط به ترور «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره که به دست تک تیراندازهای صهیونیست به شهادت رسید، بررسی و تحقیق کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    چون اسراقیل میدونست اگر وارد بشه گندکاری هاشون عیان میشه هر چند که الان هم بر خیلی ها عیان است پس چه حاجت به بیان است. خدا نابود کنه اسراقیل را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس