کد خبر 1464002
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
مسی همبازی رونالدو می‌شود؟

رسانه اسپانیایی مدعی شد قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ برای حضور در النصر موافقت کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «elnacional» اسپانیا مدعی شد لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن با باشگاه النصر عربستان به توافق رسیده است.

پیش از این انتقال رونالدو به النصر باعث شد تا الهلال رقیب سنتی النصر برای جذب لیونل مسی اقدام کند اما این رسانه اسپانیایی در عین ناباوری از توافق مسی با النصر خبر داد.

مسی همبازی رونالدو می‌شود؟

در صورت انتقال لیونل مسی به النصر در تابستان پیش رو او با رونالدو رقیب سنتی اش همبازی می شود. البته باشگاه الهلال در جذب مسی عزم بیشتری دارد و هنوز آینده دارنده ۷ توپ طلای بهترین بازیکن مشخص نیست.

رونالدو دو ماه پیش با قراردادی دوساله با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به النصر منتقل شد تا به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 1
    مسی و لیگ شترسواران؟ عمرا. چه دلیلی داره آخه؟ بازیکنی که تو اوجه نمیره به اینجور لیگی... الان هم پاریس هلاک تمدید با مسی هست و هم بارسا. ماجرای رونالدو فرق داشت. چون دیگه تموم شده بود. ایجنتش هم همه زورش رو زد تا بین تیم های لیگ های معتبر یه تیم پیدا کنه که خب هیچ تیمی نخواستش. اونم با توجه به افت شدید و حاشیه سازی های عجیب و غریبش توی منچستر... مسی و لیگ عربستان یه جوکه بیشتر تا خبر!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس