کد خبر 1462784
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
قربانی: از فوتبال خسته شدم/ صحبتی در مورد اضافه شدنم به استقلال نیست

سرمربی مستعفی تیم شهرداری آستارا گفت: به دلیل مشکلاتی که داشتیم واقعا خسته شدم و خودم را بیهوده خرج کردم.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی سرمربی جوان تیم فوتبال شهرداری آستارا از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

قربانی در این خصوص گفت: استعفا دادم و به هیچ عنوان حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه نیستم. این اتفاق باید یک هفته زودتر می‌افتاد. به دلیل مشکلاتی که وجود دارد واقعا خسته شده‌ام و متاسفانه این مشکلات در نتیجه‌گیری فنی ما هم تاثیرگذار بود. به خاطر بازیکنانی که با من آمده بودند و به خاطر همکارانم در کادرفنی تحمل کرده بودم اما به جایی رسیدم که واقعا خسته شدم. خودم را بیهوده خرج کردم.

وی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای ادامه فعالیت به عنوان سرمربی دارد، عنوان کرد: باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. این تیم آنقدر من را خسته کرده که واقعا به فوتبال فکر نمی‌کنم. باید مقداری استراحت داشته باشم تا دوباره گرایشی به فوتبال پیدا کنم. واقعا اشتباه بزرگی کردم و انرژی که داشتم از من گرفته شد.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد دیدار امروز با علی فتح الله زاده و اینکه این تصور را به وجود می‌آورد که به کادرفنی آبی‌ها اضافه خواهد شد، اظهار داشت: یک دیدار دوستانه بود و اتفاق خاصی نیفتاد. کادرفنی این تیم کامل است و اصلا به هیچ عنوان صحبتی در مورد اضافه شدن من نیست.

قربانی در خصوص شرایط استقلال پس از سه بازی و ثبت ۱۰گل زده، گفت: استقلال بهترین فرصت را دارد که بتواند قهرمانی اش را تکرار کند. تیم خوبی دارند و خداراشکر چند بازی است که روی غلتک افتاده‌اند. الان تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس