روحانی نمایه

طهماسب مظاهری رئیس سابق بانک مرکزی، در کتاب جدید خود با نام «لحظه‌ای از تاریخ» که به مجموع خاطرات این مدیر سابق برمی‌گردد، روایتی جالب از روحیات حسن روحانی را بیان می‌کند.

سرویس سیاست مشرق- این روزها یکی از کلیدواژه‌های اساسی حسن روحانی در جلسات محرمانه و گاه نیمه رسمی آن است که باید جناح چپ و میانه‌رو به صحنه آمده و حقوق مردم را احقاق کند؛ عملیات سنگین چپ‌ها روی طرح مولدسازی را باید در همین راستا ارزیابی کرد، اما قاعده سیاسی آن است که افرادی می‌توانند چنین ادعایی بزرگ را طرح کنند که حداقل در عمل تا حدودی به حقوق مردم اعتقاد داشته باشند.

طهماسب مظاهری رئیس سابق بانک مرکزی، در کتاب جدید خود با نام «لحظه‌ای از تاریخ» که به مجموع خاطرات این مدیر سابق برمی‌گردد، روایتی جالب از روحیات حسن روحانی را بیان می‌کند. مظاهری بین سال‌های ۶۳ تا ۶۸ معاون نخست‌وزیر و رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی بوده است و برای همین موضوع با بسیاری از مدیران سیاسی وقت ارتباط نزدیک داشته است، ایشان در کتاب خاطرات خود در صفحات ۸۷و ۸۸ درباره روحانی نوشته است:

یکی از خانه‌های ویلایی بنیاد در خیابان پاسداران در دوران حضور آقای روحانی در مجلس در اختیار ایشان قرار گرفته بود، در آن زمان به ایشان ابلاغ شد یا خانه را بخرند یا اجاره آن را پرداخت کنند؛ برای اجرای ان کار به مدت دو ماه با ایشان بحث شد، اما کار جلو نمی‌رفت! روزی از آقای کرباسیان که نماینده بنیاد در این امر بود پرسیدم که چرا این موضوع این‌قدر طول کشید! ایشان پاسخ داد که چندبار برای بررسی، مشاهده و ارزیابی به دم منزل ایشان رفتیم اما روحانی در را به روی ما باز نکرد!

در ادامه این روایت جالب توجه آمده است:

سرانجام کارشناس، همراه با مامور دادستانی به درب منزل ایشان فرستاده بودند تا بتوانند ارزیابی لازم را از منزل آن منزل انجام دهند، این اتفاق در حالی روی داد که همه افرادی که آن زمان از خانه‌های بنیاد استفاده می‌کردند حاضر بودند اجاره آن راپرداخت کنند، تا جایی که آقای هاشمی می‌گفت تا زمانی که اجاره آن منزل را نداده بودم در مجلس نماز می‌خواندم! اما روحانی از پرداخت اجاره منزلی که متعلق به بیت‌المال بود سرباز می‌زد! اگرچه فرستادن ضابط قضایی به درب منزل روحانی باعث دلخوری ایشان شد اما من از کار معاون خود در بنیاد حمایت کردم.

قیمت آن خانه در آن زمان حدود سیزدهم و نیم میلیون تومان بود اما آقای روحانی ادعا می‌کرد که کارشناس قیمت را بالا زده و این خانه حدود هشت میلیون تومان ارزش دارد! برای رفع اختلاف کارشناس دیگری را فرستادم و به آقای روحانی اعلام کردم که اگر کارشناس جدید قیمت کمتری را اعلام کند؛ من نظر دومی را اعمال می‌کنم، اما کارشناس دوم قیمتی در حدود چهارده‌ و نیم میلیون تومان برای این خانه برآورد کرد. من به روحانی گفتم شما همین مبلغ ۱۳ میلیون و پانصد را بدهید و طق قانون ما می‌توانیم تا ده درصد نیز به شما تخفیف بدهیم، اما در کمال تعجب روحانی خواستار چهل درصد تخفیف بود!

من به ایشان اعلام کردم که نمی‌توانم خلاف آیین‌نامه عمل کنم اما روحانی در جواب گفت آیین‌نامه را خودتان نوشته‌اید پس می‌توانید به من تخفیف بیشتری بدهید، در نهایت به ایشان گفتم پس معامله کنسل است و شما بهتر است این ملک را اجاره کنید که روحانی از من دلخور شده و با اوقات تلخی از دفترم خارج شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 26
  • US ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    93 6
    چرا اين مطلب را قبل از انتخاب روحانى به رياست جمهورى در اختيار رسانه ها و مردم نگذاشتيد . بنا براين خود شما هم در پيشكاه خداوند و مردم مسئول و گناهكاريد.
    • بی نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      5 58
      درود بر روحانی بزرگ ایشالا در انتخابات ۱۴۰۸ و ۱۴۰۲ برنده میشه #رای_ما_روحانی_💜_✌
    • موشه از جوب شیرین حیفا IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      17 6
      چون آن وقت پولبریتی ها دودمان طرف را به باد می دادند. حالا بعد این شلوغ بازی ها و وحشیگری ها تازه خیلی از خلق الله این دوتابعیتی های وطن فروش را شناخته اند.
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      10 1
      چرا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آن آقا این مصالبو نشر ندادید
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      7 0
      لعنت به بهایی انگلیسی وطن فروش!!!
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      11 2
      حسن فریدون خودش در کتاب خاطراتش مینویسد قبل از انقلاب مستاجر وتنگ دست بوده است امروز بعد از چهل و چهار سال انقلاب در پیشگاه ملت بزرگ ایران جواب بدهد این همه ثروت را کجا گیر اورده است چطور میشود که یک کارمند دولت امروز تبدیل به یک مولتی میلیادر شده است؟؟؟؟؟،؟؟؟؟؟؟ مگر قرار نبود اول به مستضعفان برسند اقای حسن فریدون مگر این انقلاب برای مستضعفان نیست؟؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      3 2
      حسن فریدون خودش در کتاب خاطراتش مینویسد قبل از انقلاب مستاجر وتنگ دست بوده است امروز بعد از چهل و چهار سال انقلاب در پیشگاه ملت بزرگ ایران جواب بدهد این همه ثروت را کجا گیر اورده است چطور میشود که یک کارمند دولت امروز تبدیل به یک مولتی میلیادر شده است؟؟؟؟؟،؟؟؟؟؟؟ مگر قرار نبود اول به مستضعفان برسند اقای حسن فریدون مگر این انقلاب برای مستضعفان نیست؟؟؟؟؟
  • US ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    37 4
    چرا اين مطلب را قبل از انتخاب روحانى به رياست جمهورى در اختيار رسانه ها و مردم نگذاشتيد
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      7 1
      یه رئیس جمهور داشتیم بنام رجایی که درزمان خدمتش یه خانه کوچک داشت و سفره اش درحد فقیرترین مردم ایران اما یه رئیس جمهور داشتیم بنام حسن فریدون بنقل قول خودش مستاجر بوده و زندگی سختی درتنگدستی داشته اما به یکی از سرمایه دارترین کاندید اصلاح طلبان تبدیل گردید و درزمان سفرهای استانیش با هواپیمای شخصی تشک مارک دار برایش جابجا میکردند محمد علی رجای جانش را برای ملت ایران فدا کرد اما حسن روحانی پایش را روی گلوی ملت ایران گذاشت و به همه توهین میکرد
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    47 3
    چرا الان اعلام می کند؟ باید اون موقعی که فریدون کاندید ریاست جمهوری شده بود اعلام می کرد
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    40 3
    حرام خور
    • SE ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      4 1
      با 40 درصد تخفیف هم باید 8 میلیون میداده. بک طلبه از کجا 8 میلیون بدست آورده بوده
  • مانی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    43 2
    خوی تکبر و طلبکاری از عالم و آدم !
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    40 2
    ویلا و خونه اینم مصادره کنید
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    35 3
    اگر ایشان و برادرشان حسین فریدون اینطور نبودند هیچگاه مورد توجه اصلاح طلبان و منافقین و بی بی سی قرار نمیگرفتند، خوب یادمه در انتخابات، بی بی سی فارسی شعار های انتخاباتی به شدت عجیب و دروغ حسن روحانی را در سایت خود قرار میداد و به نوعی برایش تبلیغ میکرد.
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    36 3
    ذات این مرد خبیث است و دارای نفاق
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    28 2
    با اجانب سر وسری دارد.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    20 2
    انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی است که با پول پاشی زیاد و تبلیغات سنگین روانشناسی شده و با دروغ های شاخدار و از طریق شست و شوی مغزی عوام الناس در رسانه های فارسی زبان برون مرزی، میتوان آن را براحتی دستکاری و به نوعی کودتا کرد، بنده شدیدآ معتقدم اگر از نعمت داشتن ولی فقیه و رهبری در ایران محروم بودیم، غربی عبری ماسونی ها تا کنون هزاران بار ایران را تجزیه کرده و بلعیده بودند دقیقآ همانطور که در عصر سیاه قاجارها و پهلوی ها ایران را تجزیه و مردم را قتل عام کردند، نفت و بیت المال را خوردند و بردند..
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    18 3
    در سال 59 که نماینده مجلس بود منزلی در خیابان پیروزی نبرد شمالی خیابان شهید داوود آباد که قبلا 14 متری فرزانه بود سامن بود باور کنید متراژ این خانه به 70 متر نمی رسید چون خانه های آن محل همینقدر بیشتر نیستد اما خالا از کجا به کجا پرواز کرده یکشبه ره ساله رفته مثل شهدا که یکشبه ره صد ساله می روند اما این جا و آن کجا
  • علی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    32 2
    برای همین هم فرزندان ایشان ناخلف از کار درآمدند چون پدرشان لقمه حرام به خوردشان میداد حالا فردی که حق الناس به گردنش میباشد ادعای دفاع از حقوق ملت را دارد
  • عباد IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 25
    خوب که چی
  • امیرمسعود IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    12 13
    برای آقایان از اصلاح طلب گرفته تا اوصولگرا، در بیت المال باز، باز است.
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      16 1
      مرگ بر مریم رجوی
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      3 1
      رجوی لجن هست ولی این وسط چکاره بود؟
  • ناشناس IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    18 2
    ایران به نابودی می کشید مثل مرحوم هاشمی رفسنجانی
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    25 2
    فکر کردید برای چه اینها گردنشان کلفت و زبانشان روی انقلاب و مردم دراز شدروحیه استکباری
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    19 2
    توجه داشته باشید که این رفتار جناب دکتر شیخ حسن روحانی در بحبوحه جنگ و شهادت عزیزترین فرزندان این میهن است! جوانان پاکباخته ای که از خانواده و فرزند و مال دنیا دل کنده و حتی جان پاکشان را فدا میکردند. خدا لعنت کنه منافقان دنیا زده ای را که حتی خون جوانان وطن را اسباب تنعم خود کردند.
  • علی افصحی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    22 3
    حضرت محمد صلی الله علیه و آله در حدیثی می فرماید به برادر دینی تان کمک کنید چه مظلوم باشد چه ظالم عرض شد مظلوم باشد را می فهمیم ولی چرا اگر ظالم بود کمکش کنیم حضرت فرمود مقابل ظلمش بایستید تا ظلمش ادامه پیدا نکند این که دمل های چرکینی مثل روحانی جهانگیری و... پیدا شده و تبدیل به بغرنجی دینی، انقلابی و احتماعی می شود، به خاطر نادیذده گرفتن این اصل اساسی است توسط امثال طهماسب مظاهری ! ادامه گردنکشی روحانی و ویژه خواریش آن هم از زمان امام خمینی ، امامی که بر ساده زیستی ناکید می فرمود و خود حضرتش نماد جدی ساده زیستی بوده و فضای انقلابی سرتاسر جامعه را پر کرده بود و اعیان نشینی یک ضد ارزش و عمل ضد انقلابی بود و همه در ساده زیستی با تأسی از امام خمینی از هم پیشی می گرفتند، به خاطر همین رفتارهای امثال طهماسب مظاهری است،که به جای امانتداری و حفظ بیت المال و نیز اعتراض به عمل شیطانی روحانی جهانگیری ، فقط اکتفا می کند به خاطره نویسی آن هم زمانی چاپ می کندکه « نه از تاک نشان است و نه از« تاک نشان» اینک که روحانی بی آبرو شده و از چشم ملت افتاده و حالا که تفرعن روحانی به اوج رسیده و به خاطر حرامخواری قساوت قلب پیدا کرده ، گفتگو از این که سال شصت چه غلطی کرده چه تاثیر عملی دارد؟ خباثت ادامه دار روحانی در طول این سال ها از جمله در مجلس با آن جمع عقلای ادعایی وخیانت هایشان ، مذاکرات سعد آباد و خیانت هسته ای اش و نیز در دوره ریاست جمهوری این همه فضاحتی کرد که اگر نبود امام خامنه‌ای نه از انقلاب اثری می ماند نه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز.همه ریشه در این دارد که با مظالم این جرثومه فساد در همان لحظه خباثت برخورد نشد تا کار رسید به خباثت محض و تمسخر یک ملت انقلابی در موضوع بنزین و...!!! امیرالمومنین نزدیک پنج سال حاکم بود اما تا کنون یک مورد افشاگری ما از حکومت علی و اطرافیانش نداشتیم چرا؟چون امام علی خلافکار را در همان زمان خلافش مورد تعقیب قرار داده طوری که خلافکار یا فراری دیار شیطان معاویه می شد یا مجازات می شد و یا توبیخ.
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 3
      تو راست میگی
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    23 3
    چرا شخصی با کارنامه‌ای منفی مشخص اجازه داشت در پست‌ها مهم حکومت حضور داشته باشد و پستهای مهمی حتی در حد ریاست‌جمهوری را در اختیار داشته باشد. مشکل کجا است؟!!
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      6 1
      این سوال کاملاودرسته و سوالات دیگه که چرا الان محاکمه نمیشه؟چرا استیضاح نشد و .....
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    20 2
    اصلا این آقا حرام حلال سرش میشود. اصلا چرا باید یک مسئول رده بالا مملکت در ویلای شمال تهران آن هم مال مستضعفان باشد بنشیند. آیا همچون شخصی میشود اعتماد کرد مسئولیت مهم کشوررا به آن سپرد؟
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    15 1
    هر گاه در سوابق و رفتار و مواضع کسی تا این حد تناقض و تفاوت و زیگزاگ دیدید مطمئن باشید که او غیر از خود و مطامع پست دنیویش هیچ انگیزه ای ندارد!
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    22 2
    طلبه ای که سر از اسکاتلند درآورد و دل به مدرک اهدایی انگلبس خوش کند معلومه که...
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    15 2
    بنظرم - شاید هم درست نباشد- اصلاح طلبان به همراه خاتمی، روحانی و برخی چهره های دیگر برای تغییر نظام با یک برنامه دقیق و حساب شده حرکت می کنند. بیانیه موسوی هم جزو این برنامه است.
  • ایرانی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    3 32
    زنده باد روحانی
  • بختیاری IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    23 2
    مثل اینکه از ملکه گوربه گور شده انتظار دشته باشید خمس وزکات بده.برادر من طرف فقط لباس دین برتن داره که اونهم بنظرم غصبی هست.این اقا اگر 20 سوال از سوالات سطح یک حوزه رو جواب داد شخصا کاری میکنم که مثل عردوغان رئیس جمهور مادام العمر کشور بشه.و از اولین 4راه کشور بتن بریزه تااخرینش و مجسمه ملکه رو هم سردر خونه خودش نصب کنه و هروز صبح سجده کنه.1 بلبل خوش لحجه نیویورکی هم روی شوونه ملکه شب و روز چهچه مستانه بزنه از قدرت 1بمب کدخدا و لبخند فدریکا جوووووون واشکهای خالصانه و از سر عشق و صداققت کاترین هشتون(اشتون)
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    26 3
    عاقبت حرامخواری می شود اصلاحات و نوکری غرب. و گرفتن حمایت از انگلیس.
  • کارمند ساده IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    18 2
    اولا که تازه گی نداشت شاید حدود 30 سال از 45 سال انقلاب اسلامی ایران این امر ادامه داشته که این اواخر جلو مردم و ... می گفتند که تا ششلیک ؛ یا همبر مک دونالد نخوریم مدیریت نمی توانیم بکنیم و 2 اینکه این قوه قضاییه است که دست روی دست گذاشته و این افراد را محاکمه نمی کند.....
  • حسین IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    17 1
    ایشون بعد از این سالها در امنیت ملی بوده.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    15 6
    هردوحزب دزددارند
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      9 1
      مرگ بر مریم رجوی
  • محمدایوب IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    23 2
    من مانده ام که شورای نگبهان فردای قیامت جواب این مردم رو چه میخواهد بدهد با تایید این . آن دکتری گرفتنش با پول مردم آن هم در انگلیس آن رساله دزدیش آن ویلای ولنجک که معلوم است چگونه گرفته وان برادر دردش که گفته بود دست به او بزنید جنگ راه می اندازم
  • محمدایوب IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    22 3
    اینکه با یک خانه این چنین کرد چه توقعی است که با کشور چنین نکند
  • عبدالله IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    19 4
    روحانی با سابقه ننگینش چه در قبل از ریاست جمهوری و چه دوران ریاست جمهوریش که مملکت رو فلج کرد حالا زبانش هم دراز است . همچی اشخاصی رو باید بازخواست و ادب کرد.
  • بی نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    1 15
    روحانی 💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚 دوست داریم
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 3
    روحانی یا دوستانش یا همکارامش یا کارمندانش با وعده اینترنت به راحتی رای می آورند
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    5 1
    فرصت طلب بنفش
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    6 1
    مرگ بر انگلیس و اصلاح طلبان
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    4 0
    تناقضات یک فرد با مشکلات شخصیتی و هویتی /////////// قارونیت و تفرعن
  • محمد قزل IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 0
    مثل اینکه دوباره باز هوای ریاست جمهوری کرده
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 0
    لعنت به زر و زور لعنت به سرمستی قدرت .
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    4 0
    مفت خورها
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    6 3
    این مردک عمامه بسر دارد ولی عین یک اشراف زمان طاغوت زندگی می کند مثل شاه حرف می زند اخه چرا کسی نیست بگه اقا اینها مردم را از اسلام و روحانیت زده می کنند روحانیت طلبه هادر تمام شهرها برای نان شبشان محتاح هستند و من بخدای بزرگ فراوان می شناسم بخاطر همین ادمهای دنیا طلب فحش می خورند . ای لعنت به این ادمها
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    1 5
    مشرق شما هم از من یاد بگیر تهمت نزن به همه خودت بی عیبی؟
  • محمد IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    8 1
    در حیرتم شورای نگهبان چگونه این آدم را دو بار تائید صلاحیت کرده است.
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    5 1
    چه جالب کلاه شرعی رو داشتین رفسنجانی مفت از بیت المال استفاده نیکرده نیدونسته غصبیه میرفته مسجد نعوذ بالله خدا رو میخواستی گول بزنی؟؟
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 1
    خدا رو شکر شورای نگهبان ازهمه اینها باخبر بوده تعیید صلاحیت میکرده
  • علی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    3 0
    ارث و میراث پدرش بوده؟
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 0
    بالاخره متوجه نشدیم نهایتا"این ساختمان به آقای حسن روحانی واگذارشد یا ایشان ملک فوق را تخلیه وتحویل دادند.؟
  • آریا IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 0
    این آقای روحانی کسی بود که در مجلس خواستار انحلال یگانها ی نیروی ویژه ارتش مثل کلاه سبزها و نوحد شد و می گفت باید حقوق بازنشستگان ارتش قطع شده یا فقط در حدی باشد که از گرسنگی هلاک نشوند !!! خدا شاهد منتظر روزی هستم که تشت رسوایی نفوذی بودن این آدم بر زمین بیفتد ...
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 1
    میگن سگ زرد برادر شوغاله بنظرتون روباه بنفش برادر چیه
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    1 0
    همین بی..........ا مردم به مستاجری انداختن
  • CA ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    3 0
    چه انتظاری دارید از کسی‌ که حامیان پر و پا قرص او دو خائن فراری علی کریمی و حمید فرخنژاد و دیگر سلبریتی‌های مفتخور بودن.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 0
    به نظرم اینطور حرفها گفتنش الان فایده نداره، اگه شفافیت بود برای کشور خیلی بهتر بود
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    از ودیعه اش برداشت بشه!!!خخخخخخ ودیعه هم نداده؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! دادستان(مدعی العموم)کجایی؟کجایی؟ دقیقاکجایی؟؟؟؟؟!!!!!
  • قم/ فیضی IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    آیا شورای محترم نگهبان از این موارد بی اطلاع هست؟ چرا تایید صلاحیت؟؟؟!!! و چرا؟؟؟!!!
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    2 0
    مرگ بر انگلیس مرگ بر بهائیان
  • سید IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 1
    حالا که روحانی از دولت رئیسی انتقاد کرده شما این خبر هارا که معلوم هم نیست واقعیت باشه پخش میکنید روحانی خودشو بدنام کرد برای نجات سفره مردم با قدرت‌ها مذاکره کرد اما مثل اصولگرا ها که فقط شعار و حرفن و تا مشکل ایجاد میشه تقصیر دیگری میندازن
  • عادل IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    ننگ بر مقامات بیت المال خور که ادعای قانونمندی هم دارند خدا ازتون نگذره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس