2

همزمان با چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت علی علیه السلام کلید ۶۸۳۸ واحد مسکونی با حضور آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور در شهر پرند تحویل خریداران شد.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز شنبه با حضور در پروژه منتخب ۴۰۰ واحدی امام علی علیه السلام در طرح مسکن نهضت ملی شهر پرند در جنوب غرب استان تهران، کلید یک باب منزل مسکونی را به خانواده خریدار تحویل داد.

آیت الله رئیسی در تحویل یک واحد مسکونی به یک خانواده گفت: این واحدها پس از چندین سال انتظار تحویل این خانواده ها می شوند و انشالله خدمات شهری هم همراه تحویل مسکن برای رفاه مردم صورت گیرد و تداوم تحویل مسکن را داشته باشیم.

رئیس جمهور در چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام با حضور در شهر پرند در شهرستان رباط کریم پروژه ۴۰۰ واحدی امام علی علیه السلام، مسکن نهضت ملی را افتتاح و تحویل خریداران کرد.

واحدهای مسکونی شهر پرند با حضور رئیس‌جمهور به خریداران تحویل شد

طرح ساخت مسکن ملی که هدف از آن تهیه مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه بود، در حقیقت شامل اجاره بلند مدت زمین جهت احداث مسکن است، که در دولت دهم از ۲۰ هزار واحد در سال به ۵/۱ میلیون واحد در سال افزایش یافت و در نهایت با پیشرفت ۷۰ درصدی در سال ۹۲ تحویل دولت یازدهم شد، اما از آنجایی که دولت قبل بویژه ، وزیر وقت راه و شهرسازی اعتقادی به این طرح نداشت ، پیشرفت ۳۰ درصد باقی مانده این پروژه با مشکلاتی مواجه شد ولی با روی کار آمدن دولت سیزدهم قفل ساخت مسکن شروع و تمام پروژه های نیمه تمام تعیین تکلیف شدند.

در سالروز ولادت امام علی (ع) ۱۰هزار مسکن تحویل مردم می شود

در همین حال ساعتی قبل وزیر راه مسکن و شهرسازی کشورمان روز شنبه در شهر پرند در سالروز ولادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام گفت : با حضور رئیس جمهور در شهر پرند ۶۸۳۸ واحد مسکونی در پرند و همزمان حدود ۳۰۰۰ واحد در سراسر کشور و در کل حدود ۱۰ هزار مسکن به مردم تحویل داده می شود.

مهرداد بذر پاش روز شنبه در شهر پرند افزود:سالیان سال بود خریداران مسکن مهر مبالغی پرداخت کرده بودند ولی منازل خود را تحویل نگرفته بودند که امروز توسط آقای رییس جمهور این مهم انجام می شود.

وی افزود : تحویل مسکن های مهر در کنار ساخت واحد های مسکونی در طرح بزرگ نهضت ملی ساخت مسکن انجام می شود تا هموطنان به مسکن خود دست یابند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس