کد خبر 1460126
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

شست و شوی نمای ساختمان مجموعه‌ ای از کارهایی است که بر اثر آن آلودگی و جرم های ساختمان از سطح نما پاک سازی می شود. روش های شست و شوی نمای ساختمان مختلف است و از تجهیزات و دستگاه های قدرتمند فشار قوی استفاده میشود. زیبایی ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین جهت افراد باید برای بهتر دیده شدن ساختمان و زیبایی آن از شست و شوی نمای ساختمان بهره می برند.همچنین آلودگی هایی که بر سطح نمای ساختمان می نشیند پس از مدتی موجب فرسایش بافت نما شده و در نتیجه نما ریزش پیدا می کند. با استفاده از شست و شوی نمای ساختمان آلودگی و گرد و غبار از سطح نما پاک سازی می شود و علاوه بر زیبایی، نما سالم خواهد ماند.گروه نما روز و مجموعه معتبر و تخصصی در زمینه ارائه خدمات نمای ساختمان می باشد ، از انواع خدمات این مجموعه می ‌توان به شست و شوی نمای ساختمان ، نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نماشویی ، آب بندی نمای ساختمان، نقاشی نما ، نصب توری مرغی و غیره اشاره کرد.

شست و شوی نمای ساختمان در تهران و حومه

خدمات شست و شوی نمای ساختمان

اصطلاح شست و شوی نمای ساختمان برای نماشویی یا شست و شوی نما به کار می رود. در شهرها آلاینده های زیادی وجود دارد که با قرارگیری آلاینده ها و گرد و غبار بر روی نمای ساختمان، موجب کدر شدن آن در گذر زمان و کاهش کیفیت نما خواهد شد.همچنین ساختمان های نوساز نیز پس از ساخته شدن به دلیل وجود باقیمانده سیمان و مصالح بر روی نما ممکن است چهره زشت را به خود گرفته باشند و برای این ساختمان ها نیز نماشویی می تواند در جهت زیبا سازی استفاده شود. شست و شوی نمای ساختمان یا همان نماشویی با استفاده از داربست، طناب و کمربند محافظ قابلیت اجرا دارد. استفاده از داربست برای ساختمان های خیلی بلند قابل انجام است و همچنین شست و شوی نمای ساختمان با طناب نیز از رایج ترین روش ها برای ساختمان های مختلف می باشد. برای اجرای شست و شوی نمای ساختمان از انواع تجهیزات و ابزارهای لازم و دستگاه‌ هایی مانند دستگاه سند بلاست، واترجت و غیره استفاده می شود.نماشویی بسیار دشوار بوده و نیاز به تجربه ، مهارت و دقت بالایی دارد و بنابراین افرادی که شست و شوی نمای ساختمان را انجام می‌دهند ، دارای تخصص کافی می باشند. گروه نما روز با بهره گیری از نیروی کار مجرب و متعهد اجرای نماشویی را با بهترین کیفیت انجام می دهد. برای دریافت خدمات شست و شوی نمای ساختمان با همکاران ما در مرکز نماروز تماس بگیرید.

شست و شوی نمای ساختمان در تهران و حومه

روش های شست و شوی نمای ساختمان

روش نماشویی بسیار مهم است و بر کیفیت ان تاثیر می گذارد همچنین برای جلوگیری از آسیب رسیدن به نما باید حتما شیوه ی مناسبی انتخاب شود. برای شست و شوی نمای ساختمان از سه روش استفاده می شود. در روش اول شست و شوی نما با استفاده از آب انجام شده و برای نما هایی که دارای جرم و کثیفی زیادی نیستند مناسب خواهد بود. در روش دوم از آب و سیلیس استفاده می شود که می توان جرم های سخت را با استفاده از آن از بین برد. در روش سوم به منظور از بین بردن ماسه شسته و تمیز شدن جرم از اسید استفاده می شود که به آن اسید شویی نیز گفته می شود.

قیمت شست و شوی نمای ساختمان

همانطور که می دانید خدمات ساختمانی مانند شست و شوی نمای ساختمان نرخ ثابتی ندارند و با توجه به ساختمان و متراژ آن می‌ توان هزینه را برآورد نمود.همچنین جنس نمای ساختمان و روش شست و شوی آن و میزان آلودگی های موجود در سطح نما، در تعیین قیمت شست و شوی نمای ساختمان موثر می باشد. برخی از ساختمان ها به دلیل ارتفاع بالایی که دارند نیاز به استفاده از داربست است و برخی دیگر نیز بدون داربست می توان این کار را انجام داد بنابراین قیمت نماشویی با توجه به روش شست و شوی نمای ساختمان می تواند متفاوت باشد. برای تعیین قیمت شست و شوی نمای ساختمان ، متخصص به محل رفته و با توجه به ساختمان و شرایط آن هزینه را اعلام می‌کنند و در برخی موارد به دلیل شل شدن سنگ نمای ساختمان نیاز به استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد و این مورد نیز در قیمت ها موثر خواهد بود. گروه نما روز یکی از معتبرترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات مرتبط با نما در تهران می باشد که بهترین تعرفه ها را برای رضایت مشتریان در نظر گرفته است.

شست و شوی نمای ساختمان در تهران

تهران یکی از شهرهای پرجمعیتی است که آلاینده و دود و گرد و غبار و بسیار زیاد بوده و به همین جهت نیاز به شست و شوی نمای ساختمان باید در دوره‌ های کوتاه مدت انجام گیرد و همانطور که گفته شد نماشویی دارای مزایای بسیار زیادی است که مهمترین آن سالم ماندن نما و زیبایی ساختمان می باشد. وجود آلاینده ها در نما موجب می شود که سنگ ها فرسوده شده و حالت شکننده ای داشته باشند و در نتیجه ریزش سنگ نما را در پی خواهد داشت که می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.مجموعه های ارائه دهنده خدمات نماشویی و شست و شوی نمای ساختمان در تهران می توانند خدماتی متفاوت را ارائه دهند به همین دلیل انتخاب یک مرکز معتبر و تخصصی بسیار مهم است و در صورتی که مرکز انتخابی شما دارای تخصص و تجربه کافی باشد می ‌تواند اجرایی شست و شوی نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. پیشنهاد ما به شما گروه نما روز است. این مجموعه معتبر دارای سالها سابقه و تجربه فراوان در حوزه خدمات مرتبط با نما می باشد و بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

شست و شوی نمای ساختمان در تهران و حومه

انتخاب روش شست و شوی نمای ساختمان متناسب با جنس و میزان آلودگی نما

برای انتخاب بهترین روش برای شست و شوی نمای ساختمان باید به جنس نما دقت داشت. نمای ساختمان ممکن است از سنگ، شیشه ،کامپوزیت، آجر و غیره ساخته شده باشد که هر یک از این نما ها نیاز به ابزار و تجهیزات و مواد شوینده مختلف برای شست و شوی دارد. همچنین روش شست و شوی برای هر یک از این نما ها متفاوت است و در صورتی که از روش نادرست استفاده شود ممکن است نما دچار صدمه و آسیب شود به همین دلیل در انتخاب روش شست و شوی نما، جنس نما بسیار مهم می باشد. روش هایی که برای نماشویی استفاده می شود با استفاده از دستگاه واترجت و فشار آب توسط آن و یا شست و شوی دستی با ابر و طی انجام می گیرد بنابراین می توان از شیوه های مختلف و مواد شوینده متفاوتی برای نماشویی بهره برد و هدف بهبود کیفیت نظافت و زیبایی ظاهر ساختمان می باشد همچنین نماشویی باید طوری انجام گیرد که به نما هیچگونه آسیبی وارد نشود. اگر افراد برای نماشویی دوره هایی مناسب را در نظر بگیرند می توانند به شکل آسان و با هزینه کمتر نماشویی را انجام می‌ دهند و از طرفی در جهت سالم ماندن نما تلاش نمایند. در غیر این صورت جرم و رسوب زیادی بر روی نما خواهد بود که می تواند علاوه بر بالا بردن هزینه مشکلات زیادی را ایجاد کند.گروه نما روز در خدمت شماست تا بتواند در جهت زیباسازی نمای ساختمان و سلامت آن به شما کمک کند.

https://namarooz.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس