کد خبر 1459535
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
حوادث

زن جوان که از سوی دو پسر شرور ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود با روشن کردن برنامه موقعیت یاب تلفن همراهش و جا گذاشتن تلفن در خودروی متهمان سرنخ دستگیری آنها را به پلیس داد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل زن جوانی هراسان به پلیس رفت و از ربوده شدنش توسط سرنشینان خودروی پراید و آزار و اذیت‌هایشان شکایت کرد.

او گفت: شب قبل خانه خواهرم در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران میهمان بودم.

صبح منتظر تاکسی بودم تا به تهران بیایم که خودروی پرایدی با دو سرنشین مقابل پایم توقف کرد. با این تصور که راننده پراید مسافرکش است سوار شدم.

نزدیکی‌های تهران بودیم که راننده پراید تغییر مسیر داد و بدون توجه به اعتراض‌های من، وارد بیابانی خلوت شد.

بعد هر دو سرنشین پراید مرا داخل خودرو مورد آزار و اذیت قرار دادند و در نزدیکی تهران از ماشین به بیرون پرتابم کردند.

زمانی که داخل خودرو بودم و راننده تغییر مسیر داد، من از طریق برنامه واتس آپ برای خواهرم موقعیت مکانی خودم را فرستادم و بعد هم گوشی را زیر صندلی انداختم، می‌توانید از طریق موقعیت یاب گوشی خواهرم محل تردد آنها را بررسی کنید.

به‌دنبال اطلاعاتی که زن جوان داد، به دستور بازپرس جنایی، مأموران وارد عمل شده و موفق به دستگیری راننده پراید شدند.

اما مرد جوان ابتدا منکر آدم ربایی و آزار و اذیت شد و ادعا کرد: شاکی، یکی از مسافران خودروام بود و هنگام پیاده شدن گوشی تلفن همراهش زیر صندلی افتاده و متوجه نشده است.

من اتهاماتی را که او می‌گوید قبول ندارم.

در ادامه تحقیقات زن جوان مدعی شد زمانی که پراید سواران مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند روی بازوی راننده پراید خالکوبی عکس پرنده‌ای دیدم که شبیه شاهین بود.

در بازرسی بدنی از راننده پراید خالکوبی اشاره شده از سوی زن جوان، مشاهده شد و مرد جوان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، گفت: شب قبل از حادثه به باغ یکی از دوستانم دعوت شده بودیم. فردای آن روز

به همراه یکی از دوستانم راهی تهران شدیم. در مسیر زمانی که دیدیم این زن تنهاست، وسوسه شدیم و او را سوار کرده و مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

با اعتراف متهم، دستور بازداشت همدست او صادر و همزمان پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان ارسال شد و از جنبه آدم ربایی نیز در دادسرای جنایی تحت پیگیری است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 2
    انگار از پیش نقشه کشیده بوده که ربوده بشه
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    در کتاب اریک برن به نام بازی‌ها،، مشخصا بازی که این خانم درآورده، نوشته شده.. ، اسمش هست بازی (( تجاوز ))..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس