.

معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد امروز آمریکا را مسبب اصلی حمله موشکی اوکراین به بیمارستانی در دونتسک دانست.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری پولیانسکی» معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد امروز شنبه در سخنانی ایالات متحده را مسئول حمله موشکی نظامیان اوکراین به منطقه دونتسک دانست.

معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در این خصوص گفت که تامین موشک‌ اندازهای هیمارس با موافقت واشنگتن صورت گرفته است و لذا آمریکا مستقیماً در این جنایت همدست اوکراین است.

«دیمیتری پولیانسکی» ادامه داد: یک جنایت جنگی شنیع دیگر از سوی اوکراین. ۱۴ غیرنظامی در بیمارستانی توسط موشک های تامین شده توسط ایالات متحده کشته شدند و همانطور که از مقامات اوکراینی می دانیم، اهداف موشک‌ اندازهای هیمارس مورد توافق واشنگتن است.

وی در این باره تصریح کرد: این موضوع، آمریکا را مستقیماً شریک جُرم می کند. مالیات دهندگان آمریکایی باید آگاه باشند که پول آنها چگونه استفاده می شود.

در اثر حمله موشکی نظامیان اوکراین به منطقه دونتسک شماری کشته و زخمی شدند.

وزارت دفاع روسیه ساعاتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که در ۲۸ ژانویه، نیروهای اوکراینی یک موشک هیمارس را به بیمارستانی در نووایدار درمنطقه دونتسک پرتاب کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده بود که در نتیجه این حمله ۱۴ تن از بیماران و کادر پزشکی این بیمارستان کشته و ۲۴ نفر دیگر زخمی شدند. کارکنان این بیمارستان در ماه های گذشته، به مردم محلی و پرسنل نظامی کمک رسانی کرده بودند.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که حمله عمدی به یک مرکز پزشکی یک جنایت جنگی شدید از سوی کی یف است. کسانی که در پس این حمله قرار دارند شناسایی شده و برای این کار پاسخگو خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    5 1
    امریکا همیشه همدست و همکار شیطان و ابلیس بوده. اصلا امریکا خود خود شیطان بزرگ است.لعنت خدا بر امریکا
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 1
    کم کم جنگ داره ازاروپا گرفته میشه وبطرف کاخ سفیدمیره که قطعا مسبباصلی اتش وویرانی دراوکراین وروسیه سیاستهای صهیونیستی کاخ سفید وپنتگونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس