کد خبر 1459107
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
آخرین اطلاعات از انفجار در بیمارستان یاسوج /علت انفجار هنوز نا مشخص است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جزئیات انفجار در بیمارستان یاسوج را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محمد امین غلام نژاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بررسی علت انفجار کپسول آتش نشانی در سالن انتظار مقابل بخش ICU بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج خبر داد و گفت: انفجار در داخل ICU رخ نداده، بلکه محل انفجار سالن انتظار مقابل ICU بوده، همچنین تعداد مصدومان حادثه ۹ نفر است که همگی از همراهان بیماران بوده اند و هیچ یک از بیماران آسیب ندیده اند.

وی افزود: زمان حادثه ساعت ۱۶ امروز و علت آن انفجار کپسول آتش نشانی بوده است. از بین مصدومان یک نفر فوت شده و ۸ تن دیگر آسیب های جزئی دیده اند.

وی با بیان این که فیلم های دوربین راهرو بیمارستان بررسی شده تا علت حادثه مشخص شود، ادامه داد: کپسول آتش نشانی استاندارد بوده و ۴۰ روز پیش توسط آتش نشانی یاسوج شارژ شده و تا آبان ۱۴۰۲ اعتبار داشته است؛بنابراین علت دقیق حادثه هنوز روشن نیست.

وی همچنین از حضور فرماندار، بازپرس کشیک و مأموران نبروی انتظامی در محل حادثه و بررسی های اولیه برای علت یابی وقوع این سانحه خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید حسن حسینی بیرجندی IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    علت انفجار نصب کپسولهای اتش نشانی در مجاورت رادیاتورهای گرمایشی بدلیل انبساط محتویات تحت فشار است اداره ها و بیمارستانها باید حفاظ و ...رعایت کنند
  • سید حسن IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    بدلیل گرمای کپسول وانبساط حجمی ترکیده احتمالا کپسول بالای رادیاتور نصب بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس