قدردانی رئیسی از خدمات مخلصانه حوزه سلامت

روابط عمومی استانداری لرستان اعلام کرد: قبوض مشترکان گاز در استان با دستور رییس جمهور بازبینی و اصلاح می‌شود.

به گزارش مشرق از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در پی صدور قبض های گاز مطابق با تعرفه ابلاغی آذرماه سال جاری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی دستور بازبینی و اصلاح قبوض را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به علت سرما و برودت هوا که موجب افزایش مصرف گاز در برخی نقاط کشور شده بود، قبض های گاز مطابق با تعرفه سال جاری صادر شده که در همین راستا رییس جمهور به منظور کمک به اقتصاد خانوارهای ایرانی در شرایط کنونی، دستور به بازبینی قبض ها داد.

این اطلاعیه می افزاید: برهمین اساس برای تمامی قبوض صادر شده و در دست صدور، تخفیف ۷۰ درصدی منظور شده است و این تخفیف تا پایان فصل سرد امسال اجرایی می شود.

اطلایه روابط عمومی استانداری لرستان می افزاید: فرایند بازبینی و اصلاح قبوض گاز از فردا آغاز و در صورتی که قبضی پرداخت شده باشد، در مبالغی که با تعدیل مواجه باشد، در مراحل بعدی به عنوان بستانکار معرفی و قبض صادر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرصاد IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    برخی از این پرمصرفهای گاز ؛ همون عمله های دشمن هستن ، که مصرفشونو ، مثلا برای براندازی ، عمدا ، غیر عادی بالا بردن ، 70 درصد مصرف این عمله های دشمن هم ، قراره بخشیده بشه ؟؟!!
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    بهتر است تعدادی از خانوارهایی که میزان مصرف آنها نسبت به میانگین مصرف همان منطقه در همین دوره زمانی بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر بوده است مورد بررسی قرار بگیرند و ضمن علت یابی (مشکل کنتور گاز، اسراف عمدی بر اساس فراخوان براندازان، عدم آگاهی از روش های صرفه جویی و ...) به حل مشکل اقدام شود. تخفیف 70 درصدی برای همه راه حل مناسبی نیست. فرهنگ سازی و نظارت مستمر حضوری بر امور مشترکان ضروری است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس