کد خبر 1458974
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
1

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از منطقه ۶ مصوباتی از مرمت و بازسازی میدان انقلاب تا ساخت بازار میوه و تره بار و جایگاه های سوخت کوچک مقیاس را در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری به تصویب رساند.

به گزارش مشرق از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، «حسین نظری» در پویش «قرار خدمت» گفت: منطقه ۶ یکی از مناطق مهم، کلیدی و پر ازدحام شهر تهران محسوب می شود که اغلب دارای کاربری تجاری، دانشگاهی و به نوعی بورس انواع محصولات مختلف محسوب می شود و بی شک خدمات رسانی در چنین منطقه ای کاری بس دشوار است.

وی در ادامه بر ضرورت مرمت میدان انقلاب پرداخت و افزود: طرح مرمت و بازسازی گنبد، آب‌نما و روشنایی میدان انقلاب پس از بررسی نهایی در دستور کار سازمان زیباسازی قرار گیرد.

نظری با تاکید بر افزایش سرانه های خدمات در این منطقه، یادآور شد: با توجه به فقدان بازار میوه و تره بار در سه محله بهجت آباد، بلوار کشاورز و دانشگاه تهران، بودجه لازم برای تملک ملک واجد شرایط در راستای احداث بازار میوه و تره بار در مکان های فوق اختصاص یابد.

وی بر ضرورت ساماندهی دستفروشان تقاطع خیابان ولیعصر (عج) اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرای طرح بهاران خدمت و در پیش رو بودن ایام نوروز، ساماندهی دستفروشان و بساط گستران در این محل در دستور کار منطقه، شرکت شهربان و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران قرار گیرد.

همچنین با دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران موضوعاتی مانند روشنایی میدان ولی عصر (عج)، احداث جایگاه سوخت در منطقه با اولویت جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در نقاط تعیین شده، تخصیص اعتبار جهت احداث اسکان کارگری در این منطقه، نورپردازی پل های سواره رو و عابر پیاده، مرمت پل های مکانیزه، ساماندهی و بازپیرایی محور کریمخان و بلوار کشاورز و ایجاد پرچین سبز در نقاط تعیین شده منطقه به تصویب رسید.

براساس این گزارش، حسین نظری و هیات همراه در جریان این بازدید چند ساعته پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در فاطمیه بزرگ تهران، از نقاطی چون میدان انقلاب، میدان ولیعصر (عج) و بلوار کشاورز، میدان هفت تیر و سایر نقاط بازدید کردند و در پایان مصوباتی در خصوص موضوعات مختلف و مورد درخواست این منطقه در حوزه خدمات شهری به تصویب رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 1
    یکی از زشت ترین و تهوع آور ترین میادین دنیا همین میدون انقلابه حیف مالیات های زبان بسته ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس