تاکید فرمانده مرزبانی فراجا بر مهارت محور شدن آموزش

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: آموزش ها در این رسته انتظامی باید با تمرین بیشتر تبدیل به مهارت شود تا در میدان عمل نتایج مطلوب حاصل شود.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه (ع) در مشهد اظهار کرد: خوشایند سازی محیطی در مراکز آموزش مرزبانی امری مهم و ضروری است و این موضوع باعث می شود برای فراگیران فضا سازی مناسبی برای کسب آموزش ها باشد.

وی گفت: فرماندهان، آموزشها را از فراگیران مطالبه کنند تا این موضوع باعث انگیزه بیشتر فراگیران در یادگیری مسایل آموزشی شود.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود:تربیت، مکمل آموزش است و تقویت باورها و بصیرت دینی، از آسیب پذیری جلوگیری می کند.

جانشین فرماندهی مرزبانی نیز در این نشست اظهار کرد: رسانه، یک نهاد است و نقش ارتباط بین مردم و دولتمردان را بر عهده دارد، افکار عمومی باید با عملکرد مرزبانان آشنا شوند تا بتوانیم بر اساس افکار مردم خط دهی و جهت دهی مطلوب داشته باشیم.

سردار جلال ستاره افزود: اقدامات مرزبانی و مرزبانان در رسانه ملی باید با تولید محتوا به تصویر کشیده شود و به دنیال این هستیم که مرز را ملی معرفی کنیم چرا که هر فرد با ملیت ایرانی مشمول امنیت می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی فراجا نیز در این نشست اظهار کرد: مرزبانی در خط مقدم حفاظت از جان، مال و ناموس مردم قرار دارد و آنان با حراست و پاسداری از مرزها آرامش، آسایش، راحتی و بیداری مردم را در مرحله اول تأمین می کنند و در سطح بندی، تأمین امنیت اول با مرزبانی است چرا که امنیت ذهنی و عینی را فراهم می کنند.

سردار مهدی حاجیان افزود:افزایش دانش رسانه ای یک ضرورت است و امروز جنگ ها به معنای واقعی تغییر پیدا کرده اند و تاکتیک از جنگ های کلاسیک به جنگ های رسانه ای تبدیل شده است، عملیات روانی و جنگ هیبریدی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار و نیاز است در این زمینه دانش رسانه ای کارکنان افزایش پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس