1

فرمانده انتظامی پایتخت ازدستگیری فرد مهاجم به سفارت آذربایجان در تهران خبر داد.

سرویس سیاست مشرق- صبح امروز فردی مسلح با ورود به سفارت آذربایجان و تیراندازی به سمت افراد حاضر در سفارت، باعث کشته شدن یک نفر و جراحت دو تن دیگر شد.

با حضور ماموران اورژانس افراد مصدوم سریعا به مراکز درمانی اعزام شدند.

با ورود سریع ماموران انتظامی و امنیتی ، فرد مهاجم دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

در اظهارات اولیه متهم حادثه آمده است که همسرش فروردین ماه امسال به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده و از آن پس به منزل مراجعه نکرده است.، با مراجعات متعدد متهم به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و عدم دریافت پاسخ مناسب از سوی مسئولان سفارت، متهم سرانجام تصمیم به حمله به سفارت می‌گیرد.

در حمله به سفارت باکو در تهران چه گذشت؟/ ردپای اختلاف و تسویه حساب شخصی/ قاضی شهریاری: انگیزه فرد مهاجم شخصی بوده است/ متهم دراعترافات انگیزه خود را ناموسی عنوان کرده‌است+ تصاویر و فیلم

تصویر فردی که مانع از ادامه تیراندازی مهاجم شد

برخی گمانه زنی ها ی اولیه از احتمال اختلافات شخصی و خانوادگی فرد مهاجم با مقتول حکایت دارد.

فیلم/ لحظه تیراندازی از داخل سفارت آذربایجان

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اعلام خبر دستگیری فردی که صبح امروز با سلاح گرم به سفارت آذربایجان حمله کرده بود، گفت: این فرد صبح امروز با ورود به سفارت آذربایجان با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: با سرعت عمل پلیس، فرد مهاجم بلافاصله دستگیر و تحقیقات از وی ادامه دارد.

در حمله به سفارت باکو در تهران چه گذشت؟/ ردپای اختلاف و تسویه حساب شخصی/ قاضی شهریاری: انگیزه فرد مهاجم شخصی بوده است/ متهم دراعترافات انگیزه خود را ناموسی عنوان کرده‌است+ تصاویر و فیلم

فیلم/ جزئیات حمله به سفارت باکو از زبان رئیس پلیس تهران

رحیمی با اشاره به اینکه این فرد به همراه دو فرزند خردسال خود وارد سفارت شده است، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه، فرد مهاجم انگیزه خود را مشکلات شخصی و خانوادگی اعلام کرده است.

وزارت امور خارجه آذربایجان نیز در این خصوص در بیانیه ای اعلام کرد که در ۲۷ ژانویه، حدود ساعت ۸:۳۰ صبح، حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران انجام شد. مهاجم به بخش امنیتی سفارت نفوذ کرده و با اسلحه کلاشنیکف رئیس سرویس امنیتی سفارت را کشت. ۲ مامور امنیتی سفارت هنگام دفع حمله مجروح شدند. وضعیت آنها رضایت بخش است.

در حمله به سفارت باکو در تهران چه گذشت؟/ یکی از اعضای سفارت آذربایجان در تهران به قتل رسید/ ردپای اختلاف و تسویه حساب شخصی/ قاضی شهریاری: انگیزه فرد مهاجم شخصی بوده است+ عکس و فیلم

سردار رحیمی با اشاره به اینکه این فرد به همراه دو فرزند خردسال خود وارد سفارت شده است عنوان داشت: در تحقیقات اولیه فرد مهاجم انگیزه خود را مشکلات شخصی و خانوادگی اعلام کرده است.

همچنین سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: ساعت ۸ صبح امروز یک پراید مقابل سفارت جمهوری آذربایجان در تهران توقف می‌کند و با سلاح وارد ساختمان سفارت می‌شود. پس از حمله یک فرد از جمهوری آذربایجان کشته و ۲ نفر مجروح می‌شوند.

فیلم/ حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران

در تحقیقات اولیه متهم مدعی شده: فروردین امسال همسرم به سفارت آذربایجان به تهران مراجعه کرده و دیگر به منزل مراجعه نکرده است. در مراجعات مکرر به سفارت هیچ پاسخی از آنها دریافت نمی‌کردم و تصور می‌کردم همسرم در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حاضر است و حاضر به دیدار با من نیست.امروز صبح تصمیم گرفتم با اسلحه کلاشینکفی که از قبل تهیه کرده بودم به سفارت بروم.

با مراجعات متعدد متهم به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و عدم دریافت پاسخ مناسب از سوی مسئولان سفارت، متهم سرانجام تصمیم به حمله به سفارت می‌گیرد.

بررسی سوابق متهم نشان می‌دهد متهم در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ شکایتی را مبنی بر مفقودی همسرش در ارومیه ثبت کرده است .

همسر وی اهل باکو بوده است.

پرونده مفقودی پس از پیگیری و مشخص شدن اینکه همسر وی به جمهوری اذربایجان بازگشته است در این موضوع خاص بسته میشود و پس از ان این فرد موضوع را از وزارت خارجه و سفارت جهوری اذربایجان پیگیری می کرده است.


در ابتدای سال همسر فرد مهاجم با کمک دو نفر دیگر از اعضای خانواده اش به جمهوری اذربایجان می رود و دیگر برنمی گردد.

فیلم/ آخرین جزئیات حمله به سفارت باکو

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به حمله امروز به سفارت جمهوری آذربایجان

نیروهای انتظامی و امنیتی بلافاصله وارد عمل شده و فرد ضارب را دستگیر کردند که هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.

در حمله به سفارت باکو در تهران چه گذشت؟/ ردپای اختلاف و تسویه حساب شخصی/ قاضی شهریاری: انگیزه فرد مهاجم شخصی بوده است/ متهم دراعترافات انگیزه خود را ناموسی عنوان کرده‌است+ تصاویر و فیلم

ستوان اورخان عسکروف فرد کشته شده در سفارت آذربایجان

با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است تا ابعاد این اقدام و انگیزه ضارب مشخص شود.

فیلم/ توضیحات یکی از نیروهای حفاظت سفارت در حضور فرمانده انتظامی

نتیجه بررسی های اولیه مقامات و دستگاه‌های ذیربط، حاکی از انگیزه‌های شخصی در ورای این اقدام است، فلذا با توجه به‌ ورود فوری دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط انتظامی، امنیتی و قضائی، توصیه می‌گردد رسانه‌ها از انتشار اخبار غیرموثق و گمانه زنی‌ها در این رابطه اجتناب نمایند.

«علی‌اف» خواستار بررسی فوری حادثه سفارت آذربایجان شد


رئیس‌جمهوری آذربایجان: گفت من اقدام تروریستی امروز علیه سفارت کشورمان در تهران را به شدت محکوم می‌کنم و صمیمانه‌ترین تسلیت خود را به خانواده و بستگان ستوان ارشد عسگروف اورخان رضوان اوغلو - که هنگام حفاظت از سفارت و کارکنان آن درگذشت - ابراز می‌دارم.

اتخاذ تدابیر امنیتی برای دیپلمات‌های آذری

حسین امیرعبداللهیان و احمد وحیدی وزرای خارجه و کشور با توجه به حادثه پیش آمده در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران اهداف و انگیزه مهاجم مسلح را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس شواهد و مشاهدات اولیه، ضارب با انگیزه کاملا شخصی اقدام به تیراندازی کرده است.

تدابیر امنیتی لازم برای ادامه فعالیت طبیعی سفارت و دیپلمات‌های جمهوری آذربایجان در تهران اتخاذ گردیده و اقدامات قضایی و امنیتی برای روشن شدن انگیزه شخصی ضارب در جریان است.

جمهوری آذربایجان سفیر ایران را احضار کرد

رسانه های جمهوری آذربایجان اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور سفیر ایران در باکو را در ارتباط با حمله مسلحانه صبح روز جمعه به سفارت این کشور در تهران احضار کرده است.

ادعای جنجالی ضارب درباره همسرش!

سرادار رحیمی درباهر جزئیات این حادثه گفت: رسانه های جمهوری آذربایجان اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور سفیر ایران در باکو را در ارتباط با حمله مسلحانه صبح روز جمعه به سفارت این کشور در تهران احضار کرده است.

درباره ادعای رسانه‌های آذربایجانی باید گفت فردی با انگیزه شخصی برای آزاد کردن همسرش که مدعی بود در طبقه چهارم سفارت بوده، به آنجا حمله کرده است.

به گفته سردار رحیمی علت عدم حرکت پلیس دیپلماتیک به سمت مهاجم این بوده که این مامور پلیس دیپلماتیک که در کیوسک دیده می‌شود، مسلح نبوده است. اما با دیدن کلاشینکف در دست مهاجم و دستور ایست او که به نوعی تهدیدآمیز بوده است، از جایش حرکت نکرده و بلافاصله با مرکز پلیس تماس گرفته است.

دستور رئیسی برای بررسی حادثه سفارت جمهوری آذربایجان

محمد جمشیدی معاون سیاسی رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«حادثه تلخ حمله به سفارت کشور برادر و همسایه جمهوری آذربایجان را محکوم می‌کنیم. آیت الله رئیسی بلافاصله پس از شنیدن این خبر ناگوار دستور بررسی همه جانبه موضوع را صادر و مراتب تسلیت و همدردی خود را با دولت، ملت و بازماندگان دیپلمات جانباخته اعلام و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کردند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 199
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 38
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    54 58
    به جهنم!
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      41 38
      معلومه که آلبانی ها خوشحال میشن
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      35 58
      به جهنم همین ،خوب ما مسئول امنیت سفارتخانه ها هستیم.کم عقل،برا ما وجه خوبی نداره،هر چند کشور غیر دوست
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      22 42
      کجاست نشان آدمیت؟
    • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      30 30
      مغزهای کوچک پوسیده. فقط می تونم بگم خاک بر سرت
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      17 23
      به جهنم خودت و خانوادت با هم برید
    • حجت IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      20 2
      آقا محمد، جملت اشتباهه. منافقین عقل اگه می داشتن که وضعشون تو دنیا و اخرت این نبود.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      9 40
      فاشیسم پالانیه
    • سید IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      8 46
      آقای محترم حرف دهنت را بفهم یکم شعور داشته باش در ضمن دیگه نبینم بیایی علیه جمهوری آذربایجان توییتی بکنی ها آخرین بارت باشه
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      12 5
      سناریو تصرف زنگزور
    • ساسان IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      51 4
      تهدیدی شبیه به تهدید عراق در سال ۵۹ در حال شکل‌گیری در مرزهای شمالغرب است با این تفاوت که اسم عامل تهدید صدام نیست الهام است
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      5 6
      جهنم جاته سایبری. تو و اربابای اسراییلیت دنبال جنگ ایران و آذربایجان هستید نه ملت ایران
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      3 4
      اگه همچین اتفاقی واسه سفارت ایران هم میفتاد بازهمچین غلطی میخوردی؟
    • محمد رضا IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 3
      فاشیسم جنگ طلب شک ندارم از نفهمی خود چنین احبل گویی میکنی
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      3 3
      سید زیادی هارت و پورت نکن . معلومه روزیت رو علیف می ده .
    • a IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      5 0
      دقت کردی یک نفر حمله کرد و فرد ضارب را گرفت اگر در شاهچراغ دو مرد پیدا می شد که حمله می کردند حتما تعداد کشته ها و زخمی ها کمتر بود من به عنوان یک خانم اگر انجا بودم حتما این کار را می کردم
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    36 67
    مشخص شد که خیلی خوب میتونید از اماکن دیپلماتیک مخافظت کنید
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      30 7
      شاید ربطی هم نداشته باشه. ولی ناخودآگاه یاد شاهچراغ افتادم. در ضمن حفظ امنیت رانندگان تریلر و کامیون ما هم به عهده جمهوری باکو بود.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      27 0
      مثل اروپایی ها که از سفارت ایران محافظت می کنند
    • حجت IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      8 0
      بزار جای حمله به سفارت ایران و گروگانگیری خوب بشه بعد افاضات کن
    • درخشان IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      9 3
      زر نزن چیزی حالیت نیست
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      2 2
      مسائل شخصیه - باکو همکاری می کرد کار به اینجا شاید نمی رسید
    • CA ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      18 3
      آندره کارلوف سفیر روسیه در ترکیه سال۲۰۱۶ هنگام بازدید یک نمایشگاه هنری در آنکارا در حال سخنرانی بود که یک تروریست ترک بنام مرت آلتینتاش که از افسران پلیس ترکیه‌ بود به او تیراندازی کرد و بعد دوباره رفت بالای سر سفیر روسیه و چند تیر دیگر به او شلیک کرد. خدا رو شکر ایران مثل ترکیه هرج و مرج نیست.
    • محمد IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      من بین خودم وشما نمیتونم این مشکل حل کنم بی لیاقتی پلیس در حفا ظت از اماکن دیپلماتیک چه در ایران یا در هر کشور دیگه با چه منطقی توجیه میکنن
    • محمد IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      من بین خودم وشما نمیتونم این مشکل حل کنم
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    3 1
    مشکل چی بوده
    • حامد پلاس IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      5 2
      چو دانی و پرسی سوالت خطاست.
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      7 9
      اون زمان که عده ای روی دیوار سفارت ها شعار مینویسند شما تشویقش میکنید خب یه نفرم فکر میکنه میتونه حمله کنه
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    18 2
    مراقب نقشه دشمنان باشید
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      38 2
      امروز روز افسانه دروغین هولوکاست یهودی ها است. در این روز حمله به سفارت آذربایجان که تفکرات صهیونیستی اش برای همه روشن است در تهران به چه معناست ؟ آیا این واقعا تصادفی است ؟
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      3 2
      بله فتنه الهام کافروف استارت خورد
  • FR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    7 2
    روز جمعه مگر سفارت باز است
  • یزدان IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 13
    خدا بخیر کنه برا مردم ایران
    • غلامحیدری IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      1 1
      یزدان جان اگر بحث دیپلماتیک نباشه مردم ایران و این گربه که روی نقشه خاور میانه چنبره زده بیدی نیست که از پُفِ الهام خانم بلرزه بحث فقط روابط دیپلماتیکه وگرنه.....
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    13 15
    امان از این زنها ،اون که فرار میکنه با مرددغریبه میره ترکیه و ازش باردار میشه و اصلاح طلبان توقع داشتن موقع برگشت جلو پاش گوسفند بزن زمین و زاغ اسفند دود کنن براش
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      6 0
      مواظب تهمت باشیم
    • a IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      شماها چقدر تفکر وحشیانه ای دارید
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    4 10
    به به گل بود یه سبزه هم آراسته شد
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 0
    پناه بر خدا
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    12 3
    اول ببینید زن طرف کجاست بعد سفارتشونو ببندید
    • US ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      37 0
      صد در صد اعضای سفارت آذربایجان همسر این فرد را کشته اند و جسدشو از بین برده اند.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    3 5
    تاکی وابسته کردن مردم وکشوربه غرب،انواع مذاکره والتماس وامتیازدادن به غرب!؟
  • . IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    8 5
    بیچاره اونی که از دنیا رفت
    • امیر IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      1 0
      چرا به کشورهای دیگر با احترام و بصورت دیپلماتیک رفتار نمی‌کنیم
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 1
    حالا باید صبر کنیم ببینیم واکنش دشمنان چیه
  • منصور IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    13 35
    الان این‌جا که مامور خود حفاظتی سفارتخانه ضارب را دستگیر می‌کنه چرا رییس پلیس میگه پلیس وارد عمل و ضارب را دستگیر می‌کنه ،اتفاقا این‌جا پلیس دیپلمات نیروی انتظامی کم کاری کرده و اجازه ورود از بیرون به داخل داده
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    27 0
    اسلحه کلاش چه راحتی گیر میاد
  • US ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    13 2
    این 2 کشور میتونن کاری بهم نداشته باشن ولی انگار یه شخص ثالثی داره ما 2 تا رو میندازه به جون هم
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      3 1
      بخدا همینه.صهیونیستا اختیار حکومت علیفو دردست دارند .همونطورکه باپهباد ازاذر بایجان بهسته ای نطنز حمله کردند.اقاالهام اظهار بی اطلاعی کرده بود ومعاونش گفته بود اقا کار مهمونای ماست=اسرائیلیها.انها یکی ازارزوهاشون جنگ انداختن بین اذربایجان وایرانه .دراین وسط اردوغانم پیازداغ این ماجراس. وجدانا ایران نهایت تحملو خویشتن داریرا دراین مدتها ازخود نشون دارده.ولی صهیونیستا بالاخره کارشونو میکنن. چون الهام خان بدجوری خودشو باور کرده .دقیقا مثل صدام.تازه طرفهای ما بمراتب ازان موقع ضعیفتر وشکرخدا ایران قویتر.چون برای گل.له خمپاره باید سراغ بازار ازاد میرفتیم. اما انها شورویرا داشتند وپول اعرابو ناسیونالیست انهارووووووووو.امیدوارم درهیچ کجای دنیا جنگی رخ نده.اما دردنیاازصدهاسال پیش جنگی نبوده که بنحوی بیهودیها وصهیونیستها مربوط نباشه. لتجدن اشدالناس عداوتا للذین امنوا الیهود والذین اشرکو .این ایه خطاب به بشریته نه مسلمانها.وگروه خاص
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    21 2
    همسرشو کجا فرستادن معلوم نیست
  • حمید IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    24 2
    سفارت باکو?
  • AU ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    57 6
    شورای عالی امنیت ملی و کمیسیون امنیت ملی مجلس و سایر نهادها و مدیران امنیتی نمیدانند الهام علی‌اف و ترکیه و اسرائیل چند سال است به وضوح ایران را تهدید می‌کنند ؟ آیا متوجه نیستید باکو برای ایران مانند اکراین برای روسیه و تایوان برای چین آماده شده است؟! میشود بنده عامی متوجه باشم و ... متوجه نباشند؟ یا شاید نفوذی ها در تدارک تحمیل هزینه بسیار سنگین دیگری به زودی به کشور و ملت هستند؟
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    12 27
    یارویی که گفتی به جهنم. تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    7 1
    بررسی کنید
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    8 3
    تروریستی که این اقدامو انجام داده وابسته به کجاست؟
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      39 5
      استان باکو
    • NL ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      1 2
      صهیونها
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      9 0
      به همون اناق فکری که طراحی حمله به سفارت های انگلستان و عربستان و... می کرد. همون اناق فکری که توسط کرملین هدایت می شود
  • ناشناس IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    10 12
    به نظرم باید سریع به عنوان محارب محاکمه واعدام شود
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    56 22
    اصولاً رژیم باکو شعبه دوم رژیم صهیونسیتی است و من نمیدانم چرا این عمله ی موساد باید در ایران سفارت داشته باشد
  • احمد US ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    24 4
    طرف با دو تا بچه و کلاشینکوف رفته سفارت تا زنش را پیدا کنه ؟
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      2 0
      پس باید با یه لشگر و توپ و تانک میرفت
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 2
    مگر درگیری از بیرون‌شروع نشده ولی مقتول در داخل اتاق است
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    7 3
    متاسفم و تسلیت میگم اما اگه زن ضارب اون طور که میگه بهش ظلم شده جمهوری آذربایجان باید زن رو آزادانه و دنبال حاشیه سازی هم نباشه
  • فراز IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    50 8
    خواهان قطع رابطه با رژیم صهیونیستی باکو هستیم
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      12 55
      حلقه دوستانتان را آنقدر تنگ کرده‌اید که جز طالبان و چند کشور آفریقایی، دیگر دوستی ندارید
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      31 6
      حلقه دوستانمان را تنگ نکردیم. نوکر آبریکا و دلارهاش زیاد شده. عقل نداری دیگه. خاصیت منافقه
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      25 3
      مثل حلقه دوستان ترکیه که شامل ارمنستان، ایران، سوریه، عراق و یونان ... میشود؟ منهای آمریکا و ناتو که غلامی‌‌اش را میکند.
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      50 2
      فعلا که مردم کل دنیا با سران همون رفقایت مشکل دارند و هر روز صحنه تظاهرات برعلیه اربابان شماست
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    4 34
    سلام اونی که نوشتی به جهنم حتما یه چیزی از آمریکا گیرت میاد برو گم شو
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 19
    سفارت جمهوری آذربایجان...
  • سعید IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    7 0
    آفرین به دل شیر محافظ
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    8 43
    مظلوم آذربایجان که این همه دشمن داری....
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 1
      خخخ
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      1 1
      آخه به جزء خخخخخخخ هیچی نمیشه گفت .بیچاره مظلوم الهام خانم اصلا معصومیت رو از روی کشور دوست آذربایجان ساختن یا مظلومیت شاخه ای از آذربایجان هست و اصلا اون یارو قاتل شاه چراغ به آذربایجان هیچ ربطی نداشت
  • خوزستانی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    5 36
    این کار قطعا محکوم است. اما ما چیزی بنام سفارت آذربایجان نداریم. سفارت جمهوری آذربایجان درست است
  • ناب IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    3 1
    حمله شخصی؟! طرف که به هر جنبنده ای تیراندازی می‌کرد و هدف خاصی نداشت!
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    15 0
    خداراشکر
  • مصطفی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    21 3
    کار خود آذربایجانه به سفارت خودش حمله کرده از ایران بهونه داشته باشه . عربستان هم همین کار و کرد. اینا خودشون به یک عده پول میدن میگن حمله کن .
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    مسلسل ازکچ ا گیراورده
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    مسلسل ازکچ ا گیراورده
  • ح IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    24 0
    چرا حس میکنم اینم مثل بردن موشک ها تو مرز اکراین روسیه قراره به جنگ منجر بشه؟؟ آمریکا واقعا کثیفه!!
  • 😶‍🌫️ IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 0
    طفلی جوان هم بوده
  • 😶‍🌫️ IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    3 0
    طفلی جوان هم بوده
  • خوزستانی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    39 4
    اگه یکی از سفارت های ایران یک زن را چند ماه در سفارتخانه نگه می‌داشت واکنش جهانی چه بود؟ #زن #بردگی #حقارت #پانترکیسیم = #صهیونیسم
  • US ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    29 1
    یاد قضیه خاشقجی افتادم. اعضای سفارت آذربایجان همسر فرد مهاجم را در سفارت کشته اند و جسد او را از بین برده اند. کارکنان سفارت آذربایجان باید بازداشت شوند و بگویند همسر این فرد کجاست.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 18
    قاتل توسط یکی ازکارمندهای سفارت دستگیرمیشه بعدپلیس دستگیری روبه خودش نسبت میده.چه راحت جلودوربین دروغ میگه
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 27
    به نظر نمیاد شخصی باشد؟
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    27 1
    این اتفاق توسط کسانی رقم خورده که از ماجرای خاشقچی الهام گرفته
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    3 1
    حمله تروریستی به سفارت آذربایجان شبیه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ بود. منشا یکیست و دستور از یکجا صادر شده است.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    طرف اگر برای مرگ رفته چرا با بچه هاش رفته؟؟
    • SE ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 0
      طرف فراموش کرده بوده
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    3 0
    لعنت بر تروریستها
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 31
    در حالی که فیلم داخل سفارت گویای اینه که مهاجم توسط کارمند سفارت دستگیر شده
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 1
    بعد این حادثه احتمال حمله نظامی آذربایجان به کشورمون هست.ارتش و سپاه باید در حال آماده باش باشن
  • آستارا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    8 58
    اول از همه" جمهوری باکو" نوشتن مشرق نیوز برای کشور مسلمان شیعه همسایه دیوار به دیوارمان که به صورت رسمی و حقوقی کشور ایران آن را با نام جمهوری آذربایجان به رسمیت شناخته است، خلاف قانون و ناشی از غرض های نژادپرستانه است.در ثانی انگیزه شخص حمله کننده هر چه باشد،مسئول حفاظت از سفارت خانه ها و کنسولگری ها بر عهده کشور میزبان است.و این گونه حملات بر نمایندگی های کشورهای خارجی در چنین شرایطی که اروپا و امریکا سعی در تشکیل اجماع جهانی علیه ایران دارند،اصلا خوب نیست.
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 2
      از طرف خود حرف بزن. اسم یک شهر را روی خودت نزار
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    38 2
    آذربایجان شده غلام حلقه به گوش اسرائیل
  • مرموز IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    36 3
    از دادستان محترم به عنوان یک آذری ایرانی خواهشمندیم که مسوولین جمهوری آذربایجان باید جواب بدهند ، قبل از اینکه سفارت تخلیه بشه 1-بایدمعلوم بشه چه برسرهمسر فرد مسلح آمده 2-آیا مثل سرگذشت جمال قاشچی شده است3-آیا همسر وی ربوده شده وبه جمهوری آذربایجان منتقل شده است
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 1
    کاملا تروریستی هست
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    8 1
    استان باکو برای ایران میخواد مثل اکراین برای روسیه بشه، ایران حواسش باشه نباید تاحدامکان با باکو وارد جنگ شد.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 0
    باز ‌‌‌مسئله زن _ این کار امریکای مغز نخودی هست برای ایجاد جنگ
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 20
    عرضه نگهداری از سفارتخانه ها رو هم ندارین
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      پس چرا نگه داشتیم؟
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    5 0
    هر جای ایران فتنه ای به پا میشه یک زن عاملشه
  • فرزاد IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 0
    الان يهو يكي با زنش مشكل داشته بلند ميشه يه كلاش !!! ورميداره ميره و ... ولي مقداري صبر كردن تا روشن شدن جريان فعلا بهترينه
  • علی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    42 4
    این نقشه خود ترکها و رژیم کودک کش است که برای منحرف نمودن افکار دنیا از جنایتشان در فلسطین است
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      28 0
      دقیقا
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 36
    سفارت باکو! پس معلوم شد کار کیه
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    3 19
    بحث تسویه حساب شخصی و ناموسی تلاش برای انحراف افکار عمومی است
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 19
    عوضش امنیت داریم‌
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 1
      وقتی تل آویو موشک باران شد اون موقع میفهمی امنیت ندارید
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 37
    ایران دست داره
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      1 1
      کافر اسرائیلی همه را به کیش خود پندارد
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      23:34 اشتباهی مثبت زدم.
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    9 39
    قدیما از دیوار سفارتها بالا میرفتن ، انگار پیشرفت کردن
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      7 24
      کار خودتون را ننداز گردن یکی دیگه
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      24 1
      اشغال جاسوس‌خانه آمریکای دوزاری با حمله تروریستی به سفارت فرق داره. اولی افتخاره و دومی محکوم که عاملش هم تروریست بوده.
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 1
      برو بچه
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    4 42
    قدرت اول موشکی جهان نمیتونه امنیت سفارت رو ایجاد کنه
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      32 2
      پس مراقب باش موشک نخوره تو سرت مزدور خودفروخته
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      36 2
      ارتش دوم ناتو هنوزم داره جلو پ.ک.ک تلفات میده؟
    • حسن IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      20 1
      امنیت رو تامین میکنن نه ایجاد ،شما اول سواد خودت رو تکمیل کن بعد درباره قدرت موشکی اظهار نظر کن
    • ح IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 0
      خوب بتازونید واسه خودتون!!! ولی یادمون نمیره شما بودید که پلیس رو خلع سلاح کردید!!
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    26 0
    کاررژیم صهیونیستی است
  • US ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    42 11
    سفارت آذربایجان یعنی چه؟ یک آذربایجان وجود دارد که آنهم در ایران است. باید گفت دولت جعلی باکو. این تروریست های صهیونیست را پررو تر نکنید.
    • ناب IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      2 2
      آره همین درسته!
  • حیدر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 0
    خدا به آدمکشان لعنت کند
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    11 41
    یاشاسین آذربایجان..یاشاسین تورک ملتی..یاشاسین ایران ....مسوولان به جدی پس گيري کنند .امکان دارد .تروریست تفکرات فاشیستی و نژاد پرستی داشته باشد..از طرفداران جریان انحرافی فاشیستی ایرانشهری ها وهمان سلطنت طلبان باشد....موقعی که رابطه‌ ايران وجمهوری آذربایجان به طرف تنش جدایی پیش می رفت ..این حادثه پيش آمد...اينها دشمنان دوستي ايران واذربایجان هستند ..
    • پان یعنی وطن فروش US ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      23 2
      فعلا که این باکویی ها هستن توی تبلیغاتشون هر چی حرف نژادپرستیه میزنن
    • پان یعنی وطن فروش US ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      43 2
      ضمنا با یاشاسین ایران خودتو مخفی نکن هرکی یه کاری میکنه میخواید تفکرات تجزیه طلبانه تونو به نمایش بذارید
    • فرزند ایران IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      41 1
      چقدر بهت فشار اومده سعی کنی نفهمیم. پان ترکی؟؟؟!!!!
    • هادی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      2 2
      چقدر این مملکت پانترک داره!!!
  • CA ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 0
    حالا خوبه دستگیر شده. این روانی رو آخرش برید ببینید کجا بوده ؟ تا این شرایط این خل و چل رو کم داشتیم.
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    5 1
    نمی خوام جو بدم اما الان باید دنبال جاسوس هایی با پیشانی پینه بسته گشت.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 20
    باباجان اعتراضات که تموم شده!این اتفاقات مناسب زمان اعتراضات هستش تاچسبیده بشه به معترضین
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    29 0
    قطعا این حمله از جانب رژیم صهیونیستی انجام شده برای تخریب روابط تهران و باکو مسئولان دو کشور باید آگاه باشن و در دام فتنه گری صهیونیستها گرفتار نشن
  • ایرانی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    خدا بخیر کنه !خدا رحم کنه !
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    36 3
    به عردوغان بگید سناریو هاش رو یکم واقعی‌تر طراحی کنه
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 1
    حمله کردن به سفارت آذربایجان
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 1
    مرگ بر تروریست های سلطنت طلب..
  • دختر ایران IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 0
    باز هم بگید این هم کا آمریکاست!!!
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    از امروز تا وقت نامعلوم
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    3 1
    فرد معمولی نمی تواند اسلحه دست بگیرد و مستقیم به سفارت خانه یک کشور حمله کند و اگر همسرش از دست چنین شخص روانی به سفارت خانه یک کشور پناهنده شده چاره ای نداشته
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    28 0
    هدف کریدور شمال جنوب هست
  • محمد IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    خوب آقای سید چکار میخوای بکنی الان
  • یاانی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    19 0
    نه شرقی نه غربی
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 1
    چرا میخواهید مشکلات را با خشونت حل کنید؟
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 0
    سفارت آمریکا - اسراییل - عربستان - انگلیس - فرانسه - اذربایجان ... یچی میگم بخندیم دیپلماسی جمهوری اسلامی. چرا این اتفاق تو سفارت روسیه یا چین نیافتاد? چنین فرد بدبختی عرضه سفارت حمله کردن رو داره?
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 1
    احتمال تو سفارت بود اینجوری سر شو انداخت پایین رفت توش
  • CA ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 12
    فرمانده پلیس یک طوری صحبت می‌کنه انگار پلیس طرف خلع سلاح کرده.
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 2
    امنيت سفارتخانه ها به عهده کشور میزبان هست متاسفانه کوتاهی شده
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 1
    داخل خاک آذربایجان حمله صورت گرفته است
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 1
    اونی ک گفته مث حمله ب سفارت عربستان مشکوکه.... اخه کجاش مشکوک بود
  • علی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 1
    هیچ چیزی قابل توجیه نیست ما باید از سفارت کشورهای دیگر در کشورمان مواظبت کنیم هیچ توجیه قابل قبول نیست از لحاظ دیپلماتیک برای ایران بسیار گران تمام خواهد شد
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 32
    کنتور که نداره لابد کار دشمن و عوامل صهیونیستی بود برای خدشه دار کردن روابط برادران بین دو کشور.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 35
    از خبرگزاری ایران نمیشه فهمید که طرف چکاره بود برم اینترنشنال ببینم کی بود و چیکاره
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      مغز نداری دیگه
  • محمد رضا IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 3
    با سلام سفارتخانه آذربایجان درست است نه سفارتخانه باکو !
  • Farhad US ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    39 3
    گور بابای علی تف و طرفدارانش .
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 36
    یه روز شعار مينويسن رو دیوار سفارت یه بار هم حمله میکنند ارتباط خارجی ایران صفر
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      نکنه ارتباط خارجی باید با تجزیه و تسلیم شدن باشه؟
  • CA ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 6
    همه دنیا میداند
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 1
    حالا خوبه اون حراست آذربایجانی تروریسته رو زنده گرفته
  • US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    26 0
    به صهیونیستها تبریک میگویم اما کور خوندن. نمیتونن جنگ راه بندازن
  • سمیه IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    20 0
    یارو خبر زنو نمیده سفارتشو میبنده .پیدا کنید پرتقال فروشو
  • US ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 2
    با این نوع خبر رسانی
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 0
    مگر بدون اذن شوهر همسر می تواند از کشور خارج شود؟
  • محمد IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    جنگ در بیفتد
  • عای IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    تمام این وقایع در اثر سیاست
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    این داستان بوی توطئه میده ، دارن ایرانو درگیر جنگ میکنن، تو ای قضیه ایران باید هوشمندانه عمل کنه
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    متاسفم
  • شبنم تورک IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 2
    باشین ساغ السون آزربایجان
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 1
    از بمبهای اتمتون چیطور مراقبت میکنین پس ؟
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    ترورها از بی عرضگی خودتون بوده پس
  • من IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    پلیس مسلح نبوده ...چرا..
  • CA ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    9 0
    بهترین راه برای اثبات یا رد ادعای این فرد چک کردن دوربینهای بیرون سفارته. اثبات ورود جمال خاشقچی به کنسولگری عربستان در استانبول و خارج نشدن او قتل او رو در کنسولگری ثابت کرد. البته بطور یقین پلیس ایران همه اینکارها رو انجام داده و نتیجه این بوده که همسر ایشون از ایران خارج شده. ولی ظاهرا این فرد حرف پلیس ایران رو باور نکرده. بهرحال این یه سوژه داد دست الهام علی‌اف که به ایران عوعو کنه.
  • SE ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 1
    جریان سفارت آذربایجان از این قرار بوده که خانه برادر سفیر آذربایجان در تهران دزدی میشه و سفیر میخواسته مامور جلوی سفارت رو به خانه برادرش بفرسته که ببیبنه جریان دزدی چیه که این مامور توسط دزد دوم که در بیرون سفارت منتظر بوده کشته میشه(آخ مردم از خنده!)
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 2
    همه تحلیل ها رو ول کنید . خاک بر سر پلیسی که مسلح نیست و جلوی سفارت نگهبانی میده . هیچ توجیهی واسه این قضیه پذیرفته نیست
  • علی قایی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    تا اطلاع ثانوی تعطیل کنیم
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    باید همه چی روشن بشه این مرد ک مسلح حمله کرده بنظر نمیرسه دروغگو باشه کسی ک این کارو میکنه ب ته خط رسیده باید حقایق روشن شه
  • ف IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    چرا همه میخواند ضارب رو مقصر واقعی نشون بدند هرچند که آدم حسابی دختر توی سرزمین خودمون نبود تا بری از باکو زن بگیری بعدشم چرا از فروردین تا حالا ایشون پیگیره چرا جواب بهش ندادند و این مشکوک هست مگه ایشون ۴۰۱/۱/۲۹ اعلام نکرد که همسرش مفقود شده با مراجعه به سفارت چرا سفارت باکو به قوه قضاییه ایران و پلیس اطلاع نداد که ایشون داره مزاحم میشه پس کاسه ای زیر نیم کاسه هست
  • مهرداد IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    5 0
    درود. الهام خانوم توطئه علیه کشورمان کرده،شک نکنید.باید خیلی قبل تر،خاک آذربایجان را دوباره به خاک ایران اضافه میکردیم،هنوز هم دیر نشده،کشوری مثل آذربایجان و الهام خانوم خیلی کوچیکتر از اینه ایران و ایرانی رو تهدید کنه،کاری به منافق و ساندیسی و هیچی هم ندارم،امیدوارم آماده حمله باشیم و شروع کننده جنگ باشیم چون اگر حمله نکنیم شعبه ۲ اسرائیل افتتاح شده و واقعأ به صلاح کشورمان نیست.روسیه هم چاره ای جز حمله به اوکراین نداشت.ما هم بنظر چاره ای نداریم.الهام خانوم کارت تمومه،جاسوس فکر کردی ایران هم ارمنستان هست آخه،ایران و ایرانی تهدید میکنی.ظرف ۷۲ساعت ارتش ایران در باکو رژه خواهد رفت.
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 3
    مقتول خودکشی نکرده شما که استادید تواینجور اتفاقا
  • CA ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 13
    یعنی با نوشتن سفارت باکو بجای سفارت آذربایجان عقده هایت خالی شد؟ تمامی تکبر و خود بزرگ بینی ات همینه؟
    • CA ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      6 2
      میتونی بگی حافظ منافع اسرائیل👺
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 10
    نشون میده ایرانیها یه رگ تروریستی دارن که اگه با زن و بچشون هم دعواشون بشه راه میوفته
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      2 2
      کافر اسرائیلی همه را به کیش خود پندارد
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      1 1
      اشتباهی منفی دادم.ترا خدا ببخشید.هزاران مثبت دارد.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    زن این بنده خدا الان کجاس. واقعا.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    سردار رحیمی با اشاره به اینکه این فرد به همراه دو فرزند خردسال خود وارد سفارت شده است عنوان داشت... وی دربارهء این که در فیلم دوربین مدار بسته بوضوح دیده می شود که این فرد به تنهایی و بدون فرزندانش وارد سفارتخانه شده توضیحی نداد.
  • امید IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    احتمال طرف از طرف موساد به اسلحه رسیده تا بین ایران و آذربایجان خراب شود
  • اکبر IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    طرف آذری مهاجم را گرفت
  • علی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    پخش مصاحبه تروریست با شبکه های تلوزیونی.سرپوش گذاشتن بر واقعه
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    بس کنید شما رو به خدا
  • یزدان IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 1
    تروریستی بود نه شخصی
  • خدیجه IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    وضعیت خوبی برای کشور ما نیست. که به سفارت کشوری در خاک ما حمله بشه، ما زیر سوال میریم.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    إن شاءالله .آمین.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    إن شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس