امیر سرتیپ حمزه بیدادی

۹ قبضه سلاح جنگی از نوع "شاتگان پنج ستاره" در یک عملیات اطلاعاتی توسط نیروهای ارتش در قرارگاه منطقه ای جنوب غرب "نزاجا" کشف و جمع آوری شد.

به گزارش مشرق، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب کشور با بیان اینکه اعضاء یک باند قاچاق سلاح جنگی در مرزهای خوزستان منهدم شد، گفت: ۹ قبضه سلاح جنگی از نوع "شاتگان پنج ستاره" در یک عملیات اطلاعاتی توسط نیروهای ارتش در قرارگاه منطقه ای جنوب غرب "نزاجا" کشف و جمع آوری شد.

امیر سرتیپ حمزه بیدادی سه شنبه با تاکید بر برخورد قاطعانه با قاچاقچیان سلاح‌های غیرمجاز، اظهار داشت : در پی ساعت ها کار اطلاعاتی ، عملیاتی و میدانی توسط نیروهای قرارگاه منطقه ای جنوب غرب کشور در حوزه تحت مسئولیت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز های جنوب غرب یک محموله سلاح قاچاق را کشف کنند.

وی با بیان اینکه ارزش هر قبضه از این نوع سلاح بیش از چهار میلیارد ریال است، ادامه داد: این نوع سلاح جنگی برای اولین بار است که در خوزستان کشف می‌شود و معمولا در اغتشاشات برای کشته سازی و ایجاد یک هجمه برای ماموران انتظامی و امنیتی بکار می‌رود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور افزود: امسال و سال گذشته کشفیات زیادی از محموله های سلاح قاچاق غیر مجاز و محموله های دیگری در خوزستان کشف و ضبط شده است و پیام ما به معاندین این است که رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی با هوشیاری کامل از ورود هرگونه محموله قاچاق ممانعت می‌کنند.

روز گذشته یک محموله به تعداد ۸۹ قبضه کلت کمری و ۱۰ قبضه اسلحه کلانشینکف به همراه خشاب مربوطه پیش از ورود به آبادان توسط سربازارن گمنام امام زمان(عج) شناسایی و کشف و ضبط شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    2 0
    سلام و درود بسیار فراوان.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    2 1
    به امیدنابودی دشمنان ایران زمین.
  • سلطان فرهاد IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    2 0
    قاچاق این همه سلاح به داخل کشور توطئه آمریکا و صهیونیست ها جهت ایجاد ناامنی و کشته سازی است. مرگ بر آمریکا و محور غربی، عربی، عبری.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 1
    خب شما که می دونید این سلاح ها از کجا میاد. چرا برخورد نمی کنید؟ یا بی عرضه هستید یا توانش را ندارید. همین سلاح رو اگه ایران بفرسته، عربا سریع اسم ایران رو در رسانه ها می برند.
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      1 0
      پماد بمال دروغگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس