یکی از برندهای معروف و پرفروش لوازم خانگی که متعلق به کشور سوئد است و به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های نوین و کیفیت بسیار بالای محصولاتش در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، برند الکترولوکس (Electrolux) است. همهٔ لوازم خانگی الکترولوکس شامل ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، جاروبرقی، اجاق گاز، ماکروویو، قهوه‌ساز، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و غیره بعد از مدتی ممکن است به تعمیر احتیاج داشته باشند. کسانی که از محصولات این برند استفاده می‌کنند، در چنین مواقعی حتما باید از خدمات ارائه‌شده در نمایندگی تعمیرات الکترولوکس بهره‌مند شوند. خدمات نمایندگی تعمیرات برند الکترولوکس، به‌صورت انحصاری در اختیار مشتریان این برند قرار می‌گیرد و تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی با کسب دانش و مهارت‌های لازم، تعمیرات لوازم خانگی را با تسلط کامل با بالاترین کیفیت انجام می‌دهند.

در این مقاله قصد داریم دربارهٔ مزایای انواع مختلف خدمات ارائه‌شده در نمایندگی تعمیرات برند الکترولوکس توضیح دهیم.

معرفی مزایای خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

چرا محصولات شرکت الکترولوکس پرطرفدار است؟

شرکت الکترولوکس (Electrolux) یک شرکت چندملیتی سوئدی است که فعالیت خود را از سال 1919 درزمینهٔ طراحی، تولید و توزیع انواع مختلف تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی آغاز کرد و به‌سرعت توانست به یکی از شرکت‌های مطرح جهان در حوزهٔ تولید لوازم خانگی تبدیل شود. این شرکت در حال حاضر با خرید معتبرترین برندهای آسیا، اروپا، آمریکا و استرالیا در بیش از 150 کشور جهان دارای کارخانه است و محصولات باکیفیت و منحصربه‌فرد خود مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، هود، اجاق گاز، مایکروویو و غیره را از طریق نمایندگی‌های رسمی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تمام محصولات الکترولوکس با در نظر گرفتن نیاز مصرف‌کننده و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته، به‌صورت نوآورانه طراحی و ساخته شده‌اند.

برند الکترولوکس تنها شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی در سطح جهان است که هم مصرف‌کنندگان خانگی و هم مصرف‌کنندگان حرفه‌ای را تحت پوشش قرار داده‌است. بسیاری از رستوران‌های معروف و معتبر اروپا با استفاده از محصولات حرفه‌ای این برند، به کار خود ادامه می‌دهند. همهٔ مشتریان این برند در سراسر جهان، بعد از خرید لوازم خانگی موردنظر خود، از گارانتی و خدمات پس از فروش که توسط نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در کشور آن‌ها ارائه می‌شود بهره‌مند می‌گردند.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات برند الکترولوکس چه مزایایی دارد؟‌

  • امکان تعمیرات لوازم خانگی معیوب در محل؛
  • عدم نیاز به جابه‌جایی و حمل لوازم خانگی به تعمیرگاه؛
  • حذف هزینه‌های مربوط به حمل و انتقال لوازم خانگی بزرگ؛
  • بالا بودن سرعت ارائه خدمات و ارائه آن‌ها دو ساعت بعد از ثبت سفارش؛
  • ارائه خدمات عیب‌یابی و تعمیر لوازم خانگی الکترولوکس در کوتاه‌ترین زمان ممکن؛
  • ارائه خدمات فوری به همهٔ مناطق کشور؛
  • استفاده از بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها و تعمیرکاران دوره‌دیده؛
  • ارائه فاکتور رسمی توسط تکنسین‌ها بعد از اتمام تعمیرات به مشتریان به همراه تمام جزئیات مربوط به هزینهٔ خرید.

قطعات و اجزای تعمیر لوازم خانگی

  • انجام خدمات تعمیر لوازم خانگی و فروش قطعات با ارائه ضمانت شش‌ماهه؛
  • امکان انتقال لوازم خانگی کوچک به تعمیرگاه توسط پیک ارسال‌شده از طرف نمایندگی؛
  • امکان دریافت مشاورهٔ رایگان از کارشناسان باتجربهٔ نمایندگی تعمیرات الکترولوکس؛
  • ارائه تخفیف‌های ویژه در مناسب‌های مختلف برای انجام خدمات؛
  • بهره‌مندی از تکنسین‌های متخصص درزمینهٔ لوازم خانگی برند الکترولوکس؛
  • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال شرکت در زمان تعویض قطعات معیوب؛
  • پشتیبانی نمایندگی تعمیرات این برند از مشتریان، در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل؛
  • امکان ثبت درخواست تعمیرات به‌صورت تلفنی و آنلاین؛
  • دریافت هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و منصفانه برای انجام خدمات، طبق نرخ تصویب‌شده در اتحادیه؛
  • عیب‌یابی اصولی و دقیق لوازم خانگی توسط تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات این برند؛
  • سرویس کامل لوازم خانگی بعد از پایان تعمیرات؛
  • آموزش نحوهٔ استفاده و نگه‌داری از لوازم خانگی توسط تعمیرکاران و تکنسین‌های حرفه‌ای؛
  • نظرسنجی از مشتریان دربارهٔ کیفیت ارائه خدمات؛
  • شفاف‌سازی کردن هزینه‌های مربوط به تعمیر یا تعویض قطعات.

معرفی مزایای خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات الکترولوکس

در نمایندگی تعمیرات زانوسی چه خدماتی ارائه می‌شود؟

یکی از شرکت‌های معروف ایتالیایی که درزمینهٔ تولید لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، کولر گازی، فر گاز، اسپرسوساز، چای‌ساز، بُخارشوی و غیره به شهرت رسیده است، شرکت زانونسی (Zanussi) نام دارد. جالب است بدانید که نمایندگی الکترولوکس در سال 1984 میلادی، نمایندگی زانوسی را خریداری کرد. در حال حاضر محصولات برند زانوسی در کشورهای اوکراین، تایلند و چین تولید و از طریق نمایندگی‌های رسمی در کشورهای مختلف دنیا عرضه می‌شوند. در نمایندگی تعمیرات زانوسی ، به‌عنوان تعمیرگاه رسمی و مجاز لوازم خانگی این برند، خدمات تعمیر انواع مختلف لوازم خانگی این برند توسط بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها و با استفاده از قطعات اصل و فابریک با ارائه ضمانت‌نامهٔ سه تا دوازده‌ماهه با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. تعمیرکاران و تکنسین‌های ماهر و مجرب نمایندگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همراه تجهیزات و قطعات موردنیاز به‌همراه لباس فرم به آدرس مشتریان ارسال می‌شوند و با سرعت بالا، بعد از عیب‌یابی، تعمیر لوازم خانگی را شروع می‌کنند.

چرا مشتریان باید از خدمات نمایندگی تعمیرات میله استفاده کنند؟‌

یکی دیگر از برندهای معتبر و باسابقهٔ لوازم خانگی متعلق به کشور آلمان که فعالیت خود را از سال 1899 آغاز کرده‌است، برند میله (Miele) نام دارد. محصولات این برند باکیفیت در ایران نیز طرفداران زیادی دارند. برای این شرکت رضایت مشتریان به هر چیز دیگری اولویت دارد. در صورت بروز هرگونه مشکلی در لوازم خانگی میله، بهتر است با نمایندگی تعمیرات میله در ایران تماس بگیرید تا نمایندگی در اولین فرصت، تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب خود را به همراه تجهیزات و قطعات اصل و اورجینال به محل اعزام کند. تعمیر لوازم خانگی میله توسط تعمیرکاران آموزش‌دیده و حرفه‌ای نمایندگی تعمیرات این برند، تأثیر بسیار زیادی در افزایش طول عمر این دستگاه‌ها دارد. همهٔ خدمات تعمیرات، با ضمانت کیفیت و گارانتی 6 ماه به مشتریان ارائه می‌شود و کارشناسان نمایندگی در تمام ساعات شبانه‌روز آماده‌اند تا به سوالات مشتریان پاسخ دهند.

جمع‌بندی

در این مقاله راجع‌به ویژگی‌ها و مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات الکترولوکس و نمایندگی تعمیرات زانوسی و نمایندگی تعمیرات برند میله صحبت کردیم‌. برای دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات الکترولوکس و برندهای معتبر دیگری مانند زانوسی و میله، به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید. این شرکت‌ها همهٔ برندهای خارجی و داخلی تحت پوشش خود قرار داده‌اند و با ثبت نمایندگی خدمات هر یک از آن‌ها، به مشتریان کمک می‌کنند که خدمات موردنیاز خود را با گارانتی و تضمین کیفیت دریافت کنند. امیدواریم از این مقاله، نهایت استفاده را برده باشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس