سپاه مجلس

در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصاویر ۳۰ شهید ترور سپاه در مجلس به نمایش گذاشته شد.

به گزارش مشرق، در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی پارلمان اروپا، تصاویر ۳۰ شهید اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

در همین باره هم محمدباقر قالیباف رییس مجلس نیز در نطق آغازین خود در مجلس گفت: سپاه، منحصر به فردترین نهاد ضدتروریستی در جهان است که علی رغم همه حمایت های آمریکا، با کمک مردم منطقه حکومت داعش را ساقط کرد و خطر جهانی این جریان تروریستی را از بین برد. سپاه، نه تنها در راه مبارزه با تروریسم، چندین نفر از جمله یکی از بزرگترین فرمانده‌هانش یعنی شهید سلیمانی را قربانی تروریسم دید بلکه برای مقابله با تروریسم بین‌المللی، ده ها شهید داد که فضای صحن مجلس امروز به اسامی ۳۰ نفر از این شهدا زینت پیدا کرده است.

صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمدبهرامی بلوچ NL ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 1
    جواب مجلس به پارلمان اروپا دندون شکن نباشد خیانت به ملت وانقلاب ونظام است باید اخراج شوند سفیرهای اروپا از ایران تا اروپا عذرخواهی رسمی ‌جبران خسارت کند
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      2 0
      تو رو خدا رحم کن زمستونشون سخته
  • محمدبهرامی بلوچ NL ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 1
    جواب مجلس به پارلمان اروپا دندون شکن نباشد خیانت به ملت وانقلاب ونظام است
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    پیشنهاد میکنم بنری از عکس 17000شهید ترور تهیه شود و مشخص شود هر گروهک چه تعداد از این افراد را به شهادت رساندند و تحت حمایت کدام کشور غربی و عربی هستند و از دیوار سفارتخانه های ایران در اروپا و جهان نصب شود و سوال شود مدرک شما از تروریست بودن سپاه چیست ؟ ضمنا سایت شهدای ترور را به زبان های دیگر ترجمه کنید و در دنیا معرفی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس