از جمله اين رفتارهاي عجيب ميتوان به شوخيهاي خارج از عرف، تعويض پوشك بچه، تميز كردن دندانها، ناخن گرفتن، مشتزني، جابجايي تمام وسايل با آسانسور، با سر فشار دادن به دكمه آسانسور به خاطر دستان پر و .... اشاره كرد.
اما در حالت كلي اين پژوهش نشان داده كه كاركنان آسانسورها بيشتر آن دسته از افرادي را كه در زمان سوار شدن با تلفن خود صحبت ميكنند، آزاردهنده توصيف كردهاند. از ديگر رفتارهاي آزاردهنده به گفته اين كاركنان، ميتوان به مواردي كه در اين پژوهش آمده اشاره كرد:
نگه نداشتن در هنگامي كه ديگران در حال ورود به داخل آسانسور هستند.
عدم رعايت فضاي شخصي افراد با وجود فضاي خالي زياد
ورود به زور به درون آسانسور پر
بيرون نرفتن از آسانسور براي خروج ديگر مسافران
باز نگه داشتن آسانسور براي زمان طولاني در انتظار رسيدن فرد ديگر
عدم رعايت صف انتظار براي استفاده از آسانسور
استفاده از آسانسور براي رفتن به يك تا دو طبقه بالاتر بجاي استفاده از پلهها
انتخاب دكمه اشتباه و توقف آسانسور در طبقات بيشتر
نگاه به جهات ديگر بجاي ايستادن به سمت در
از ديگر يافتههاي كليدي اين پژوهش، اعتراف 16 درصد از كاركنان حاضر در آسانسور، به بستن مغرضانه در هنگام نزديك شدن يك انسان و 16 درصد ديگر به ترس از گير كردن در آسانسور به دليل يك نقص بوده است.
اين پژوهش بر مبناي بررسيهاي سه هزار و 892 كارمند تمام وقت آمريكايي انجام شده است.