تمرکز رسانه‌های معاند در اغتشاشات اخیر بر مناطق کردنشین بود

فرماندار مهاباد گفت: رسانه‌های معاند در اغتشاشات اخیر تمرکز خاصی بر مناطق کردنشین داشتند که با همت صدا و سیما و آگاهی مردم، به مانند دوران گذشته این دشمنی‌ها خنثی شد.

به گزارش مشرق، حسن عباسی عصر دوشنبه در بازدید از صدا و سیمای مرکز این شهرستان با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز مهاباد در دوران اغتشاشات موفق عمل کرد، افزود: صداوسیما مرکز مهاباد دارای مخاطبان قابل توجهی در داخل و خارج از کشور است که توانسته تأثیرگذاری مستقیمی در اقناع افکار عمومی داشته باشد. تمرکز رسانه‌های معاند در اغتشاشات اخیر بر مناطق کردنشین بود

وی با بیان اینکه مقابله با تخریب‌های فضای مجازی نیازمند تلاش جهادی و به لحظه است، اضافه کرد: هر اندازه بتوان در حوزه جهاد تبیین موفق عمل کرد، به مراتب می‌توان تأثیر تبلیغات شبکه‌های معاند را کاهش داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز گفت: این سازمان به صورت شبانه روزی در کنار مردم است و ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف جامعه دارد و مسائل و مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف همانند قبل اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

علی عیسی زاده آمار اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر در جامعه را بسیار قلیل دانست و گفت: تلاش ما در دوران ناامنی این است که راوی اول موضوعات باشیم و برای این مهم نیز از تمام ظرفیت‌های رسانه ملی استفاده خواهد شد. تمرکز رسانه‌های معاند در اغتشاشات اخیر بر مناطق کردنشین بود

وی با اشاره به نزدیک شدن دهه مبارکه فجر و عید نوروز بیان کرد: برنامه‌های منسجم برای تهیه گزارش‌های متنوع با حضور در بین اقشار مختلف مردم در نظر گرفتیم که به اطلاع مردم خواهد رسید.

عیسی زاده هفته پیش در مراسمی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز مهاباد معرفی و جایگزین بهرام قوی بنیه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 0
    درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس