کد خبر 1453744
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
دستبند پلیس بر دستان وکیل قلابی در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: شخصی که با راه اندازی یک مرکز حقوقی غیر مجاز،خود را وکیل پایه یک دادگستری معرفی و اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد نادربیگی بیان داشت: درپی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق جعل عنوان وکالت، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی با معرفی خود با عنوان وکیل پایه یک دادگستری اقدام به دریافت حدود یک و نیم میلیارد ریال از مالباخته کرده و با توجه به عدم صلاحیت در انجام امور حقوقی هیچ گونه اقدامی در زمینه پرونده انجام نداده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم در مسکن مهر منطقه ماهدشت دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به جعل عنوان وکیل دادگستری انجام کلاهبرداری از مالباخته گفت: با تکمیل پرونده متهم به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    البرز مرکز جعل و کلاهبرداری ایران، کلا مملکت در و پیکر ندارن و رو هواست.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    فکر کردم برهانی رو گرفتید. رئیسشون اونه.
  • IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    تصویر این گونه افراد که جعل عنوان وکیل و مامور و.....کرده واخاذی وکلاهبرداری میکنندبایدبدون پوشش منتشربشه شاید شاکیان دیگری پیدابشود.
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    چند سال پیش در کرج کار کارشناسی یک زمین رو به یک کارشناس سپردم، بعد مشخص شد کارشناس داد گستری نیست و کلاه برداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس