1

برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز که در روزهای گذشته مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را سانسور کرده‌بودند، برای دستگیری برخی خبرنگاران پوششی جامه عزا پوشیده‌اند.

به گزارش مشرق، بازداشت خبرنگار روزنامه اعتماد ارگان رسانه‌ای حزب اصلاح‌طلب اعتماد ملی مورد توجه بسیاری از رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفته است، از جمله رادیو فردا متعلق به سازمان سیا با انتشار یک گزارش برای «مهدی بیک» خبر دستگیری این فرد را پوشش ویژه داده است!

برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز که در روزهای گذشته مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را سانسور کرده‌بودند، برای دستگیری برخی خبرنگاران پوششی جامه عزا پوشیده‌اند.

الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد در یادداشتی درباره بازداشت خبرنگار روزنامه‌اش نوشته است که در همه ۲۰ سال، رویکرد «اعتماد» بر سه استراتژی مشخص استوار بوده است: رویکرد اصلاحی به امور و مرزبندی جدی با جریان برانداز، نقد دولت‌ها و نهادهای مسئول در کشور و حفظ تمامیت ارضی کشور و مرزبندی جدی با تجزیه‌طلبان!

این ادعا در شرایطی از سوی نماینده لیست امید مطرح شده است که احتمالا از جریانیات موجود در تحریریه خود بی خبر است، یا آنکه مطالب مندرج در روزنامه‌اش را نمی‌خواند! خبرنگار مورد اشاره حضرتی از جمله افرادی است که پس از اغتشاشات به صورت مستقیم برای رسانه‌های تروریستی از جمله بی‌بی‌سی و اینترنشنال خوراک تهیه کرده و به نمایندگی از آن‌ها در تهران مشغول به فعالیت بوده است.

چرا خبرنگار روزنامه اصلاح‌طلب بازداشت شده است؟

عکس/ ارتباط یک خبرنگار اصلاح‌طلب با اکانت‌های ضد انقلاب!

برخی خبرنگاران رسانه‌های اصلاح‌طلب در آشوب‌های اخیر با یک ماموریت خاص وارد صحنه شده‌اند؛ ارتباط گرفتن با خانواده لیدرهای اغتشاشات، معرفی وکلای حقوق بشری به این کیس‌های ضد امنیتی، ارتباط با رسانه‌های ضد انقلاب از جمله موارد اتهاماتی این افراد در روزهای اخیر است.

قابل توجه آنکه پس از آغاز برخی آشوب‌های محله محور در کشور، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در یک بیانیه تحلیلی ابعاد عملکرد برخی رسانه‌ها را مورد بررسی قرار دادند، در بخشی از این گزارش آمده بود که در بخشی از این بیانیه مشترک آمده بود که: سرویس‌های جاسوسی غربی در برخی کشورها دوره‌های براندازی و جنگ‌های ترکیبی تشکیل می‌دادند.

به‌عنوان مثال انتشار اولین عکس از مهسا امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن. ح» صورت گرفت که از آموزش دیدگان همین دورهها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از اولین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقرار یافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت‌دار پرداخت. بر اساس گزارش‌ها یکی از این خبرنگاران با حضور در کلاس جنگ نرم موسسه استریت بیز در آفریقای جنوبی آموزش دیده و پس از آن از مسیر ترکیه به ایران بازگشته است، این خبرنگار نقش مهمی از انتقال اخبار دروغین از اغتشاشات به رسانه‌های ضد انقلاب داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی افصحی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    ادعاهای الیاس حضرتی و هم خط هایش شبیه ادعای ایمان افراد دغلکاری است که در سوره بقره آیه هشت آن ها را رسوا می سازد، وقتی به آن ها گفته می شود فساد نکنید مدعی ایمان و اصلاح می شوند و من الناس من یقول امنا بالله و بالیوم الآخر و ما هم بمومنین برخی از افراد همانند جضرتی مدعی ایمان( به امنیت ملی، مرزبندی با براندازان و تجزیه طلبان )بوده در جالی اصلا مومن نیستند (صفحات مجازی خبرنگارانشان و نیز روابطشان با مزدوران تجزیه طلب و برانداز کاملا اثبات می کند که اعتماد پایگاهی برای ضد انقلاب شده است) و در ادامه در آیه یازده می فرماید « واذا فیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون و وقتی برخورد می شود که دست از فساد بردارند ادعا می کنند ما در پی اصلاح دولت ها هستیم!و در ادامه الله متعال تاکید می فرماید «الآ انهم هم المفسدون و لکن لاتشعرون این ها همه مفسدند اما شعور ندارند.آیات الهی افشاگر جریان اصلاح طلب آمریکایی لانه کرده در داخل و تغذیه کننده اصلاح طلبان فراری مزدور در رسانه های تحت مدیریت سازمان های جاسوسی است چرا که با دستگیری هر جاسوس خبرنگار اصلاح طلب فاسد داخلی دسترسی سازمان های جاسوسی به اطلاعات مورد نیاز فتنه اشان به شدت محدود می شود بنابراین پس از هر دستگیری دادشان به هوا بلند می شود و امثال حضرتی هالو که فقط بنگاه داری می کنند و از روزنامه چیزی حالیشون نیست عمله ظلمه شده و از ظلمه هم دفاع جانانه می کنند چون برای بنگاه چند نبششان «آمد»! داشته ودارد!برای خودش و وابستگانش !
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    وقتی دیدید صدای حامیان شیطانی در امد بدانید بهدف زده جاسوسی پشتوانه دارراصید کردهاید .اگر چه روزنامه فوق شیطان نامه ومعلوم الحال است
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا ازکلمه اسم استفاده وعنوان خبرنگار اصلاح طلب بکار میبری درحالی که اصلاح طلب جریانی چند دهساله بامحتوا وماموریت مشخص است .کهتابحال جزخیانت ثمری نداشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس