دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه

نزاع دسته جمعی اراذل و اوباش در یک قهوه خانه، آزادسازی ۱۰۰ هزار مترمربع اراضی کشاورزی و دستگیری ۲ سارق زورگیر از مهمترین اخبار امروز/جمعه/ پلیس شهرستان ری است.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به نزاع دسته جمعی شبانه در یک قهوه خانه، گفت: ساعت یک بامداد روز جمعه تعدادی از اراذل و اوباش در یک قهوه خانه در محدوده باقرشهر با یکدیگر درگیر و شیشه های آن واحد صنفی را شکستند.

وی افزود: این افراد در بیرون از قهوه خانه با استفاده از سلاح سرد(چاقو و قمه) اقدام به عربده کشی و سلب آسایش شهروندان کرده و در این حین با شهروندان نیز درگیر شدند.

جلیلیان ادامه داد که پس از اعلام این موضوع از سوی مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ به سرعت تیم های عملیاتی به محل اعزام و با شلیک تیرهوایی ۴نفر از عاملان اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف شد که در بازرسی از خودرو متهمان انواع سلاح سرد(چاقو و قمه) کشف شد.

وی یادآور شد: تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص ادامه دارد.

رفع تصرف هزار متر مربع از اراضی کشاورزی ری

جلیلیان همچنین از اجرای ۵۰ حکم قضایی و رفع تصرف بیش از ۱۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در محدوده بخش فیروزآباد شهرری خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این تخریب با حضور دستگاه‌های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، مسئولان قضایی و با حضور مقتدرانه پلیس ری بدون هیچ‌گونه رخدادی به اتمام رسید.

سرهنگ جلیلیان در خبری دیگر هم عنوان کرد: ۲ سارق زورگیر که از بانوان در شهرری سرقت می کردند، هم توسط ماموران انتظامی شناسایی و طی عملیاتی ویژه دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس