کد خبر 1450643
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
زیاد النخاله: ما و حماس در یک ائتلاف هستیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه ایران، حزب‌الله و سوریه تنها حامیان فلسطین هستند، از کشورهای عربی خواست تا به وظایف خود در قبال فلسطین عمل کنند.

به گزارش مشرق، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت: «ما هیچ حامی برای فلسطین جز ایران، حزب‌الله و سوریه نمی‌بینیم».

النخاله تصریح کرد: «از همه کشورهای عربی می‌خواهم که به وظایف خود در قبال ملت فلسطین عمل کنند و ما آماده دریافت هر گونه حمایتی از جانب هر کشور عربی و اسلامی هستیم».

وی درباره کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» گفت: «کابینه جدید به دنبال تکمیل توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری است و ما نیز با آن مقابله خواهیم کرد، کابینه جدید در پی تخریب بقایای روستاهای فلسطینی در کرانه باختری است و من امیدوارم که شاهد حمایت بیشتر عربی از مقاومت فلسطین باشیم».

بنابر گزارش شبکه المیادین، النخاله همچنین تأکید کرد: «دشمنان می‌خواهند این گونه به جهانیان وانمود کنند که جنگ در فلسطین علیه ایران است و جمهوری اسلامی ایران از فلسطینیان در جنگ علیه اسرائیل استفاده می‌کند».

وی گفت که ملت فلسطین در کرانه باختری مبارزه می‌کند و ایران و حزب‌الله نیز از مبارزان فلسطینی حمایت می‌کنند و غزه نیز از صحنه کرانه باختری دور نخواهد بود بلکه حامی کرانه باختری است و در زمان و مکان مناسب مداخله خواهد کرد.

النخاله پیش‌بینی کرد که سال آینده شاهد تجاوز جدید علیه نوار غزه باشد و افزود که «آنچه در کرانه باختری رخ می‌دهد، ادامه نبرد وحدة الساحات (وحدت میادین) است».

وی تأکید کرد: «امسال، سال چالش است و آنچه در کرانه باختری رخ می‌دهد، یک انتفاضه مسلحانه واقعی است، سال ۲۰۲۲ کتیبة جنین و عرین الأسود تشکیل شدند و درگیری با دشمن اسرائیلی همچنان ادامه دارد و دشمن نیز عملیات شهرک‌سازی در کرانه باختری را متوقف نکرده است».

دبیرکل جهاد اسلامی همچنین گفت که پیام نبرد «وحدت میادین» این بود که گروه‌های مقاومت فلسطین و فلسطینیان متحد بوده و ملت فلسطین با یک دشمن واحد مواجه هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس