درخواست عجیب یک مهاجم مطرح؛ نصف پول لوکادیا را بدهید تا پرسپولیسی شوم!

تساوی بدون گل برابر پیکان بار دیگر این موضوع را به اثبات رساند که پرسپولیس باید فکری به حال جانشین یورگن لوکادیا کند.

به گزارش مشرق، هر چند یحیی گل محمدی برای حفظ روحیه بازیکنان فعلی سعی کرد اسامی مهاجمان مطرح شده برای جانشینی لوکادیا در پرسپولیس را به نوعی تکذیب کند اما ظاهرا ۳ مهاجم ایرانی مورد نظر یحیی گل محمدی قرار دارند. شهریار مغانلو، شهاب زاهدی و علی علیپور ۳ مهاجم ایرانی هستند که می توانند با بازگشت به جمع سرخپوشان خیال سرمربی پرسپولیس را راحت کنند.

البته گفته می شود یحیی گل محمدی فقط یکی از این مهاجمان را می خواهد ولی کار به همین راحتی هم نیست. یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که یکی از این سه مهاجم مورد نظر و سابق این تیم برای بازگشت درخواست عجیبی مطرح کرده است: نصف پول لوکادیا را می خواهم، دلاری هم می خواهم تا برگردم!

گفته می‌شود رقم قرارداد یورگن لوکادیا با پرسپولیس حدود یک میلیون دلار بوده که با توجه به شکل جدایی این مهاجم هلندی او دیگر نمی تواند برای دریافت تمام و کمال آن اقدام کند.

نصف رقم این قرارداد هم ۵۰۰ هزار دلار می شود که در بازار کنونی حدود ۲۰ میلیارد تومان برای نیم فصل خواهد شد!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    1 0
    حرفش منطقیه
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    این پول را بدهید به جوانان. تا هم ازدواج و هم کار ی را شروع کنند که خیر دنیا و آخرت در آن هست تا بدهد به یک رنگین پوست ببرد خارج از کشور
  • علوی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    مسولان عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران ! حواس تان هست؟!!! یک میلییییییییون دلار !!!!!!!برای یک هلندی افریقایی تبار! این اگر نوعی استعمار نیست پس نام اون چیست؟!! در کشوری با انبوهی استعداد ! زندگی تجمل گرای تهران دلالان وقیح و حامی اغتشاشگر پورسانت بگیر در کسوت مربی و غیره ! چقدر جوانان مستعد این سرزمین در صف انتطار پنجاه تومن وام ازدواج هستند؟!! آقایان!!!! دست از توجیهات و مصلحت سنجی ها بردارید !! ولله آخرت خرابی خواهید داشت .// بنده راضی نیستم .خیلی ها با این حرامخواری ها و اسراف ها رو تبعیض ها راضی نیستند خصوصا که به بهانه سرگرمی جوانان خرج کردن برای این دلقک های خارجی آسیب به اعتبار نظام میزنید ! آقای قالیباف !! تمام جبهه هایت را در آخرت بابت این نظارت ضعیف تصاحب خواهیم نمود
  • علی DE ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    وقتی مربی اسیر حاشیه بشه، بازیکن هم میشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس