فراخوان اعتصاب و تظاهرات؛ پروژه احمقانه‌ای که به لطیفه‌ای مضحک تبدیل شد

پروژه‌ای که توسط سیستم‌های اطلاعاتی چندین کشور از حدود سه ماه قبل پی‌ریزی و آغاز شد اگرچه در ابتدا با شعارهای دهن‌پرکنی از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان معاند آغاز شد، این روزها شکلی مضحک پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، ایجاد اغتشاش و آشوب در داخل کشور به‌عنوان حربه‌ای علیه ایران به منظور متوقف کردن روند سریع قدرت یافتن هر چه بیشتر کشورمان از سال ۱۳۷۸خورشیدی آغاز شد. اگرچه این روش نظام سلطه در هر مرحله از انجام آن شکلی سازماندهی شده‌تر می‌یافت اما از این سو نیز هم نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان و هم نیروهای انتظامی و حافظان امنیت در هر مرحله از اجرای این حربه دشمن کارآزموده‌تر و آشناتر با شیوه‌های جنگ روانی، جنگ شناختی و جنگ رسانه‌ای دشمنان شدند.

در آخرین مرحله از اجرای اغتشاش و آشوب در ایران که از حدود ۳ماه قبل آغاز شد شاهد پیچیده‌ترین شکل از این حربه نظام سلطه بودیم. به طوری که در این مرحله دشمنان همه توان و ابزارهای خود را به میدان آورده و به معنای واقعی کلمه «جنگ احزابی» تمام‌عیار علیه کشورمان به راه ‌انداختند.

در این مرحله تمام فاکتورها، روش‌ها، اِلمان‌های اثربخش و راهکارهای جدید و قدیمی این نوع جنگ توسط دشمنان به کار گرفته شد. رسانه‌های دشمن و به طور خاص شبکه‌های تلویزیونی دجال‌ها (بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا، من و تو، ایران اینترنشنال سعودی و...) به طور هدفمند و یکپارچه به ارائه روایت‌های ساخته شده در اتاق فکر دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن پرداختند. آنها هم راستا با این اقدام به پروژه کشته‌سازی نیز روی آوردند. پروژه‌ای که اگرچه پیش از این هم از سوی این ددمنشان به کار گرفته شده بود اما در اغتشاشات اخیر به صورت متمرکز این پروژه را بر روی دختران به اجرا درآوردند.

اغتشاش‌های اخیر از لحاظ بسیاری از فاکتورها و روش‌ها و گستردگی جبهه‌ای که در آن به نبرد ایران آمده بودند با تمام پیشینیان خود تفاوت‌های اساسی دارد و از این لحاظ واجد مطالعه و بررسی دقیق است. برای نمونه حجم اخبار دروغ یا اخبار دستکاری شده یا اخبار اغراق‌آمیز که از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور در مدت حدود ۳ماهه اخیر منتشر شد رقمی بسیار بالا، حیرت‌آور و بی‌سابقه است.

همچنین اغتشاش اخیر از جهت شکل هماهنگی میان برخی افراد و طیف‌های سیاسی داخل کشور که در جهت خواست و اراده دشمنان حرکت می‌کنند و رسانه‌های معاند در نوع خود شکل و شمایلی هماهنگ‌تر یافته بود. بر همین اساس بود که یکی از اصلی‌ترین وجوه تمایز اغتشاش‌های اخیر که به کارگیری شدیدترین و کم‌سابقه‌ترین خشونت‌ها توسط اغتشاش‌گران بود توسط افراد و طیف‌های سیاسی مذکور به صورت تعجب‌آوری نادیده گرفته می‌شد تا به این سبب این جماعت همچنان عنوان «اعتراض» را بر تارک آنچه در حال وقوع بود بچسبانند.

خشونت‌های وحشیانه

همچنین در طول قریب به ۲ماهی که وحشیانه‌ترین خشونت‌ها که در اکثر اوقات هم به شهادت نیرو یا نیروهای حافظ امنیت ختم شد هیچ گفتار و تلاشی از سوی طیف‌های سیاسی داخلی همسو با دجال‌های رسانه‌ای و یا از سوی مدعیان حقوق بشر در پایان دادن به سیاه مستی اغتشاشگران و خشونت‌های آنها و یا حتی در محکومیت زبانی این خشونت‌ها صورت نگرفت و حتی در مرحله‌ای نازل‌تر این طیف‌ها نخواستند روایتی از اعمال این خشونت‌ها ارائه دهند.

چنان‌که گفته شد در حدود ۳ماه گذشته شاهد یک جنگ ترکیبی تمام عیار بودیم که به شکل کم‌سابقه‌ای در آن دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس، رژِیم صهیونیستی، فرانسه و... و حتی گاوهای شیرده آمریکا در آن سوی خلیج‌فارس در یک هدف متحد شده و همه توان خویش را به میدان آورده بودند. در کنار این نیروهای گزینش شده در شهرهای مختلف ایران که فراخور ماموریت‌هایی که داشتند آموزش‌هایی نیز دیده بودند از سال‌های قبل برای چنین روزهایی تدارک شده بودند.

نقطه مرکزی تمام نقشه‌های شومی که دشمن آماده کرده بود این بود که توسط نیروهای آموزش دیده و با اجرای خشونت‌های وحشیانه کم سابقه و فیلمبرداری از صحنه‌های جنایاتشان نیروهای حافظ امنیت را به اقدامی متناسب با آنچه در حال وقوع بود بکشانند و از سوی دیگر تیراندازی‌ها کور و به شدت مخفیانه در میان اغتشاشگران از سوی افراد وابسته به دستگاه‌های جاسوسی بیگانگان هم پروژه «کشته‌سازی» را تجهیز و دست پر می‌کرد و هم زمینه‌ساز دیگر پروژه طراحی شده یعنی تبدیل شهرهای ایران به عرصه جنگ شهری بود.

در این میان افکار جامعه ایرانی هم از سوی تلویزیون‌های فارسی‌زبان معاند و هم از سوی فضای مجازی شبانه‌روز و با شدت تمام در حال بمباران شدن بود. بمبارانی که با روایت‌های دروغ یا روایت‌های دست کاری شده انجام می‌شد. حضور پربار بسیاری از سلبریتی‌های ورزشی و سینمایی در راستای القای روایت‌های دشمن و به نفع دشمنان در این فقره از اغتشاش‌ها به شکلی گسترده‌تر و افراطی‌تر رخ نمود. بارزترین نمونه این عرصه هم یک فوتبالیست به نام علی کریمی بود که در همین چند روز قبل خبر دریافت پاداشش از سوی آمریکایی‌ها به خاطر کمک به پروژه فریب دادن مردم ایران با دریافت ویزای آمریکا در فضای مجازی پیچید. فوتبالیستی که تصاویری از افغانستان، یمن، پاکستان و... را به عنوان اسناد جنایات رژیم جمهوری اسلامی منتشر می‌کرد. تصاویری که هر فرد می‌تواند بااندکی وقت گذاشتن اصل آنها را در سایت‌های خبری دیگر کشورها با شرح وقایع آنها بیابد.

مضحکه‌ای با محوریت مزدوران آل‌سعود در اینترنشنال

در چنین شرایطی اوج مظلومیت نیروهای حافظ امنیت را شاهد بودیم که این برای هر وجدان بیدار و هر آن که دل در گرو ایرانی قوی دارد بسی دردناک بود اما مقدر بود که این مرحله نیز بر سر راه کشورمان تا رسیدن به قله قرار داشته باشد و شکرخدای را که با الطاف او طی شد هر آنچه شیاطین می‌خواستند باشد و بماند.

در روزهای اخیر اما پروژه‌های رنگ و رو باخته دشمنان دیگر شکلی به واقع لطیفه‌گونه یافته است؛ لطیفه‌ای مضحک. دشمنان که از پروژه‌های پیشین طرفی نبسته بودند سراغ اصناف رفتند و نقشه راه‌انداختن اعتصاب را پیگیری کردند. در ۳روز قبل از این که برای فراخوان اطلاعیه داده بودند نتیجه آن این شد که عده‌ای اراذل با رفتن به مغازه‌های بازار و تهدید آنها به آتش زدن مغازه و یا خسارت وارد کردن به آن تلاش داشتند تا پروژه شکست خورده «اعتصاب سراسری» را دست کم با هجوم‌های ایذایی و به شکل «اعتصاب زورکی» به اجرا درآوردند.

در تازه‌ترین فراخوان این متوهمان خارج‌نشین روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ به عنوان روزهای فراخوان اعتصاب سراسری! برگزیده شد. کار آن‌قدر مضحک شده که حتی دیگر همان‌اندازه تلاش برای اعتصاب زورکی هم در این روزهای اخیر رخ نداد یا اگر در جایی رخ داده آن‌اندازه کوچک و بی‌اهمیت بوده که انتشاری نداشته است.

در پایان باید گفت چیزی که این ماجرا را لطیفه ساخته اقدامات فوق است و آنچه این لطیفه را مضحک کرده تلویزیون «سعودی اینترنشنال» است که مزدوران رژیم آل‌سعود در روزهای گذشته تیتر زده بودند: «تداوم خیزش سراسری علیه جمهوری اسلامی» و یا تلویزیون صدای آمریکا فیلمی از تداوم این خیزش را گذاشته بود که دقیقا ۴نوجوان در آن فیلم در حالی که پشت به دوربین در خیابانی فرعی ایستاده‌اند و آتش روشن کرده‌اند احتمالا خیزش را پیش می‌برند!

منبع: روزنامه کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    33 8
    بابا «خیزش سراسری!!!!!!» کجا بودی تو ؟ خخخخخخخخ حروم لقمه های BBC بی ناموس این اصطلاحات خنده دار رو درست می کنن. خدایا این زبالشنگ (زباله + مشنگ) هارو از ما نگیر.
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      27 3
      وقتی خبرشو خوندم ریحانه پارسا و شبنم فرشادجورو اینترنشنال بعنوان کارشناس‌ اورده و پمپئو جنایتکار مریم رجوی جنایتکارو بعنوان رییس جمهور ایران معرفی کرده یاد اون سخنرانی شهید سلیمانی میفتم که خطاب به امریکایی ها و درباره همین رجوی و امثال اون میگفت:«امروز شما این زباله های بیرون ریخته ملت ایران را،منافقین و ضدانقلاب را جمع می کنید،به این ها دل بستید؟آمریکا اینه؟دخترای ولگردی را،یک زن ولگردی را تلویزیون به تلویزیون می چرخانید امیدتون به اینه؟این همه توان شماست؟اشتباه بزرگی می کنید»
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      4 2
      چرا وقتی وزیر امور خارجه آمریکا میگه مداکره با امریکا در دستور کار امریکا نیست، امیرعبدالهیان میگه ما اماده امضای برجام هستیم؟؟
    • DE ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      14 3
      🤣🤣🤣😂😂😂فراخوانشون بیشتر به فرارخوان شباهت داشت تا فرا خوان . همه شون فرار کردند تو سوراخ موش قایم شدند یا فرار کردند رفتند خارج.
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      1 0
      2030 پروژه نفوذی ادامه داره ...
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    18 8
    سلام شما که میدونید ال سعود سالهاست بر علیه ایران چکار میکنه چرا باهاش مذاکره میکنید
    • البحرین لنا IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      باهت موافقم این یهودی زاده که شمشیر رو از رو بسته با این کاراتون میخای یه شراب خور معتاد و سر عقل بیارید
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    18 14
    حنای آمریکا ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون آگاهی بخشی برای جوانان ؛ مهمترین اولویت جهاد تبیین می باشد. اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      2 1
      هاشمی لنتی برای زیر سوال بردن مقاومت و انقلاب میگفت ایران از فلسطین مقاومت و انقلاب یاد گرفت
  • DE ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    17 3
    ژن ژندگی آژادی ما عضو حزب با دیم بند رو چه زود آب دادیم .
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      14 2
      ژن ژندگی آژادی عجب ژِمِشتون شوژناکی😂😂
    • علی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      1 0
      مزدا. پیکان آبادی
  • هامون IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    14 2
    لعنت بر سیلیبریتی های بی وطن که بخاطر دریافت ویزایی نوکری حاضر به هر خیانتی هستندر. ما بدبخت ها که فکر میکردیم فقط مجاهدین خلق وطن فروشند ، نگویید که آنها زودتر از همه رو سیاه شدند و بقیه وطن فروشان هم چهره شان نمایان میشود .
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    12 18
    این اغتشاشات به نفع دولت رییسی است ناکارآمدی خود را به گردن اغتشاشات می اندازد
  • مهدی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 4
    درج اینهمه تهمت وافترا
  • ح IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    16 1
    مردم هر چقدر هم مشل داشته باشن حاضر نیستن رجوی بیاد رئیس جمهوراشون بشه!!
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    13 5
    مرگ برکوموله مرگبردموکرات هایفسیلیمرگبرمنافق مربرطاغوت مرگ برفواحش مرگ برالی خاله مرگ برالی کریمی ،علی برااینجور حیوان حیفه
    • mohamad IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      2 8
      کدوم مکتب درس خوندی اینقدرهول نشول همه رو غلط نوشتی
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    6 16
    مضحك كه شمايين
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      6 5
      خخخ اعتصاب کن
  • مختار IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 3
    به نظرم می رسد آمریکا هم دیگه اون شیطان بزرگ و قدرتمند و توطئه باز قدیم نیست! و انگلیس هم دیگه اون روباه فریبکار و دغل باز نیست! که برای کودتای رنگین و نرم خود در کشور مستقل دیگر به تعدادی فریب خورده و منافقین و کومله و دوموکرات و تندرو های خائن اصلاح طلب دل بسته! که همه اینها نزد ملت شریف و انقلابی ایران هیچ پایگاه و جایگاهی ندارند! ملت خود باید نسبت به تسویه حساب با همه کسانی که در این‌ کودتای ترکیبی و ناجوانمردانه علیه انقلاب و نظام مقدس ایران اسلامی دست داشتند اقدام نماید! از آمریکای جنایتکار تا انگلیس روباه پیر و اسرائیل غاصب کودک کش تا بن سلمان ساطوری و ابادی داخلی آنان و خارجی مزدور و جیره خوار آنان از منافقین کوردل داعشی دهه ۶۰ تا تجزیه طلبان کومله و دوموکرات و گروههای تروریستی شرق کشور وابسته به سرویسهای جاسوسی پاکستان و عربستان و اسرائیل تا اصلاح طلبان تندرو خائن که‌این خاک بر سرها نوکر و خدمتگزار افراد یادشده بودند و بستر را داشتند آماده می کردند بلکه بتوانند با قربانی کردن کشور و ملت دوباره به عرصه قدرت برگردند و خیانت به ملت و کشور را ادامه بدهند این احمقان اینقدر توهم آنان را گرفته که نمی دانند‌چنانچه کودتای آمریکایی اسرائیلی موفق شده بود اینان چون اصحاب تسلیم شده مختار که همه گردن زده شدند، همه شون توسط منافقین و سلطنت طلبها و … سر بریده می شدند! ملت خود باید با همه این خائنین و جنایتکاران‌ تسویه حساب نماید! تا منبعد جرات غلط اصافی نکنند!
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    11 15
    پس چرا پلمپ میکنید حالا اگه اینقدر خنده داره
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      6 1
      خب بعضیا فقط تز میدن و میرن کاروکاسبی خودشونو میکنن خودشونم میدونن جفنگ میگن ولی خب میخوان بگن ما خیلی روغنفکریم
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    5 0
    وقت برخورد با سیاست مداران روزنامه نگاران و خبرگزاری های خاعن داخلی رسیده. امیدوارم به این سادگی از کنار اون نگذرند.
  • سوده IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 1
    اره خوبه بیام به حرف فاجعه های سعودی مصی ‌بنیادی جرعت اومدن دارین بیاین قوانین کشورم به هیچ کس مربوط نمیشه ایران باید از مداخله گران شکایت مطلب خسارت کند
  • من IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    7 18
    آزادی فردی خواست عمومی است تن ندهید باید برید شک نکنید این پاندول در حرکت است هرچی هلش بدی با تاخیر با قدرت بیشتر برمیگرده این یک قانون فیزیک است
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      5 6
      تلسیدیم خخخخ
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      16 1
      اولا از طرف همه حرف نزن.دوما ازادی فردی شاید یک وقتی ایجاب کرد که با ناموست خلوت کنه خواست خودتم و خواست عمومی اینه؟موافقش هستی؟ازادی فردی بدون حد باشه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه دیگه زندگی و آرامش واسه کسی نمیمونه.خوبه ادم به عواقب حرفایی که تکرار میکنه فکر کنه
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    4 0
    در طول ۴۳ ۴۴ سال جمهوری اسلامی از همون روزهای اول توطئه ها و درگیریها رو به خاطر دارم. از زمانی که در تظاهرات برعلیه توطئه در پاوه شرکت می کردم تا حمله آمریکا به طبس، ترورهای منافقین، دعواهای طرفداران و مخالفان بنی صدر که به خاطر طرفداری از بنی صدر به همراه پسر عموی خودم یه شب تو کلانتری آب حوض خالی می کردیم تا صبح،خلاصه همه رو دیدم. همه دشمنی ها رو. همه فتنه ها رو. اما حقیقتا این یکی جور دیگه ای بود!!! چیزی که از همون اول باعث تعجبم شد این بود که انگار یه هماهنگی قبلی با تمامی افراد دخیل در این فتنه صورت گرفته و همچنین انگار به همه شخصیت های سیاسی و مذهبی جبهه انقلاب حتی ، حتی مراجع تقلید و بزرگان حوزه علمیه و اجزای خبرگان رهبری و مجلس تشخیص مصلحت نظام و چه و چه که ۱۰۰٪ مطمان شده بودند کار جمهوری اسلامی تمامه! باور کرده بودند!!! حتی این بزرگان مثلاً!!!!!
  • محمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    4 5
    در اينكه آتش زدن لاستيك سطل زباله موتور سيكلت و يا درگيري با مامور نيروي هاي نظامي انتظامي جرم است شكي در آن نيست ولي هيچ كجاي دنيا براي چنين جرايمي حكم اعدام نميدن به عنوان مثال آقاي كرمي يا آقاي شكاري مرتكب قتل شده بودن كه حكم اعدام داده شد؟
    • DE ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      6 0
      اصلا حکم اعدام باید لغو بشه والا. من بعد از اینکه اون چاقوکش ها و قداره بندها و حیوانات داعشی و افراد مسخ شده کفتار صفت را اعدام کردند شبها تو خودم اغتشاش میکنم از ترس منظور شبها باخودم تشویش و دلهره دارم اصلا مگه جرمشون چی بود یکیشون دوتا بسیجی کشته بود یه چندتا را هم چاقو مالی کرده بود
  • بینام IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 0
    درسته که اینها نتوانستن خواسته هاشون را عملی کنن اما اگه مسولین کاری نکنن در حوزه های مختلف مخصوصا اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی معلوم نیس دفعه بعدی در کار باشه
  • ناشناس IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 1
    افساد طلبان هم پنهانی دفاع کردن این اغتشاشات در واقع آثار شوم عملکرد شوم اصلاحات چیها طی سالهای گذشته بود
  • پرویز IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    5 2
    به داد مردم برسید.گرانی کمر مردم را خورد کرده.سفره خالی ایمان را به باد خواهد داد
  • فرزاد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 3
    منبعد هرکسی اغتشاش کرد بدون معطلی ومماشات اعدامش کنید.
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 2
    شما اینترنت کشور قطع کردید وآیپی فیلتر شکنها رو مسدود برای اینکه یک آدم بی ارزش تو اینستارو کسی نره استوریاشو نگاه کنه نمی گید مردم کار زندگی دارن به خاطر یک فوتبالیست بازنشسته ۸۰ میلیون نفرو جریمه نمیکنن شرایط کشورو عادی کنید به خاطر چند صد نفر که تو یک چهر راه شعار میدن نباید یک ملت تاوان بدن
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 1
    جوانان را دریابید ــ حنای آمریکا ؛ برای بزرگسالان ایران زمین ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون جوانان را دریابید ـ اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
  • علی افصحی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    17 1
    فراخوان های مضحک ضد انقلاب فراری آن قدر مضحک و تعفن انگیز است که هرگز ابتذالی به این شکل در طول چهل و چهار سال بعد از انقلاب نمونه اش را ندیده بودیم. پس از دور چدید فتنه که در روزهای اول به دلایلی با «دز»بالا از هر نظر شروع شد با تکرار نظریه «تنه به نظام یا ضربه چکشی به نظام»!که مبدعش منافقین و سازمان های کمونیستی بودند، تدریجا با هوشمندی نظام اسلامی سرعت آشوب به شدت کاهش یافته و تبدیل به عملیات هسته تک نفره یا دو نفره شد که در اواخر شب چسب به قفل مغازه ریخته و به جایی کوکتل انداختند. این «در به دران آواره» معده خود را برای آذر آماده ساخته و سه روز چهارده، پانزده و شانزده آذر را روز های تظاهرات سراسری میلیونی، اعتصاب و سرنگونی نظام اعلام کردند و حجم بالایی از تبلیغات کاغذی ، تلویزیونی و فضای مجازی را به راه انداختند اما جز علی دایی و یکی دو نادان دیگر به این معده هار ضد انقلاب جواب نداد تا رسید به سه روز پایان آذر و شب یلدا بازهم اعلام اعتصاب، تحریم و سرنگونی !و باز هم خفت و شرم و ننگ برای چند مزد بگیر سعودی و سازمان جاسوسی انگلیس و آمریکا. خود بنده شاهد بودم که در میدان تره بار یک آذری با حال با تمام شور و هیجان فریاد می زد«ساوا ناریدی قارپیز چیله قارپیز یعنی هندونه مثل انار ساوه است هندونه شب چله» یک زن از نوع «زن زندگی ازادی با وضعیت ظاهری مشمئز کننده با لب های وحشتناک ماتیکی نزدیک آن آذری با حال شده و نجوا کنان گفت:«مردم عزادارند یعنی چه یلدا» و آذری با حال جواب داد«عیبی ندارد خودشو ناذاحت نکن!» این همه عملیات رهایی و تحریم یلدایی بود. این مضحکه حالا ادامه هم خواهد داشت تا دیگر خودشان خودشان را نفله کنند همان مجازاتی که خدواند بر قوم عاصی بنی اسرائیل تعیین و در قرآن بیان فرموده.
  • ااا IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    اصلاحات =مزدور اسرائیل و آمریکا است. و دشمن ملت ایران و ایران در این شکی نیست
  • علی مطلبی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    جون این خیلی متن تاثیر گذاری بود..
  • محمد IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    به نظر دشمن خارجی در اعتراضات وجود ندارد
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 0
    حوادث اخیر ماهین فاسد وبرانداز اصلاحات که پیرفرصت برای براندازی میگشتند را رو کرد روزنامه های فاسد اصلاحاتی وسایتهای خبری انها همزبان با اینترنشنال و بیربیرسی وشبکه های فاسد خبری که بدست غربان اداره میشوند نشان دادند که اگر قدرت بدست بگیرن مردم را در جلوی دیگران مثل داعششکنجه میکنند جریان فاسد اصلتحات باطن خود را با این حوادثربرملا کرد شاید هم خواست هدا بود که که این جریان غربگرای داعشی اینطور خود را رسوا کند نفوذی های ظاهرا مذهبی که با چهره نفاق خود را وارد حکومت کردند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    عامل شکست فیلمنامه دشمن تبدیل نارضایتی طبیعی مردم به نارضایتی مصنوعی وبزرگنمایی آن است مضحک بودن آن از این جهت است که شما بخواهید کاریکاتور کسی را بکشید.جالب این جاست که نارضایتی مردم نه تنها گسترش پیدا نکرد بلکه تبدیل به آگاهی شد که ما بدانیم با چه جنایتکارانی طرف هستیم
  • mano IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    4 3
    سلام برادر این اعتراض بود نه اغتشاش
  • سلطان IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 1
    همه وهمه در پشت دیوار انجام دادید و هر کس هم اعتراض کرد مدرک خواستید
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 1
    این اینترنتتون
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 2
    مطلب مشرق قابل خواندن نیست.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 0
    ابتر نشنال و BBCاین وسط یه سری .. خیابونی + شعبون یی مخ چاقو کش را ریخت بیرون تا یه عده نوجوان بدون سواد سیاسی و احساساتی را بازی بدهد و مضحکه کند . ادم عاقل با سوادی که هوش هیجانی بالایی داره هرگز نه خودش و نه بچه اش قاطی این بازیها نشد. از قدیم گفتن خاین چوب دوسر نجسه
  • 🇮🇷 IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 0
    تمام این بلوای اغتشاشات و آسیب های اجتماعی و روانی و شهادت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نظامی. ایران اقتدار. و مظلوم ملت مؤمن ایران اسلامی میباشد. ،خاتمی خائن و تاجزاده منافق، و اصلاح طلبان فتنه گران، از ملت خوب و مظلوم عقده های خود را بگیرند، ما ملت امام حسین(ع)هستیم و خواهیم بود، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر منافقین و کفار
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    5 2
    چرا وضعیت کشورو عادی نمیکنید شرایط اینترنت کشورو عادی کنید تا روال کم کم روبه عادی شدن بره
  • آزاده کوترکی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    7 3
    هر فراخوانی میشه می‌ترسید
  • محمد IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    6 1
    بنده با درگیری و خشونت مخالفم اما اینکه درخواستهای به حق مردم را به مزحکه بگیرند. و به علت اینکه حاکمیت صاحب قدرت است. و مردم ناتوان ، اینگونه فساد و گرانی در اقتصاد راه بیندازد. و فقر را به مردم تحمیل کند‌ و خود را مبرا از فساد بداند‌. و با فریب اذهان سعی به توجیه فساد و گرانی خود ساخته خود و چسباندن ان به دشمن فرضی ، بر علیه ملت و به نفع خودشان برنامه ریزی کنند.
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    5 5
    یک مشت نماز نخوان لامذهب بی دین سگ باز دارای روابط فری ریختن تو خیابون هر شب میخان رژیم عوض کنن. بقرآن قسم اگه یک رکعت نماز بخونن
  • خواب الود IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 1
    خانوادها را گروگان میگیرند
  • ایران قوی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 2
    اغتشاشات به ایستگاه مرگ خودش رسید به این متوهمین پیشنهاد میدم اخر هر ماه فراخوان بدن به امید روشن شدن اتش تا بنگریم که که زند با و کی مرده باد . این متوهمین خیال کردن اگه از تیرانا یا فرانسه یا امریکا فوت کنند توی ایران طوفان میشه ۲ روزی هارت و پورت تون بود و بگذشت
  • FR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    حدقل حقوق انسانی را نتوست فراهم کنه
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 2
    لطف خدا و بصیرت ملت شریف ایران و تلاش نیروهای حافظ امنیت، توطئه دشمنان را با شکست خفت بار روبرو‌ کرد.
  • محمدکاشی تهرانی NL ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 1
    خوب قطعا جمهوری اسلامی نظام حاکم و استوار است
  • ح IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 0
    هالووین و ولنتاین و کریسمس و..... رو هم تحریم کنید خب!!
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 2
    پایدار نمی ماند...
  • بیژن IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 0
    احمقانه
  • یوسف IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 1
    خیلی جالبه خود لیدرهای قبلی هم ماست کیسه کردن خودشون هم ازجرای فرمان ارباباشون تبعیت نمکنن خلاصه جیکشون درنماید هیچ مثل اینکه باباشون ملت کشتن
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    5 2
    لطف کنید مسابقات باشگاهی فوتبال را با حضور تماشاگران و بدون گزینش افراد برگزار کن. هنر مردم را خواهی دید.
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      2 1
      اونم به موقعش. آسته آسته. عجله نکن. تا دیروز که میگفتین نمیدونم مهر دیگه تمومه و آبان میشه پایان. حالا رسیدید به تماشاگرا. همین الان فوتسال و والیبال با تماشاگره و اتفاقی نیفتاده
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 2
    ترامپ ،بایدن ، نتانیاهو ،بن سلمان وشاه انگلیس خوراک مار و مور خواهد شد اما مردم ایران بهمراه انقلاب اسلامی ایران جشن صد سالگی استقلال خود را خواهند گرفت .انشاءالله
  • معلم IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 1
    اینها بازی شاه و دزده ...... گرانی و تورم و بیکاری عامل همه بدبختیهاست ...اینها پوشش هست
  • رضا IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 0
    شرق و غرب نتونستم هیچ غلطی بکند حالا با این تفاله هایی که مردم زیادی رو به کشتن دادن( ۱۷ هزار نفر منافقین میگم) می خوان انقلاب کنند درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهید ان اخیر تنومند تر شد ههههه .ببخشید ریحانه پارسا رو هم آوردن ظاهرا اونم یادم رفت نگفتم 😂😂😂😂
  • محسن IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    4 2
    هرچه میکی درسته فقط امروز 1401/10/2 دلار از مرز 40 هزار تومن گذشت.23895
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      1 0
      از نرخ فردا که جمعه هم هست خبر داری؟ خخخخ
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 3
    پزشک قاتل روح الله عجمیان باید اعدام شود وگرنه هیچ شهروند مسلمانی امنیت نخواهد داشت.
  • محمد IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 0
    ما معترضیم به فقر و تبعیض ،اما محاله مملکتمون رو دودستی تقدیم داعش و کومله کنیم
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 2
    من کاری به این فراخوان و اعتراضات ندارم فقط چیزی که واضح وروشن هستش اینه که دولت نمی‌تواند اقتصاد را درست کند
  • شهروند IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    انقلاب،داعشیها،قمه،چاقو،سنگ،چوب،ساچمه،کشت وکشتار،فحاشی،زورگویی،کتک زدن،دزدهابیشترفعالندیک مشت تنبل ارازل اوباش،مفت طلب زورگو،خائن.....
  • ج IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    3 1
    اغتشاشات درون خانه هاست سر سفره هاست، خیلی مطمئن نباشید که هر لحظه دامن خواهد گرفت در کوچه و خیابان
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 1
    کمتر چرت وچولا بگید
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    اینا هنوز مات ایران رونشناختند ویا خودشونو از عصبانیت به اون راه میزنند .مشکلات درتمام دنیا وجوددارد وفقط مال ایران نیست وانشاالله باتلاش حل شودولی اروپا وامریکای دیکتاتوروجنایتکارعالم بایدتقاص جنایتهاشو پس بده البته فعلا توسط روسیه مقتدردارن پس میدن ولی کافی نیست
  • م. ناظر IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    چرا با گُنده کردن نام گَنده‌ای مثل علی کریمی، سعی بر فراموشاندن موجودات مفتخوری مثل علی‌دایی و کتایون‌ریاحی و پیمان‌قاسمخانی و علی‌ضیا و ... دارید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس