کد خبر 1448024
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
گوشی Vivo Y35m چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y۳۵m به تراشه Dimensity۷۰۰ مجهز شده و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

به گزارش مشرق، گوشی جدید شرکت Vivo با شماره مدل V۲۲۳۰A در چند هفته اخیر در پلتفرم‌های گواهینامه چین مشاهده شد، بنابراین این محصول به زودی به صورت رسمی عرضه خواهد شد. گوشی Vivo Y۳۵m دارای نمایشگر ۶.۵۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD است؛ یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این محصول تعبیه شده است. همچنین یک اسکنر اثرانگشت در لبه کناری گوشی جدید شرکت ویوو قرار دارد.

گوشی Vivo Y۳۵m چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

گوشی Vivo Y۳۵m به تراشه Dimensity ۷۰۰ مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Android ۱۳ OS اجرا می‎‌شود. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی Vivo Y۳۵m تعبیه شده است که شامل دوبین‌های ۱۳ و دو مگاپیکسلی می‏‌شود. ابعاد این محصول ۸.۱۵ * ۷۵.۶ * ۱۶۴.۰۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است.

گوشی Vivo Y۳۵m چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

گوشی Vivo Y۳۵m در چهار نسخه در دسترس قرار خواهد گرفت: نسخه اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۱۵ دلار، نسخه دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۳۰ دلار، نسخه سوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۴۳ دلار و نسخه چهارم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۵۸ دلار وارد بازار خواهد شد. گوشی Vivo Y۳۵m در رنگ‌های مشکی، طلایی، نارنجی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس