کد خبر 1447969
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کلهر: بازی ادامه داشت پرسپولیس گل سوم را می‌زد/ تعویض ساپینتو به سود گل‌محمدی شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بازی دقایق بیشتری ادامه پیدا می‌کرد پرسپولیس می‌توانست گل سوم را هم به استقلال بزند.

به گزارش مشرق، محمود کلهر در خصوص دربی ۹۹ که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت:‌ به نظرم دربی خیلی خوبی را شاهد بودیم و مشخص بود که مسابقات جام‌جهانی قطر تأثیر مثبتی روی عملکرد بازیکنان و حتی مربیان گذاشته است. این بازی پر از نکات فنی بود و دیدیم که هم پرسپولیس و هم استقلال فوتبال بازی کردند. یک بازی جان‌دار را دیدیم که ۴ گل داشت و این مسأله به جذابیت بازی کمک کرد. اگر پرسپولیس هوشیار بود بعد از گلی که زد، نباید عقب‌نشینی می‌کرد و می‌توانست با ادامه روند بازی باز هم به گل برسد اما بعد از گلی که زد، عقب‌نشینی کرد.

وی افزود:‌ از طرف دیگر استقلال نوع بازی خود را تغییر داد و باعث شد که به گل برسد که این مسأله روی غفلت مدافعان انجام شد. یحیی گل‌محمدی تعویض‌های خیلی خوبی داشت و وقتی پرسپولیس عقب افتاد، به خوبی شرایط تیم را هجومی کرد و با آوردن مهدی عبدی و سیامک نعمتی روند تیم بهتر شد و پرسپولیس توانست موقعیت‌سازی کند. خوشبختانه گل مساوی به ثمر رسید و اگر بازی دقایق بیشتری ادامه داشت پرسپولیس مطمئنا گل سوم را هم می‌زد.

بیشتر بخوانید:

هم استقلال، هم پرسپولیس مستحق برد بودند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه کدام بازیکن از نظر او بهترین بازیکن زمین بود،‌گفت: بدون شک انتخاب من گولسیانی بود چرا که هم دو گل زد و هم اینکه بازی بی‌نقصی از خود ارائه داد. نتیجه هم در کل نتیجه خوبی است چرا که پرسپولیس صدر جدول را حفظ کرد و باعث شد همچنان در صدر جدول بماند. از طرف دیگر تعویض‌های ساپینتو به سود پرسپولیس بود و باعث شد تا شرایط برای پرسپولیس بهتر شود. قطعا سرمربی تیم بهتر از هر کس دیگری به شرایط بازیکنان آگاه است اما اگر یحیی گل‌محمدی، مهدی عبدی را از ابتدا بازی می‌داد به نظر من بهتر بود چرا که او یک مهاجم دونده و چارچوب‌شناس است و می‌توانست تأثیرگذاری زیادی در بازی داشته باشد اما همانطور که گفتم بهترین کسی که می‌تواند در خصوص بازیکنان نظر بدهد سرمربی است چرا که او هر روز با بازیکنان سر و کار دارد و شرایط آنها را می‌داند.

کلهر در خصوص اتفاقی که برای لوکادیا افتاد و غیبت او در دربی که روی روند حرکتی پرسپولیس مؤثر بود، خاطرنشان کرد: بدون شک غیبت لوکادیا خیلی روی عملکرد پرسپولیس تأثیر گذاشت و اگر او بود قطعا پرسپولیس برنده بازی می‌شد اما با یک رفتار غیرحرفه‌ای پیش از دربی باعث شد تا همه چیز به هم بریزد. به نظر من کادر فنی و مدیریت باشگاه باید برخورد جدی با این بازیکن انجام دهد و نباید این طور باشد که بازیکن خارجی هر موقع دلش خواست ایران را ترک کند. باید این بازیکن جریمه سنگینی شود چون همین نتیجه دربی می‌تواند روی تعیین قهرمان لیگ تأثیر زیادی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، گفت: قطعاً می‌تواند چرا که در همه نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد و با ادامه همین روند و در صورتی که درگیر حاشیه نشوند می‌توانند قهرمان ایران شوند.پرسپولیس باید با حفظ روند فعلی در صدر جدول بماند و دور از دسترس هم نیست. به همین خاطر معتقدم پرسپولیس توانایی قهرمانی مجدد در لیگ را دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس