کد خبر 1447878
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
سیدصالحی: خط هافبک پرسپولیس بهتر از استقلال بود/ هر دو تیم مستحق برد بودند

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس می‌گوید دو تیم پایتخت بازیکنان قابلی داشتند و عملکرد آن‌ها نشان داد هر دو تیم مستحق پیروزی بودند.

به گزارش مشرق، سید مهدی سیدصالحی درباره تساوی ۲ بر ۲ استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۹ اظهار کرد: داربی باکیفیت و با انرژی بود. استقلال با سیستم ۳ - ۳ - ۴ و پرسپولیس با سیستم ۲-۴-۴ که به ۱-۵-۴ تغییر می‌کرد، وارد زمین شدند. گل محمدی سعی کرد هافبک‌های رونده را در زمین قرار دهد و در خط حمله به صورت چرخشی عالیشاه و ترابی جای خود را عوض می‌کردند. پرسپولیس سعی کرد بازیسازی را از جلوی دروازه خودش شروع کند و در نهایت هم توانستند روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسند.

او ادامه داد: اشتباه استقلال این بود که سعی می‌کرد از یک سوم میانی روی پرسپولیس فشار بیاورد. همین مساله باعث شد استقلال سردرگم بازی کند. با این حال بازی جذابی دنبال شد و دقایقی از بازی روی دروازه استقلال و دقایقی روی دروازه پرسپولیس دنبال شد. نیمه دوم استقلال خط پرس را عقب تر آورد و اجازه داد پرسپولیس بالا تر بیاید تا بتوانند ضد حمله بزنند. محمد محبی این کار را انجام داد و استقلال توانست با گل مطهری به گل برسد.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو رسماً با این کارش به یحیی بفرما زد/ این آقا به کل ورزش ایران توهین کرد

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه کرد: بعد از آن تعویض‌های ساپینتو باعث شد استقلال عقب تر برود. اگر ساپینتو سیستمش را به ۱-۴-۱-۴ تغییر می‌داد و روزبه چشمی را در جلوی خط دفاعی‌اش نگه می‌داشت و سعی می‌کرد از مهدی‌پور و بابایی استفاده کند، بیشتر می‌توانست موفق شود اما با ورود قائدی و شکل چینش تیم، استقلال عقب نشست و پرسپولیس بهتر بازی کرد. با آمدن محمد عمری و سروش رفیعی گردش توپ پرسپولیس بیشتر شود. این بازیکنان رونده دفاع استقلال را به‌هم ریخت و روی یک ضربه کرنر در نهایت به گل رسیدند و بازی به تساوی کشیده شد.

او ادامه داد: خط دفاعی استقلال امروز ناهماهنگ بود و دیدید که روی هر دو گل اشتباه دفاع و دروازه‌بان استقلال باعث ۲ گل برای پرسپولیسی‌ها شد. من قبل از بازی هم پیش بینی می‌کردم بازی مساوی شود چون هر دو تیم بازیکنان قابلی دارند. در هر صورت خط هافبک پرسپولیس بهتر از استقلال بود. هر دو تیم مستحق برد بودند و باید بگوییم مساوی نتیجه خوبی بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس