ساپینتو رسماً با این کارش به یحیی بفرما زد!/ این آقا به کل ورزش ایران توهین کرد!/حسینی بچه‌گانه کار کرد و روی هر۲گل مقصر بود

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی این یک امتیازی که در دربی گرفت را کاملاً مدیون سید حسین حسینی و سرمربی پرتغالی استقلال است.

به گزارش مشرق، بهروز سلطانی، دروازه بان اسبق پرسپولیس و از پیشکسوتان نام‌دار این باشگاه درباره عملکرد دروازه بان پرسپولیس در دربی اظهار داشت: غیر از گل هایی که استقلال به ثمر رساند توپ آنچنانی روی دروازه بیرانوند نیامد و فکر می کنم فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس نبود. کلاً استقلال خیلی در این مسابقه خط دفاعی و دروازه پرسپولیس را تحت فشار نگذاشت و در شرایطی که بیرانوند با مصدومیت نصفه و نیمه بازی می کرد روز راحتی را پشت سر گذاشت.

وی درباره عملکرد همتای بیرانوند در تیم مقابل خاطرنشان کرد: این دربی روز حسینی نبود و گاهی برای دروازه بانان چنین شرایطی ایجاد می شود. او روی گل دوم یک اشتباه بسیار بچگانه انجام داد. گلی که پرسپولیس در اواخر بازی زد با عکس العمل مبتدیانه دروازه بان ملی پوش استقلال همراه شد.

وی اضافه کرد: گرچه حسینی روی گل اول هم مقصر بود. بنابراین باید هر دو گل پرسپولیس را به حساب اشتباهات این دروازه بان گذاشت.

سلطانی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس این یک امتیاز را مدیون حسینی است یا نه توضیح داد: علاوه بر حسینی یک نفر دیگر هم در استقلال بود که کمک کرد تا پرسپولیس در شرایطی که اوضاع به هم ریخته ای داشت دربی را با امتیاز ترک کند. این یک نفر هم کسی نبود غیر از ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که با بیرون کشیدن چشمی و مطهری کاملاً به پرسپولیس بفرما زد تا بازی مساوی شود. واقعاً این سطح از مربیگری برای یک بازی بزرگ مثل دربی بچه گانه بود.

بازیکن قدیمی پرسپولیس تاکید کرد: به نظر من اگر بیژن طاهری در این بازی هدایت استقلال را در دست داشت هرگز چنین اشتباهی نمی کرد. خیلی عجیب بود که چرا سرمربی استقلال بهترین نفرات تیمش را از ترکیب بیرون کشید.

سلطانی درباره این تساوی در شرایطی که پرسپولیس با جدایی لوکادیا دچار شوک شده بود تصریح کرد: مقصر این مشکل باشگاه پرسپولیس است. چرا پاسپورت بازیکن باید دست خودش باشد که بتواند به این شکل یک مجموعه بزرگ با ۴۰ میلیون هوادار را به دلشوره و التهاب بیاندازد؟ اگر این اتفاق نمی افتاد پرسپولیس با بودن تمام مهره هایش و در شرایط عادی قطعاً دربی را برنده می شد. این یک بازی ۶ امتیازی بود.

سلطانی ادامه داد: این رفتار لوکادیا در قبال باشگاه پرسپولیس توهین به کل ورزش ایران بود. باید او را طوری جریمه کنیم که برای بقیه درس عبرت شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ع ق قطر QA ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    دقیقا این استقلال امسال اخر فصل باید برای سوم شدن بجنگه در بازی مقابل تیم بدون هجوم کاملا پر استباه و در معرض خطر بود
  • ایمان IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 1
    یحیی گل محمدی منافق ومعاندباچه روئی واردمیدان شد
  • ارسلان IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    قباحت داره آقا. هم مطلب و هم عکس. از دو تا لمپن چه انتظاری دارید؟! معذرتا از شما بعید بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس