کد خبر 1447813
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
تساوی در دربی عادلانه بود/ مشکلات استقلال حل شده است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه تمام تلاش خود را کرده تا مسائل مالی تأثیری در روند بازیکنان نگذارد، گفت: مشکلات مالی حل شده و دغدغه‌ای وجود ندارد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی پس از تساوی۲ - ۲ استقلال برابر پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی گفت: دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند و اعتقاد دارم تساوی عادلانه بود. استقلال می‌توانست چند دقیقه پایانی را مدیریت کرده و با برد بازی را به پایان برساند. اما دو اشتباه تأثیرگذار باعث شد که این تیم نتواند به سه امتیاز دست یابد.

وی در پاسخ به این پرسش که نبود تماشاگران چقدر تأثیرگذار بود؟ تاکید کرد: متأسفانه با شرایطی که وجود دارد قرار شد هواداران در ورزشگاه نباشند. به طور حتم وجود آنان در عملکرد دو تیم تأثیر گذار است و امیدوارم در دیدارهای بعدی تماشاگران حضور داشته باشند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی حل شده است یا خیر؟ گفت: باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده تا مشکلات حل شود. در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و امیدوارم تیم بتواند در دیدارهای آینده نتیجه را به نفع خود به پایان برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس