کد خبر 1446680
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
۳۰ نظامی ارتش اوکراین در دونتسک کشته شدند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در درگیری بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، بیش از ۳۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد نیروهای ارتش روسیه در ۲۴ ساعت گذشته، با حملات موشکی دقیق، ضربه‌های شدیدی به تأسیسات و زیرساخت‌های انرژی، صنایع دفاعی، سامانه‌های فرماندهی و کنترلی وارد کرده است.

بنا بر این گزارش نیروهای هوافضای ارتش روسیه مواضع مزدورهای خارجی در مناطق مختلف جمهوری دونتسک را هم با حملات موشکی هدف قرار دادند.

در گزارش وزارت دفاع روسیه همچنین آمده است که ارتش روسیه، ضدحملات نیروهای اوکراینی در منطقه دونتسک را دفع کردند و در این درگیری‌ها بیش از ۳۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شد.

وزارت دفاع روسیه در گزارش روز جمعه نیز اعلام کرد در درگیری‌ها در نزدیکی منطقه کوپیانسک، دست کم ۲۰ سرباز اوکراینی کشته شد و همچنین نیروهای روسی دو خودروی زرهی اوکراین در نزدیکی کوپیانسک (منطقه خارکف) منهدم کردند.

بنا بر این گزارش، نیروهای روسیه بیش از ۵۰ نظامی اوکراینی را در نزدیکی منطقه کراسنی لیمان هدف قرار دادند و همچنین دو خودروی رزمی پیاده نظام اوکراینی و سه خودروی وانت را در همین منطقه منهدم کردند. در منطقه دونتسک، نیز بیش از ۴۰ سرباز اوکراینی کشته و مجروح شدند و همچنین سه خودروی جنگی زرهی اوکراینی و دو خودروی دیگر نیز منهدم شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 0
    باوجود عقب نشینی روسیه اما هیچ تلفاتی از روسیه نمیگید مثل اینکه روس ها جرعت جنگیدن ندارند بدون تلفات فرار می کنند
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    تنها راه پای میز مذاکره آوردن اوکراین قطع سراسری برق اوکراین است یعنی خاموشی مطلق ظرف سه ماه میان پای میز زانو می زنند زلنسکی می آید و پای پوتین را لیس می زند
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    روسیه باید گروههای داوطلب آمون را باید اجازه دهد خارج از چهارچوب ارتش و زیر نظر وی شکل بگیرند این افراد و گروهها کارائی شان بیشتر از ارتش است خصوصا در جنگ با چریکها اوکراینی گروههای همچون مدافعین وطن و از این قبیل اسامی به مقامات هم برسانید این کار را اردوغان انجام داده است و در لیبی توانسته قدرت را در زمین از دست گروههای ژنرال حفتر تحت حمایت روسیه خارج کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس