هشدار ناتو درباره احتمال وقوع جنگ تمام عیار با روسیه

دبیر کل ناتو در مصاحبه‌ای هشدار داد جنگ روسیه و اوکراین ممکن است از کنترل خارج شده و به یک جنگ تمام عیار میان ناتو و مسکو تبدیل شود.

به گزارش مشرق، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در مصاحبه‌ روز جمعه (دیروز) با پایگاه نروژی «آن.آر.کا» درباره احتمال جنگ تمام عیار این ائتلاف نظامی غربی با روسیه هشدار داد.

دبیرکل ناتو به این رسانه نروژی درباره احتمال از کنترل خارج شدن جنگ روسیه و اوکراین هشدار داد و گفت: «اگر اوضاع خراب شود، به طرز وحشتناکی خراب خواهد شد.»

ینس استولتنبرگ افزود: «جنگ وحشتناکی در اوکراین در جریان است. این جنگی است که می‌تواند به یک جنگ تمام عیار تبدیل شده و به صورت جنگ بزرگی بین ناتو و روسیه گسترش پیدا کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    8 8
    بخدا قسم اگر جنگی یا ناتو در بگیره اول خیلی از کشورها از این سازمان تروریستی جدا بشوند و دوم اینکه خیلی کشورها به روسیه خواهند پیوست تا این سازمان را در مقر خودش یعنی اروپا از پایبست ویران کنند این به معنی انقراض نسل کشورهایی خواهد بود که در این سازمان خواهند ماند. این یک سازمان جنایتکار و تروریستی هست و بایستی یا منحل گردد و یا هزینه کارهایش را بپردازد.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      7 4
      به امیدسرنگونیرژیم روسیه
    • جعفری IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      2 1
      همچین خدا راقسم خوردی مثل اینکه خبر نداری روسیه به اکراین تجاوز نظامی کرده درضمن ما طرفدار متجاوز نیستیم تازه این نظر شخصی شماست درواقع روسیه تنهاست البته کره شمالی هم شاید باشد ولی ما سیاست مستقل نه شرقی ونه غربی حضرت امام را فراموش نمیکنیم.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 4
    آخ جون جنگ جهانی، این خیلی خوبه. طرفدار جنگ نیستم،اما احساس میشه ناتو به آخر کار رسیده و کشورهای اروپایی عضو این سازمان تروریستی اگر به طرفداری از آن ادامه دهند، مطمئناً نابود خواهند شد. آمریکا هم به چندین کشور کوچکتر تبدیل خواهد شد. و مناطقی از آن به دست کره شمالی، روسیه و چین اشغال خواهد شد.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    خوب ارتباط شرق اوکراین با غرب اوکراین توسط 11 پل است چرا روسها با زدن این پلها توسط موشک ها و پهبادها جنگ را پایان نمی دهند
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    پوتین باید بسیج مردمی روسیه را تحت نظارت مستقیم خودش باید تاسیس نماید و تا نابودی امپریالیسم ان را حفظ نماید به این شکل هزاران نفر از مردم روسیه که فعلا نمی توانند به ارتش روسیه کمک کنند به آن می پیوندند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس