کد خبر 1443891
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
پیش‌بینی کارلتو از قهرمان جام جهانی/ آنچلوتی: بازی پرتغال را ندیدم چون با نوه‌هایم پیتزا می‌خوردیم!

سرمربی تیم رئال مادرید گفت: نیمکت‌نشینی ستاره پرتغال در جام جهانی موضوع عجیبی نیست.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید در مصاحبه با نشریه «کوریره دلو اسپورت» درباره مسائل اخیر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.

سرمربی رئال مادرید درباره نمایش درخشان تیم ملی پرتغال در بازی مقابل سوئیس و نیمکت‌نشینی رونالدو اظهار داشت: من بازی پرتغال و سوئیس را ندیدیم چون داشتم با نوه‌هایم پیتزا می‌خوردیم. درباره نیمکت‌نشینی رونالدو هم باید بگویم که همه چیز در فوتبال ممکن است. او احتمالاً در وضعیت خوبی است و حس یک جوان ۲۲ ساله را دارد. او همیشه از بدن خود مراقبت کرده اما رقابت در تیم ملی سخت است، مثلاً فکر کنیم بازیکنی مثل «رافائل لیائو» نیمکت‌نشین است.

کارلتو درباره تجربه همکاری با ستاره پرتغالی گفت: من دو سال با او کار کردم و موضوع او برای من حل‌شده بود. بازیکنی که هر بازی گل می‌زند، یک مشکل نیست. او بازیکنی است که خوب تمرین می‌کند و همیشه به جزئیات علاقه‌مند است. مدیریت او برای من آسان بود.

سرمربی ایتالیایی درباره مدعی قهرمان جام جهانی تصریح کرد: برزیل تیم کامل‌تری است. آن‌ها شاداب و باتجربه هستند. ضعف انگلیس در ذهنیت آن‌هاست اما من خیلی مشتاق هستم تا آن‌ها را در بازی با فرانسه ببینم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس