image-20221208015607-1.png

بانک تجارت برای نخستین بار در سیستم بانکی کشور از محصول صنعت‌یار( مدل تامین مالی زنجیره ای(scf) برای شرکت‌های صنعتی) در گروه صنایع گیتی پسند اصفهان رونمایی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، در مراسمی با حضور مدیران عامل بانک تجارت و گروه صنایع گیتی پسند، اولین خرید اعتباری توسط عاملین فروش این شرکت از طریق طرح صنعت‌یار بانک تجارت انجام شد.

بانک تجارت از محصول صنعت‌یار (scf) رونمایی کرد

در طرح صنعت‌یار، بانک تجارت پس از اعتبارسنجی و اعطای اعتبار به نمایندگان فروش شرکت‌های تولیدی و صنعتی، باز پرداخت دیون این نمایندگان در سررسید را تعهد می‌کند. علاوه بر این اعتبار تخصیص داده شده به این نمایندگان در قالب تامین مالی زنجیره‌ای، قابلیت انتقال به شرکت تولیدکننده محصول برای تامین مواد اولیه را دارد.

هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در این مراسم از مجموعه گیتی پسند به‌عنوان هلدینگی بزرگ یاد کرد که توانسته به صورت سیستمی فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

وی افزود: وجود ظرفیت‌های بیشمار در صنایع کشور، بانک تجارت را بر آن داشت تا رونمایی از صنعت‌یار را در راستای حمایت از تولید داخل و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار خود قرار دهد.

علیرضا جنتی مدیرعامل هلدینگ گیتی پسند هم با تقدیر از تعامل بانک تجارت در مدت همکاری اظهار امیدواری کرد این مجموعه همچنان بتواند با حمایت‌های این بانک در مسیر تولید، خودکفایی و اشتغال‌ آفرینی گام بردارد.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس