1

این روزها سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی، به دلیل قرار گرفتن در تنگنای شدید امنیتی و انسداد، دست به دامن چند قداره‌کش ولات‌های خیابانی شده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- روز یکشنبه، سیزدهم آذر مرکز رسانهٔ قوه قضاییه در خبری از اعدام چهار نفر خبر داد که با عنوان «اعضای شبکه اراذل‌واوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی» معرفی‌شده‌اند، این افراد که به نام «باند زکریا» در رسانه‌ها شهرت پیداکرده‌اند، به دلیل همکاری با دولت متخاصم به استناد ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ به سزای اعمال خود رسیدند.

اعدام ۴ سر شبکه باند اراذل اوباش بخشی از یک پرونده بزرگ از چندین شبکه متفاوت از یکدیگر است که درسه سال گذشته توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور شناسایی و منهدم شده است. در طی سال‌های اخیر گروهک تروریستی و جاسوسی موساد با یک تغییر راهبرد قابل‌توجه از برخی اوباش شناسنامه‌دار به‌جای افسران و عوامل نفوذی در برخی عملیات خود استفاده کرده است.

در برآوردهای اطلاعاتی دشمن رواج استفاده از اوباش به دلیل خاصیت هولیگانی و داشتن روحیات خاص ازجمله خشونت ذاتی، بی‌رحمی، عنصر حماقت و عدم کنترل هیجانات به‌صورت بالقوه می‌توانند تبدیل به سوژه‌ای ضد امنیتی شوند؛ ازاین‌رو سازمان‌های اطلاعاتی مختلف ازجمله موساد روی اراذل‌واوباش سرمایه‌گذاری سنگین کرده تا حدی که تنها در طی اغتشاشات محله محور شبکه فحشا در تهران بیش از ۴۰ نفر از اوباش سابقه‌دار در میان اغتشاش‌گران شناسایی و دستگیرشده‌اند.

در روزهای اخیر و پس از اعدام برخی از سرپل‌های شبکه تروریستی و جاسوسی موساد برخی محافل خاص سعی کرده‌اند با گره زدن چندین پرونده مختلف از همکاری اراذل‌واوباش با دولت‌های متخاصم با همکاری با رژیم صهیونیستی ابهاماتی را به سود جریان آشوب در کشور پدید آوردند؛ بدون توجه به این مسئله که در سه سال گذشته حداقل سه شبکه مجزا از اوباش در خدمت موساد به‌صورت جدا از یکدیگر شناسایی و منهدم شده‌اند.

ضربه اطلاعاتی به سه شبکه نیابتی اراذل‌واوباش طی سه سال/ افسران موساد در تهران چرا اعدام شدند؟

ضربه اطلاعاتی به سه شبکه نیابتی اراذل‌واوباش طی سه سال/ افسران موساد در تهران چرا اعدام شدند؟

لات‌های محله مسعود چه بودند و چه کردند؟

دوازدهم اسفند سال ۱۳۹۹ علی القاصی‌مهر، دادستان وقت تهران خبر داد که بسیاری از اراذل‌واوباش رویکرد سنتی خود را تغییر داده‌اند و بااتصال به سرویس‌های جاسوسی مورد بهره‌برداری سیاسی قرارگرفته و ابعاد امنیتی وسیع‌تری پیداکرده‌اند. منظور این مقام قضایی در آن روزها از شناسایی یک شبکه اوباش توسط سربازان گم نام امام زمان (عج) بود که تحت هدایت یکی از اوباش سابقه‌دار بانام «مسعود» مشغول به اقدامات تخریبی بود.

مسعود یکی از عناصر بدنام در جنوب شهر تهران بود که بیشتر وقت خود را به عیاشی مشغول بوده و بیشتر مواقع باید رد او را در قهوه‌خانه‌ها پیدا میکردند. این فرد از طریق مال‌خری؛ دزدی از منازل مسکونی و شرخری کسب درآمد می‌کرد. مسعود در میان دوستانش به این معروف بود که برای به دست آوردن پول دست به هر کاری می‌زند، این ویژگی عجیب از چشم سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه پنهان نمانده و سوژه‌ای مناسب برای آن‌ها محسوب می‌شد. مسعود از طریق فردی بانام اسرافیل که ساکن شهر باکو در جمهوری آذربایجان بود با افسر موساد آشنا می‌شود

مأمور موساد در اولین مأموریت از مسعود خواسته بود که به کارخانه فردی رفته و آن را آتش بزند، این عامل اطلاعاتی دشمن به مسعود گفته بود که این فرد پول او را خورده و می‌خواهد از او انتقام بگیرد. مسعود نیز با دریافت مقداری پول این مکان را آتش می‌زند، مدتی بعد خبری منتشر می‌شود که تعدادی فرد ناشناس یک کارخانه تولید ونتیلاتور را به آتش کشیده‌اند! در روزهایی که مردم کشورمان سخت درگیر بیماری کرونا بوده و دولت‌های غربی به دلیل اجرای پروژه فشار حداکثری حاضر به فروش دارو و تجهیزات پزشکی به مردم ایران نبودند، اراذل وابسته به موساد یک کارخانه بومی را آتش زده بودند تا با افزایش مرگ‌ومیر ناشی از بیماری فشار اجتماعی را بالا ببرند. مسعود و باند همکار با او با رصد دقیق اطلاعاتی دستگیر و به مجازات اعمال ننگین خود رسیدند.

فیلم/ باند لات‌های مسعود در خدمت موساد

باند وفا؛ عامل دست‌پرورده موساد در تهران

در آخرین روزهای اسفند سال ۱۴۰۰ مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان غربی از «ضربات سهمگین» به «بزرگ‌ترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی» در این استان خبر می‌دهد که به گفتهٔ این مقام امنیتی «با اجیر کردن اراذل‌واوباش» به دنبال «اقدامات خرابکارانه» بودند. این شبکه که بانام وفا در رسانه‌ها شناخته می‌شود یکی از مهم‌ترین گروه‌های مزدور وابسته به موساد است که طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی منهدم شده است.

وفا یک پروژه بزرگ جاسوسی و خرابکاری بود که با شناسایی زودهنگام نتوانست به اهداف خود برسد، افسران موساد از وفا خواسته بودند که برای آن‌ها در داخل کشور بساط ترور، آدم‌ربایی، آتش‌سوزی و خرابکاری را پیش برده تا ایران کشوری ناامن جلوه داده شود.

وفا از طریق فردی بانام مستعار تونی (آرش) به موساد متصل شده و با دستور او یک تیم از اراذل‌واوباش تشکیل می‌دهد؛ شبکه وفا یک گروه اطلاعاتی و عملیاتی بود که زیر نظر شبکه تروریستی و جاسوسی موساد به‌صورت آنلاین آموزش‌دیده بود. موساد دریکی از عملیات‌های خاص از شبکه وفا خواسته بود که با ربایش یک کشاورز ساده او را به‌عنوان مأمور اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران جا زده و اعترافات او را به‌صورت فایل تصویری برای شبکه تروریستی اینترنشنال در لندن ارسال کند. شبکه تروریستی وفا که توانسته بود یک باند ده نفره تشکیل دهد در یک عملیات غافل‌گیر کننده شناسایی و پرونده آن در حال حاضر در دستگاه قضایی در دست بررسی است.

فیلم/ گروهک تروریستی وفا چگونه به موساد متصل شد؟

شبکه تروریستی زکریا؛ ماجرای افسران نیابتی دشمن!

اوایل خردادماه امسال روابط عمومی کل سپاه از دستگیری شبکه‌ای از اراذل‌واوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خبر داد. در این اطلاعیه با اعلام خبر دستگیری شبکه‌ای از اراذل‌واوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مده بود که این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم‌ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل‌واوباش می‌نمود.

با دستگیری سردسته این باند بانام حسین اردوخان‌زاده معروف به زکریا یک شاخه دیگر از همکاران موساد در تهران نیز شناسایی‌شده و هم‌زمان با زمین‌گیر شدن باند زکریا، تیمی دیگر از اراذل‌واوباش با هدایت فردی بانام میلاد اشرفی نیز دستگیر می‌شوند. زکریا یک مجرم سابقه‌دار و از اوباش نشان‌دار در غرب کشور است که پس از متواری شدن از کشور به یونان رفته و در آنجا پناهنده می‌شود، این شرور پرحاشیه به دلیل سرقت و قاچاق انسان در آتن دستگیرشده و به سه سال حبس محکوم می‌شود، در آن روزها موساد با بررسی پرونده زکریا در زندان یونان او را مهره‌ای مناسب برای اقدامات خود ارزیابی کرده و قدم‌به‌قدم به سوژه نزدیک می‌شود.

زکریا از طبق چند واسطه به افسر موساد بانام سیروس در سوئد متصل شده و افسر موساد در اولین مأموریت از او می‌خواهد یک باند از خلاف‌کاران تشکیل داده و دوستان سابقش که از اراذل‌واوباش سابقه‌دار هستند را به گروه دعوت کند. پس از تشکیل این گروهک آموزش‌های مختلف امنیتی به آن‌ها آغاز می‌شود. باند زکریا استفاده از وسایل ارتباط‌گیری خاص و برخی تکنیک‌های ضداطلاعاتی مانند تبدیل محیط ناامن به فضای امن را آموزش می‌بینند این شبکه پیچیده در طی چند مرحله برخی اقدامات ضد امنیتی ازجمله آدم‌ربایی را طراحی و اجرا کرده است.

این شبکه هفت‌نفره در دادگاه محاکمه شده و طبق ماده ۵۰۸ و احراز بزه همکاری با دولت متخاصم ۴ فرد مؤثر شبکه به اعدام محکوم شدند. بر اساس رأی نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور، متهمان ردیف اول تا چهارم پرونده، به نامه‌ای حسین اردوخانزاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی آتباتان و منوچهر شهبندی بجندی به جرم همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی و آدم‌ربایی به اعدام محکوم شدند.

ضربه اطلاعاتی به سه شبکه نیابتی اراذل‌واوباش طی سه سال/ افسران موساد در تهران چرا اعدام شدند؟

ضربه اطلاعاتی به سه شبکه نیابتی اراذل‌واوباش طی سه سال/ افسران موساد در تهران چرا اعدام شدند؟

این روزها سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی، به دلیل قرار گرفتن در تنگنای شدید امنیتی و انسداد، دست به دامن چند قداره‌کش و لات‌های خیابانی شده‌اند. در حالی دشمن تا همین چند مدت قبل با لاف‌وگزاف گویی ادعا می‌کرد که می‌تواند هزار خنجر به مردم ایران بزند؛ حالا برای زدن یک تیغ کوچک در اغتشاشات به چنان وضعیتی گرفتارشده است که مجبور است یک واحد کامل عملیاتی از نیروهای خود را نابود کند تا تنها چند سکانس مضحک و کوتاه را برداشت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 40
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    41 3
    اراذل و اوباش
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      5 24
      ارازل و اوباش منظورت همون معترضین و آزادی خواهان هستن؟متاسفم برات
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      10 4
      افسر اطلاعاتی موساد
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      15 2
      عزیزم افسرای آموزش دیده ی موساد بودن.که در پوشش ارازل کار میکردند
    • ح IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      1 6
      ازادیتون بوی تعفن میده!!
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      3 1
      12/15 منظورت از معترضین و آزادی خواهان همان خائنین ، اوباش ، قاتلین ، جاسوس ها ، اغتشاش گران است؟! متاسفم برایت
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      5 1
      به جهنم که متاسفی یه مشت فحاش هرزه پرست روکه قاتل بسیجیان مومن وعفیف هستند طرفداری میکنی ابله
  • سید IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    18 3
    این دُرسِّس! اراذل و اوباش باشی و به مزدور موساد و صهیونی هم تبدیل شوی! هر یک از این دو جرم برای الحاق به جهنم بس است! وای به وقتی که با هم جمع شوند! قطعاً چنین کسانی استحقاق و لیاقت زنده بودن در کشور ما را ندارند!
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    20 0
    آقای کولیوند در هلال احمر شما هم متاسفانه چند تا کارمند بیکار خصوصا در معاونت درمان و برخی نقاط دیگر علنا گستاخی میکنند و به نظام فحاشی و بدگویی میکنند و خدمت به مردم را مختل مردند که باید اخراج شوند منتظریم
  • سید IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    8 0
    این دُرسِّس! اراذل و اوباش باشی و به مزدور موساد و صهیونی هم تبدیل شوی! هر یک از این دو جرم برای الحاق به جهنم بس است! وای به وقتی که با هم جمع شوند! قطعاً چنین کسانی استحقاق و لیاقت زنده بودن در کشور ما را ندارند!
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    8 1
    افرادی که دارای نقطه ضعف باشند هدف تورهای اطلاعاتی دشمن واقع میشوند چه میخواهد این افراد شاغل در دستگاههای دولتی و مراکز حساس باشند چه میخواهد افراد عادی با ویژگیهایی مانند اراذل و اوباش و چه محکومین قضایی باسابقه جرم و جنایت لذا رواج بی بندو باری وفساد اخلاقی و تولید و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر در کشور بصورت هدفمند میتواند عاملی برای سوء استفاده دشمنان این ملت باشد که هوشیاری مسئولان مربوطه را میطلبد
    • ایران قوی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      2 0
      حرف شما درست این سازمان جاسوسی موساد که برای طعمه قرار دادن این شیوخ عربی یه جاسوس زن میفرستن که رابطه با این شیوخ داشته باشن و فیلمش هم گرفتن و حالا ...
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    12 1
    شکست پشت شکست برای آمریکا و نوکراش!
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    11 1
    تا کی مردم باید از دست این شعبون بی مخ ها بکشند
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    9 7
    ضربه به موساد؟ اینا مال خود ایران بودن نه اسرائیل هر وقت تونستی اسرائیلی ها رو اعدام کنی اون میشه ضربه به موساد
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      12 1
      اینایی هم که گرفتن اعدام کردن افسران موساد بودن که در پوشش یه مشت ارازل کارشون رو پیش میبردند
    • رضا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      11 1
      ی کم از اون مخ دکوریت استفاده کن، اینا دست و پای موساد هستند، بدون این ها کاری از دست موساد بر نمیاد. ی پیشنهاد برات دارم، به خودت سخت نگیر، تو همچنان بگیر بخواب، به خاطر این مسائل به خودت سخت نگیر، هوای تیرانا سرده، سرما نخوری.
    • ح IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      5 0
      اسرائیلی ها قوم واحدی نیستند و از یهودی های صهیونیست با نژاد ها و زبان های مختلف تشکیل شده اند!! حتی اینم نمیدونی و اومدی اینجا اظهار نظر میکنی!! اصلا شما تا به حال یه کتاب یا مقاله راجع به حرفایی که میزنی خوندی؟؟ خیر پس زر نزن وقتی هیچی نمیدونی مجبور نیستی زر بزنی!!
    • محمد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      9 1
      چون اسرائیل این کثافت ها را رهبری می کرد ، به همین دلیل ، خود اسرائیل ضربه خورده ، نه این چند انگل
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      3 0
      معلومه اخبار را دنبال نمی کنی!:)
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    10 1
    صهیونهای یهود بنیانگذار فساد
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    5 2
    افسران موساد چرا اعدام شدن ؟ آقای محترم چرا خودتون رو دست کم می‌گیرید که باید برای هر چیزی توضیح بدید ؟؟ اصلا برای چرایی اعدام این وحشی ها لازم نیست تحلیل بنویسید. دیگه جاسوس جانی و آدم کش که دیگه اعدامش چرایی نداره، هر آدم منصف با هوش متوسط می‌دون ه و قبول دارن آدم جانی قاتل باید اعدام بشه ، شما چرا اصرار دارید کسایی که خودشون رو به خواب زدن بیدار کنید ؟؟
  • FR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    6 0
    افسران موساد بودن ؟
  • رضا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    1 12
    معلوم نیست کدوم مادر مرده ای رو گرفتند و اعدام کردند
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      1 0
      مادر مرده نه ولی بی پدر و مادر را قبول دارم
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    3 2
    رستم قاسمی درگذشت
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    5 1
    رشد این افراد از اراذل و اوباش به جاسوس موساد نشان از و فشل بودن قوه قضاییه است و بس ، اگر زمانی که افراد به جرمهای کوچک دستگیر می شوند حکمهای درست و محکمی صادر شود این افراد به روزگار گرفتار نمی شوند. چرا قانون شلاق افرادی که شرب خمر میکنند اجرا نمی شود و یا دست دزدهای اموال مردم در ملا عام قطع نمی شود
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    1 9
    افسران موساد؟؟؟؟ چرا تمام دنیا رو به چشم دشمن و توهم میبینین؟
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      0 0
      چون پرستارای داعشیها صهیونیستهای جنایتکارن که ایران رابه کشتارخونه باهزارخنجرتهدیدکردن وازبمباران فاجعه ها وکیسه های توزیع پول برای نابودکردن مملکت استفاده میکنند
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 15
    این جور که مشخص بود اگر شورشی کوکتل میزد یا سنگ میزد یا قتل میکرد پول بیشتر میگرفت و باعث شده جوان بیکار دنبال قتل بیافته بابت پول
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    12 2
    شورشی بهتر بود چند تا زن و بچه و سیاستمدار دوتابعیتی و خلافکار را میگرفت که باعث برجام و فقر و تورم و گدا شدن و مهاجرت نخبگان شده
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    8 1
    نطام واقعا یه فکر اساسی باید در مورد ارازل و اوباش و فضای مجازی بکنه وگرنه همینا دشمن جان و ناموس مردم میشن
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    2 0
    اقعیت اینه که قوه قضابه ما در لین جهل و سه سال همیشه فشل عمل کرد در برخورد با اراذل. والله درک نمیکنم که به ادم تبهکار ده بار دستگیر بشه و باز ازاد بشه.
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 0
      اولا حرف الکی نزن دوما طبق شدت جرم حکم دادن
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 0
      اولا حرف الکی نزن دوما طبق شدت جرم حکم دادن
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      0 0
      اولا حرف الکی نزن دوما طبق شدت جرم حکم دادن
  • US ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    3 0
    آن احمق هائى كه تفاوت بين ؛اعتراض؛و ؛اغتشاش و آدم كش؛را نميداند اصلا نبايد حرف زد تا در حماقتش بماند. بر سيه دل چه سود خواندن وعظ؛ نرود ميخ آهنين بر سنگ؛ و ديگر اينكه هر كس كه بزبان فارسى حرف ميزند كه صرفا ايرانى نيست. آن ايرانى كه در راه ايران شهيد ميشود آن ايرانى است نه آن آشغالى كه بخاطر چند صد دلار حاضر است منافع وطن خود را به بيگانه بفروشد اگر هو در ايران زاده شده باشد كه ايرانى نيست.همان زنكه دله كه متوسل به آمريكا شده و التماس ميكند كه به ايران حمله كند آيا آن زنكه آشغال بنام مسيح على نژاد ايرانى است؟ و يا آن رضا ربع پهلوى كه با دزدى ميليارد ها دلار پدرش از مردم ايران با در دست داشتن آن دلارهاى دزدى گزاف كه پناه به آمريكا برده و بر ضد منافع ميهن عزيزمان خودش را بدر و ديوار ميزند ايرانى است؟ آن احمق نميفهمد كه مردم ايران برضد پدر و پدر بزرگ قلدر او انقلاب كردند و از مملكت بيرون شان كردند حالا چرنديات پسر آن دزد ها گوش خواهند كرد. مگر شعبان بى مخ ها و ملكه اعتضادى ها و پرى بلنده ها ايرانى بودند كه بخاطر اندك مبلغى بميهن و دولت قانونى ميهن خيانت كردند. اين اراذل و اوباش كه بدستور اسرائيل كودك كش در ايران اغتشاش كردند و تعدادى بيگناه را بشهادت رسانيدند يعنى منافع اسرائيل را بر منافع مردم ايران ترجيح دادند بيقين اسرائيلى هستند نه ايرانى.خوشحالم كه دارند يك يك اعدام ميشوند و بدرك واصل ميشوند انشاالله.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    3 0
    لازمه اردوگاه مثل گولاک روسیه در سیبری ولی در مناطق کویری و حاشیه بیابان باشد و شورشی جوان و قاتل و معتاد و مواد فروش سابقه دار حداقل 5سال برود درخت بکارد و سنگ جمع کند و استخر بکند و در دامداری کار کند و شیر و ماست و گندم و بادام تولید کند و بااب و نان و تخم مرغ و ماست زندگی کند تا اصلاح شود بدون هزینه وگرنه هر مورد زندان رفتن هر ماه 10میلیون حسب اعلام نظر ارائه شده برای مردم هزینه دارد.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    2 0
    با اینکه وارد کننده مواد در شرق تهران چند بار دستگیر شده ولی مجدد ماه قبل 100 کیلو حمل میکرد که مجدد دستگیر شد. نمیشه فهمید چطور مجدد مواد تهیه میکند؟ باز هم ازاد کنید مجدد وارد میکند
  • رضا IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    4 0
    بر ماست که بر ماست و قتی در سالهای اخیر ارازل و اوباش رو ماموران مظلوم نیروی انتظامی دستگیر میکنن وبه دست قانون مسپارن و ارزال با زد وبند و داشتن آشنا خیلی زود آزاد میشن و خود مامور رو تهدید میکنن باید این چوب رو امروز بخوریم شما رو به خدا چنان قدرتی به این ماموران انتظامی بدین که حتی بالاتربن رده دولت هم از اینها بترسه و ارازل و اوباش جرات نکنن نفس بکشن چرا با امنیت مردم بازی کردین چرا نیروی انتظامی کشور ما انقدر بی پناه باید باشه و ارازل اوباش با گرفتن پول از اکنور آب با خیال راحت میگن میریم جامعه رو بهم میزنیم نهایت باز میایم بیرون مگه چی میشه خوب پس بر ماست که بر ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس