‌حقوق کارکنان دولت موضوع اصلی نشست بودجه ۱۴۰۲ بود

سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز صبح برای بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، بیشترین بحث پیرامون تبصره ۱۲ بود که مربوط به حقوق کارکنان عزیز دولت است.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، اظهار داشت: امروز سه‌شنبه، سومین روز از جلسات فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ آغاز شد که هر روز، سه جلسه در سه نوبت کاری صبح، ظهر و شب، برگزار می‌شود.

سخنگوی دولت، تصریح کرد: دولت در جلسه صبح، احکام مختلف تا تبصره ۱۳ از لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داد.

بهادری جهرمی گفت: در جلسه امروز صبح، بیشترین بحث پیرامون تبصره ۱۲ بود که مربوط به حقوق کارکنان عزیز دولت است. بحث اصلی پیرامون این تبصره در این‌باره بود که افزایش حقوق‌ها و جبران خدمات کارکنان دولت باید به شیوه‌ای باشد که به‌صورت عادلانه و متوازن با فرا بخشی نگری و نگاه به همه اقشار و کارکنان مختلف در همه سطوح درآمدی بتواند جبران خدمات این عزیزان را داشته باشد.

سخنگوی دولت، اظهار داشت: دولت، مخالف هرگونه بخشی نگری یا جزئی نگری بدون نگاه به همه بخش‌های دولت است و به همین منظور، مباحث متعددی مطرح و در نهایت مقرر شد که کمیته‌ای به‌صورت فرا بخشی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری، همه پیشنهادهای ارائه شده بخش‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند و پیشنهادهای اصلاحی درباره این تبصره را تقدیم دولت کنند.

بهادری جهرمی، تصریح کرد: در برخی دیگر از مباحث که پیرامون ۱۳ تبصره‌ای که تاکنون بررسی شده، کارگروه‌های مختلفی تشکیل شده است که در بین یا پیش از جلسات یا به‌صورت همزمان و موازی، معاونین محترم وزرا به‌صورت تمام وقت در حال بررسی‌های کارشناسی درباره پیشنهادهای اصلاحی در لایحه بودجه هستند تا ان‌شاالله بتوانیم سریع‌تر این لایحه را نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی کنیم.

سخنگوی دولت، تأکید کرد: این جلسات به‌صورت سه نوبت کاری تا پایان بررسی بودجه، همچنان ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 1
    مشکل اینه هرکی چونه زنی بلد بوده برای خودش و کارمنداش ویژه گرفته کارمندی خدمات است باید خدمات و نحوه ارائه اش امتیاز داشته باشه نه مکان خدمت! کارمند کمیته امدادم کارمند اداری آتش نشانی عزیزی ضامنم شد خقوقش سه برابر من بود!! حکم هف تو من! تو‌اداره از مددجوی عزیز کتک میخوریم که دستامون برای خدمتش خالیه شب از خانواده بخاطر جیب خالی
  • حسین IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    برقراری فوق العاده خاص در بودجه سال ۱۴۰۲کشور =مطالبه اصلی مدافعان جانفشان و زحمتکش سلامت....لطفا"پیگیری و رسیدگی فرمایید "

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس