وزارت اطلاعات: دستگیری ۱۰ نفر و متلاشی شدن هسته‌های عملیاتی وابسته به منافقین

وزارت اطلاعات اعلام کرد: چند هسته‌ی عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و متلاشی شدند.

به گزارش مشرق، وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای به شرح زیر اعلام کرد:

به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند با الطاف الهی و عنایات اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)، سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند چند هسته‌ی عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین را شناسایی و متلاشی نمایند. هسته‌های مزبور با انجام اقدامات تروریستی و خمپاره‌زنی‌های متعدد علیه مراکز اداری، نظامی، انتظامی و مسکونی، ضمن وارد کردن خسارت‌هایی، به فضای رعب و ناامنی نیز دامن می‌زدند.

پس از ردیابی و شناسایی هسته‌های خرابکار، سلسله عملیات هماهنگی در استان‌های تهران، اصفهان و کردستان صورت گرفت و منجر به بازداشت ۱۰ عنصر عملیاتی و پشتیبانی منافقین شد.

اعضای این هسته‌ها در عملیات‌های متعدّد تروریستی به پرتاب نارنجک دست‌ساز در تجمعات مردمی و حملات خمپاره‌ای به مراکز فوق‌الاشاره پرداخته بودند و در حال طرّاحی اقدامات به مراتب شدیدتری بودند.

تمام فعالیت‌های تروریستی یادشده با هدایت مستقیم مقر اروپایی گروهک تروریستی منافقین واقع در کشور آلبانی صورت گرفته و در عملیات‌ها حتی از عناصر سابقه‌دار و قدیمی گروهک منافقین که در دهه ۶۰ مورد عفو و تخفیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته بودند استفاده شده است.

همراه با دستگیری اعضای این شبکه، تمامی اقلام و تسلیحات و ادوات عملیات تروریستی همچون خمپاره، نارنجک، مواد و تجهیزات ساخت نارنجک دست‌ساز، سلاح کمری و کوکتل‌مولوتوف، کشف و ضبط شد.

جان بر کفان گمنام ایران اسلامی ضمن تجدید عهد با ملّت شریف ایران اعلام می‌نمایند که مقابله با تروریسم را تا انهدام کامل آن‌ها و با قدرت ادامه خواهند داد و طبیعتاً در میدان جنگ با تروریسم غدّار خون‌آشام، حامیان و پشتیبانان تروریست‌ها منفعتی نخواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گمنام IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    19 0
    نیروهای امنیتی و نظامی و به خصوص اطلاعات، چشمان ریزبین و تیزبین نظام اسلامی در همه ابعاد هستند و باید به همه مسایل توجه داشته باشند. از نظر امام علی، نیروهای اطلاعاتی چشم ها و دیده بان امین و صادق و واقع بین هستند که باید به دور از افراط و تفریط ، خدمتگزار مردم باشند.
  • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    17 0
    شبا نه روز دعا گوی شما هستم امام زمان نگهدارتون
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 4
    منافقین که دیگه پیروپاتال وبارها گفتیدنابودشدنند!؟مگر درسن بالا هم میتوانند بزایند!؟
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 5
    منافقین که دیگه پیروپاتال وبارها گفتیدنابودشدنند!؟مگر درسن بالا هم میتوانند بزایند!؟
    • ح IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      1 0
      احمق جان نیروهای می انیشتن از کومله و داعش است نفهم!!
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      0 0
      توهین نکن
  • شاکی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    14 0
    برای هوشیاری و اگاهی شما برای حفط امنیت مدومو کشور ممنونیم
  • علی افصحی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 0
    در واقع هر فتنه در تقویم انقلابیون، موسوم یه فصل شکار هسته های پنهان ضد انقلاب و منافقین است. پیش از هر فتنه، منافقین شروع به زاد و لد از طریق عضوگیری به طرق مختلف می کنند و بیشتر عضوگیریشان هم منمرکز بر افرادی است که پیشینه نفاق دارند. این منافقان مزدور ممکن است روند عضو گیری و سازماندهی آن ها در هسته های مختلف عملیاتی ، طی ماه ها به طول انجامید ه و بعد از آن به آموزش و تمرین برای تخریب پرداخته و آماده می شوند برای عملیات در بستر فتنه!اما از آن جایی که انقلابیون ولایی ایران اسلامی در شکار فتنه و فتنه گر قهارند در مدت خیلی کوتاهی این هسته های عملیاتی ورزیده را شکار می کنند و به سزای اعمال ننگینشان هم می رسانند تا فتنه دیگری شود و شکار دیگری.سلامتی سربازان گمنام امام زمان صلوات.حیدر.
  • بهروز IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    با خسته نباشید به نیروهای اطلاعاتی در ایت روزهای سخت که کمیته های شورش محلات که طرح رجوی خائن بود را شناسایی و منهدم میکنند، ولی مغز متفکرشان موساد با پولهای بنسلمان بیمخ است
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    کاش راهی بود تا می تونستیم از این عزیزان مظلوم که گاه حتی خانواده های خودشون هم از کار و فعالیت و شغل اونها خبر ندارند قدردانی و تشکر می کردیم. مشرق این قدردانی ها را با این عزیزان ابلاغ کند
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    آمریکای وحشی
  • محمد IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 0
    خدا قوت، زنده و پاینده باشید.
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 0
    در پناه حق باشید
  • حمیدرضا IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    5 0
    *** خدا قوت دست حق نگهدارتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس