کد خبر 1443023
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

من در بازار تهران به عنوان تامین کننده عمده سرویس های آشپزخانه از جمله سرویس آرکوپال مشغول به فعالیت می باشم و به تازگی در حوزه صادرات این کالا نیز وارد شده ام و توانسته ام با ثبت سفارش از کشورهای همسایه درآمد و سود خود را دو چندان کنم چرا که فعالیت در حوزه صادراتی سودآوری و درآمد بالاتری را در پی دارد. پیشنهاد من به شما اینست که حتما در حوزه صادراتی کالا و محصولاتتان وارد بشید تا درآمد بالایی را تجریه کنید.

سرویس آرکوپال ایرانی

بسیاری از بانوان خانه دار برای تکمیل سرویس آشپز خانه خود از سرویس آرکوپال ایرانی استفاده می کنند.

این محصول به دست متخصصان ایرانی تولید شده است، در ادامه به بررسی انواع این محصول و تفاوت آن با سایر ظروف خواهیم پرداخت.

بهتر است در ابتدا توضیحی درباره آرکوپال ها به شما عزیزان ارائه دهیم، این محصول در واقع شیشه ای سفید رنگ می باشد که در مقابل شکستن مقاوم بوده و بسیار کاربردی است.

دقت داشته باشید که لایه ای محافظ بر روی این محصول کشیده می شود که به آن لعاب نیز می گویند.

از مهم ترین دلایل مقاوم بودن این محصول می توان به تولید آن تحت فشار و دمای بسیار بالا اشاره کرد این موضوع باعث می شود تا در برابر ضربه به شکل بسیار حیرت انگیزی مقاوم باشد.

با سرویس آشپزخانه زیبایی از جنس ثروت را دیدم

سرویس آرکوپال

برای جلوگیری از صرف هزینه های بالا تنها ظروف کاربردی را تهیه کنید، قیمت سرویس آرکوپال سفید لب طلایی رابطه مستقیم با تعداد و اجزای داخل سرویس دارد.

به عنوان مثال اگر سرویس را برای استفاده روزمره می خواهید می توانید اقلام غیر ضروری مانند جای شمعی، جا دستمال کاغذی جیبی، پارچ و فنجان را حذف نماید.

چرا که این اقلام استفاده بسیار کمی دارند و در بسیاری از خانه ها سالانه نیز استفاده نخواهد شد.

بهتر است سرویس غذا خوری روز مره دارای رنگ اشتها آور و شاد باشد، توجه داشته باشید رنگ ها نقش بسیار زیادی در زندگی ما دارند.

ظروف زیبا و خوش رنگ لذت خوردن غذا را چندین برابر می کند و تاثیر بسیار زیادی در روحیه افراد دارد.

اغلب مردم از سرویس آرکوپال بیضی لب طلایی بیشتر برای میهمانی ها استفاده می کنند چرا که ظروف آرکوپال وزن سبکی دارند.

در میهمانی ها تعداد ظروف بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که اگر ظروف سنگین باشد گاهی دردسر ساز می شود لذا سبک بودن سرویس بسیار حایز اهمیت است.

با سرویس آشپزخانه زیبایی از جنس ثروت را دیدم

زیباترین ارکوپال

شیک و زیباترین ارکوپال طرح گل لاله در کنار براقیت آن ها را به یک انتخاب بسیار عالی برای مهمانی ها تبدیل کرده است.

شاید بگویید که آرکوپال ها از نظر براقیت در سطح پایین تری به نسبت چینی ها هستند اما باید بدانید که امروزه افراد متخصص با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته توانسته اند این دو محصول را از نظر زیبایی تا حدودی به هم نزدیک بکنند.

تنها نکته ای که افرادی که سرویس آرکوپال کلاسیک تهیه می کنند باید بدانند این است که این ظروف به شدت لیز هستند و امکان دارد هنگام شستشو لیز بخورد و بشکند پس باید حتما هنگام شستشو مراقب باشید.

در بسته بندی های ظروف آرکوپال و ظروف چینی پذیرایی بسته به طرحی که دارد دارای تعداد پارچه های متفاوتی می باشد که بر روی بسته بندی آن نوشته شده است.

با سرویس آشپزخانه زیبایی از جنس ثروت را دیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس