کد خبر 1443018
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

زمینه خرید و فروش من حیوانات اهلی از جمله انواع سگ می باشد که با شناسایی انواع نژاد های سگ در این حوزه تامین کننده می باشم و عمده فعالیتم در کشورهای همسایه می باشد. درآمد و سود این حوزه کاری برای من بسیار بالا بوده است و از اینکه مسیر درستی را انتخاب کرده ام بسیار راضی هستم.

سگهای نگهبان

وزن حدودی سگهای نگهبان بین 20 تا 35 کیلوگرم می باشد و غذای مناسب برای آنها باید حاوی پروتئین، کربوهیدرات، املاح و فیبر باشد.

از جمله بیماریهای احتمالی که ممکن است سگ شما به آن مبتلا شود می توان به دیسپلازی لگن و کم کاری تیروئید اشاره کرد.

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است برای سگها پیش آید استفراغ است که به دلایل متفاوتی ایجاد می شود که برخی از آنها شامل: گرما زدگی یا به دلیل وجود یک جسم خارجی در روده یا معده سگ می باشد.

از نشانه های این بیماری مواردی مانند: ورم شکم، تهوع، استفراغ خونی و اسهال می باشد که در صورت مشاهده این موارد در سگ باید فورا او را به دامپزشک برده تا درمان سگ صورت بگیرد.

چراکه کم آبی شدید در بدن سگ موجب مرگ آن می شود و دامپزشک با داروهایی که تجویز می کند موجب کنترل استفراغ می شود.

با حیوانات اهلی به رشد اقتصادی رسیدم

سگ سرابی

برخی افراد که در پایتخت کشور عزیز ما یعنی تهران زندگی می کنند به دنبال سگ سرابی می باشند که باید بگوییم از افراد معتبر بهتر است آن را خریداری نمایند تا یک سگ سالم را به آنها دهد.

همانطور که می دانید سگ سرابی یک سگ کاملا کوهستانی می باشد.

به همین دلیل اگر هوا گرم باشد برایش سخت است اما به دلیل ویژگیهای مثبتی که دارد می تواند خود را با هر شرایطی وقف دهد.

این سگ به دلیل اینکه سیستم فیزیکی بسیار خوبی که دارد می تواند در هر شرایطی یک عکس العمل نشان بدهد. اگر بخواهیم به قدرت فک این سگ اشاره نماییم.

برعکس سگ هاسکی باید بگوییم در حدی می باشد که می تواند یک سر را با دندانهای تیزش به خوبی خورد کند و گوشت را از بدن جدا نماید بدین رو باید مواظب نزدیک شدن به اینگونه سگها شد.

این گونه از سگها به دلیل نوع رفتاری که دارند به خوبی می توانند یار خوبی برای چوپان هر گله ای باشند و از گله محافظت نمایند و در صورت حاضر نبودن چوپان در محیط این اطمینان را بدهند که گله از حیوانات وحشی در امان خواهد ماند.

با حیوانات اهلی به رشد اقتصادی رسیدم

سگ جیبی

از مدلهای متنوع یاد شده که قبلا به آن پرداختیم یکی از بهترین نوع سگها سگ جیبی نام دارد که بسیار سگ آرامی بوده و موی این سگ نیز نسبت به دیگر انواع سگها بسیار کم می ریزد.

سگهای جیبی یکی از با احساس ترین نوع سگها هستند که برای شما یکی از بهترین هم بازیها می توانند باشند و جزو بهترین نوع سگها به شمار می آیند.

شما برای نگهداری از این نوع سگها باید وظایف خود را بدانید و از آنها نیز به بهترین شکل ممکن نگهداری فرمایید و مراقب آنها باشید و به غذای حیوانات خانگی توجه کنید.

شما برای نگهداری از این مدل سگها کافیست علاقه ی کافی را داشته باشید کار دشواری نمی باشد و بسیار راحت می توانید در منزل خود از این نوع سگهای زیبا نگهداری فرمایید.

وقتی یک حیوان را به سرپرستی قبول می کنید باید پیش از آن به تمامی جوانب فکر کنید و توجه داشته باشید که سگهایی که خریداری می کنید.

باید اسباب خوشی و تفریحات آنها را فراهم کنید تا بتوانند در محیط مناسبی شروع به رشد کنند زیرا در غیر این صورت نمی توانند به درستی تربیت شوند و ممکن است دارای صفات و رفتارهای بدی باشند.

این مدل سگها مانند دیگر نوع سگها نبوده و کمتر به مریضی دچار می شود ولی باید توجه داشته باشید چگونه از آنها نگهداری می کنید.

با حیوانات اهلی به رشد اقتصادی رسیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس