کد خبر 1442196
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

جوراب‌ها یک پوشاک ضروری در قسمت پایین کمد هستند. برای اینکه آنها مناسب باشند باید یک سری کارکردها را انجام دهند که شامل محافظت از کف پا در برابر خراش و اصطکاک با کفش، جذب عرق تولید شده در هنگام راه رفتن روزانه و محافظت از پا و ایجاد گرما در فصل زمستان است. همانطور که گفته شد جوراب مردانه در سردترین روزها علاوه بر کارکردهای بیان شده از نظر استایل نیز یک انتخاب متمایز است، زیرا اغلب قابل مشاهده بوده و به هر ظاهری شخصیت متفاوتی می‌دهد.

همه چیز راجع به جوراب مردانه

در نظر بسیاری از افراد جوراب‌ها یک پوشاک پیش پا افتاده بوده و توجه بسیار کمی به آن دارند اما باید گفت هم برای راحتی و هم برای استایل ما تعیین کننده هستند. از یک طرف آنها از پاهای ما محافظت کرده، عرق را جذب کرده و از لیز خوردن پا و ساییدگی ما جلوگیری می‌کنند. از طرف دیگر آنها می‌توانند در لباس ما کاملاً مورد توجه قرار گرفته و توجه را به سمت خود منحرف کنند.

مدل‌های زیادی وجود دارد اما برای تسهیل در جستجو، این مطلب راهنمای شما خواهد بود تا با بهترین مدل‌های موجود در بازار برای جوراب مردانه آشنا شوید. بسته به نیاز و کاربری شما گزینه‌های بی‌شماری وجود دارد بنابراین با ما همراه باشید.

چگونه جوراب‌های با کیفیت مردانه را تشخیص دهیم؟

برای به دست آوردن جوراب‌های باکیفیت مردانه، به یک مواد اولیه و نخ بسیار با کیفیت نیاز دارید. مخلوط مواد طبیعی و مصنوعی نیز باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا چیزی جامد، بادوام و انعطاف پذیر به دست آید. به طور کلی در کنار مواد طبیعی مانند پنبه، کتان، پشم، ابریشم یا حتی بامبو، از پلی آمید برای مقاومت و از الاستین برای خاصیت ارتجاعی استفاده می‌شود. در زمستان، جوراب‌های ساخته شده از پشم، مرینو، موهر یا ترمه مناسب هستند.

هدف گرم بودن است؛ در بهار و تابستان، جوراب‌های نخی، کتان، ابریشم یا بامبو نازک‌تر را باید ترجیح ‌دهیم. این موارد مواد با خاصیت تنفس خوب برای پا هستند هستند. اکثر جوراب‌های باکیفیت مردانه در قسمت پاشنه و انگشتان پا با پوششی محکم تقویت می‌شوند. هیچ چیز بدتر از جورابی نیست که در ناحیه انگشت شست پا سوراخ شود. به همین دلیل باید جوراب‌های خود را کمی ‌بزرگتر از اندازه خود خریداری کنید.

چه قد جوراب مردانه را ترجیح می‌دهید؟

به طور کلی 4 ارتفاع مختلف برای جوراب مردانه وجود دارد. جوراب‌های به اصطلاح نامرئی کوتاه ترین هستند. آنها فقط انگشتان پا و پاشنه را می‌پوشانند که به این معنی است که در کفش کاملاً قابل تشخیص نیستند و اصطلاحا به آنها جوراب‌های کالجی مردانه گفته می‌شود. با کفش‌های کتانی، در تابستان عالی است. سپس جوراب‌های معروفی داریم که تا زیر مچ پا بالا می‌روند که آنها هم با کفش‌های کتانی یا برای ورزش عالی است.

جوراب‌های استاندارد تقریباً تا وسط ساق پا بالا می‌روند. این جوراب کلاسیک برای پوشیدن در تمام طول سال است. جوراب‌های پشمی که ‌تا بالای زانو بالا می‌رود نوع چهارم از طول جوراب مردانه است که در مراسم رسمی، به ویژه در کت و شلوار ایده آل است زیرا ما هرگز پاها و موهای پا را در این جوراب‌ها نخواهیم دید. علاوه بر این، بسیار راحت است و از دیگر جوراب‌ها هم گران‌تر است.

جوراب‌های چاپی مردانه طرح‌های متنوع

این بدون شک جسورانه‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین گزینه برای تکمیل ظاهر روزمره یک مرد است. یک جفت جوراب با چاپ اصلی و رنگارنگ می‌تواند روحیه شما را متحول کند. آنها اصولا سبک و راحت هستند و هم برای لباس پوشیدن و هم برای ورزش استفاده می‌شوند. گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، جوراب طرح آووکادو، فلامینگو، کمیک و...

جوراب‌های آنتی باکتریال و ضد بو مردانه

این جوراب‌ها به دلیل قابلیت تنفس خود متمایز هستند تا طراوت پا را تضمین کنند. آنها با یک تکنولوژی ضد باکتری ساخته شده‌اند که از بوی بد پا جلوگیری می‌کند. آنها از پنبه، پلی استر و الاستین ساخته شده‌اند، بنابراین راحتی را به هر پا ارائه می‌دهند و در عین حال از پارگی و سوراخ شدن آن جلوگیری می‌کنند تا دوام بیشتری داشته باشند. علاوه بر این آنها دارای خواص تنظیم کننده حرارت هستند، بنابراین در هر زمان از سال پای شما را در دمای مطلوب و راحت نگه می‌دارند.

این جوراب‌های فوق‌العاده همه‌کاره هستند، زیرا به لطف طراحی ساده و تک رنگ‌شان، می‌توان از آن‌ها هم برای ورزش و هم برای هر لباس روزمره استفاده کرد. این جوراب‌ها دارای نواحی تقویت شده مانند انگشتان پا و پاشنه پا هستند که از الاستین ساخته شده است، ماده ای که عرق را دفع می‌کند، سریع خشک می‌شود، دوام بیشتری دارد و در برابر دمای بالا مقاومت می‌کند. این جوراب‌های مردانه با پارچه ای مقاوم در برابر لکه ساخته شده‌اند که از ایجاد آنها جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود پس از شست و شو کاملاً شسته و تمیز شوند.

نکات خرید جوراب مردانه

  • این نکته بسیار واضحی به نظر می‌رسد، اما اگر جوراب‌هایمان را به خوبی جفت نکنیم، گاهی اوقات تشخیص آن‌ها در یک رنگ به خصوص اگر مشکی هستند دشوار است
  • علیرغم این واقعیت که ترندهای جدید در جهت دیدن پای آقایان هستند، به طور سنتی آقایان نباید پاهای خود را نشان دهند. بدون شک اجتناب از آن به معنای پوشیدن جوراب بلندتر است. در هر صورت، اینجا جوراب میانی بیشترین جذابیت را دارد؛ اگر قرار نیست مچ پای خود را به رخ بکشید، جوراب‌هایی بخرید که تا ساق پای شما باشد.
  • جوراب خود را با لباس خود تطبیق دهید؛ هنگامی‌که یک استایل رسمی ‌را انتخاب می‌کنید، جوراب‌ها باید با آن هماهنگ شوند. در این مورد اکثر انتخاب‌ها معمولا مشکی است، اما علاوه بر این نوع جواب باید با بقیه لباس مطابقت داشته باشد. در نتیجه جوراب‌های ورزشی باید در محیط‌های تفریحی پوشیده شده و جوراب‌های رسمی در مراسم‌های رسمی مانند عروسی یا جلسات شرکتی، پس به نوع جوراب خود دقت کنید.
  • جنس جوراب هم نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه کنیم. جوراب‌هایی از پشم، ابریشم، الیاف و... وجود دارد، اما اغلب بهترین انتخاب از نظر پارچه، پنبه است. این ماده بادوام بوده و از تغییر شکل جوراب مردانه جلوگیری می‌کند و در نتیجه به درستی روی پا قرار می‌گیرد.

برای خرید جوراب مردانه در طرح ها و رنگ های متنوع میتوانید به سایت جوراب مراجعه کنید


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس