عرین‌الاسود

گروه مبارز فلسطینی «عرین الاسود» تاکید کرد کابینه آینده رژیم صهیونیستی آخرین میخ را بر تابوت این رژیم خواهد زد.

به گزارش مشرق، گروه مبارز فلسطینی عرین الاسود (بیشه شیران) با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: روزهای آینده دشوار خواهد بود، اما حامل خبرهای خوش خواهد بود و کابینه نتانیاهو-‌بن گویر، به خواست خدا آخرین میخ را بر تابوت اشغالگران خواهد زد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، عرین الاسود در این بیانیه از همه کسانی که برای ثبت درگیری با اشغالگران و جنایت‌های آن‌ها تلاش می‌کنند، خواست از تصویربرداری از چهره‌های رزمندگان یا مناطق حضور آن‌ها خودداری کنند. عرین الاسود از احساسات ملی‌گرایانه این افراد و تلاش آنان برای ثبت عملیات قهرمانانه رزمندگان تشکر کرد و از فلسطینیان در شهرها و روستاهای کرانه باختری خواست به خیابان‌ها بیایند و با برگزاری تجمع، راه عبور و مرور شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر را ببندند.

«عمار مفلح» جوان بیست ساله فلسطینی دیروز (جمعه) در منطقه حواره، جنوب نابلس و با شلیک یک نظامی اسرائیلی به شهادت رسید که اعدام میدانی توصیف شده است.

ویدیوی موجود نشان می‌دهد این جوان سعی داشت از دست نظامی صهیونیست که گردنش را گرفته بود رهایی یابد و زمانی که از دست این نظامی خلاص می‌شود‏، میان او و آن نظامی درگیری رخ می‌دهد. در ادامه نظامی اسرائیلی از فاصله بسیار نزدیک به این جوان شلیک می‌کند. به کادر امداد و درمان فلسطینی نیز اجازه داده نمی‌شود تا خود را به بالین این جوان برسانند.

شماری از گروه‌های فلسطینی اقدام این نظامی صهیونیست را محکوم کردند و خواستار تشدید مقاومت ضد اشغالگران صهیونیست در سراسر کرانه باختری شدند.

اسماعیل رضوان یکی از مسئولان جنبش حماس در حاشیه تجمع در قدس در مصاحبه با المیادین گفت: از فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ می‌خواهیم تا به طرف مسجد الاقصی حرکت و در آن اعتکاف کنند تا از مسجد الاقصی دفاع کنند و همه طرح‌های صهیونیستی را ناکام بگذارند.

وی گفت: همچنین به اشغالگران درباره ارتکاب هر نوع حماقتی علیه قدس، مسجدالاقصی و فلسطینیان هشدار می‌دهیم، زیرا پاسخ به آن با مقاومت کوبنده برای اشغالگران صهیونیست خواهد بود. ما بر وحدت ملت خودمان در غزه، کرانه باختری و مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ تاکید می‌کنیم و از اهالی کرانه باختری می‌خواهیم، دامنه درگیری با اشغالگران را گسترش دهند تا زمانی که اشغالگران عقب رانده شوند و مسجدالاقصی، قدس و فلسطین آزاد شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس