.

یک کارشناس صهیونیست در خصوص رخدادهای اخیر ایران مدعی شد که «این شلوغی‌ها بزرگ‌ترین فرصت هستند» و راهکارهایی برای حمله غیرفیزیکی به ایران مطرح کرد.

به گزارش مشرق، یکی از کارشناسان کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی با حضور در بخش خبری با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشورمان در اظهاراتی مداخله‌جویانه آن را «بزرگ‌ترین فرصت» قلمداد کرد و مدعی شد که آمریکا و اسرائیل باید بدین منظور اقدامات بیشتری را در زمینه‌های جنگ روانی، سایبری، حمایت از اپوزیسیون ایران و ... انجام دهند.

کارشناس کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی در پاسخ به این سوال که بین غنی‌سازی اورانیوم در ایران یا روابط ایران و روسیه کدام یک مهم‌تر است، مدعی شد: «ایرانی‌ها از روسیه پشتیبانی می‌کنند. برای آن‌ها پهپاد می‌فرستند. به آن‌ها یاد می‌دهند چگونه از پهپاد استفاده کنند و جهان [در پاسخ] چه کار می‌کند؟ کاری ندارم که چه می‌گویند، ولی در پشت پرده آمریکایی‌ها به دنبال راهی هستند که به توافق هسته‌ای بازگردند.».

او در ادامه در خصوص ناآرامی‌های اخیر ایران گفت: «شلوغی‌هایی که الان در ایران وجود دارد فراموش نشده‌اند. به نظرم این بزرگ‌ترین فرصت است. مطمئن نیستم که مثل سال ۱۳۵۷ بشود، بنابراین نمی‌خواهم اسمش را تغییر نظام بگذارم. بلکه تضعیف نظام و ضربه زدن به آن‌هاست».

این کارشناس صهیونیست در خصوص احتمال افزایش مداخله در ناآرامی‌ها گفت: «همانطور که در مقاله اخیرم نوشتم، اسرائیل و آمریکا باید بدین منظور کارهایی انجام دهند. وقتی می‌گوییم حمله به ایران، منظور این نیست که با چندصد هواپیما به ایران بروند و حمله کنند. این بخشی از آن است. دست کم ۷ تا ۱۰ پارامتر مختلف هست که می‌شود با آن‌ها به ایران حمله کرد. به طور مثال پارامترهای روانی، سایبری، فروپاشی نظام، حمایت از اپوزیسیون ایران، حمایت از شلوغی‌ها، ضربه به اقتصاد، فروپاشی بانک‌ها».

او افزود که این امکان وجود دارد که «کاری کنیم مردم فکر کنند مثل فروپاشی در زمان شاه، دیگر پولشان در بانک‌ها نیست. [به آن‌ها این پیام را بفرستیم که] مسئولین شما فاسد هستند، به بانک‌ها بروید و پولتان را پس بگیرید».

این در حالی است که مقامات کشورمان به ویژه وزارت امور خارجه در مورد دخالت برخی کشورها در مسائل داخلی ایران هشدار داده‌اند و ریشه اصلی اغتشاشات اخیر در کشور را طرح‌های غربی‌ها و رژیم صهیونیستی برای به آشوب کشیدن اوضاع داخلی عنوان کرده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    2 0
    اسرائیل دشمن حکومت اسلامی
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    0 0
    پاسخ کوبندۀ ما به اسرائیلی های جنایتکار، هر چه دیرتر باشد به ضرر ما است. این جنایت کاران هر چه بیشتر نفس بکشند دنیا مسموم تر خواهد شد. صبر دیگه جایز نیست. هر چه سریعتر نفس این نجاست خور ها را قطع کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس