کد خبر 1441381
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

یکی از پرکاربردترین وسایل برای نگهداری دارایی های ارزشمند در طول سفرهای تفریحی، کاری و ... سیف باکس هتلی هستند، به همین منظور در این مطلب قصد داریم بگوییم سیف باکس هتل چیست و طریقه استفاده از سیف باکس هتل را شرح دهیم. اگر هتل دار هستید و یا هتل های دارای سیف باکس را برای اقامت انتخاب می کنید، این مقاله مناسب شماست.طریقه استفاده از سیف باکس هتل

سیف باکس هتلی یک وسیله امنیتی برای نگهداری وسایل مهم و قیمتی است که نوعی گاوصندوق به شمار می رود. ممکن است در سفرهای خود برای اقامت به هتل بروید و احتمالا سوالی که ذهن شما را درگیر می کند این است که آیا محل نگهداری وسایل و دارایی های ارزشمندی که به همراه دارید، به اندازه کافی امن است؟ در این زمان است که وجود یک سیف باکس هتلی می تواند نگرانی شما را رفع کند. در ادامه همه چیز در مورد این دستگاه و طریقه استفاده از سیف باکس هتل و خرید گاوصندوق را شرح داده ایم:

سیف باکس هتلی چیست؟

سیف باکس هتلی، یک جعبه فولادی بسیار محکم است که یک قفل الکترونیکی و هوشمند کاملا ایمن دارد. جنس بدنه سیف باکس هتلی (گاوصندوق هتل)، از نوع فولاد بوده و مقاومت خوبی در برابر آسیب و فشار دارد.

بنابراین سارق به راحتی نمی تواند به آن آسیب برساند و قادر به تخریب بدنه و درب گاوصندوق هتلی نخواهد بود. قفل سیف باکس هتل نیز از ضریب امنیت بالا برخوردار بوده و با ضربه و فشار باز نمی شود.

می توانید با خیال راحت، مدارک، سوئیچ ماشین، جواهرات و دارایی های ارزشمند خود را در سیف باکس هتلی نگهداری کنید. به این ترتیب لازم نیست مدارک شناسایی و دیگر وسایل ارزشمند را با خود حمل کنید و دیگر نگران گم شدن آنها نخواهید بود.

بعضی از هتل ها یک گاوصندوق هتلی بزرگ برای نگهداری از مدارک میهمانان و پرونده های هتل دارند ،اما بعضی از هتل ها گاوصندوق هتلی (سیف باکس هتل) را در اختیار میهمانان هتل قرار می دهند تا اشیای ارزشمند خود را در آن نگهداری کرده و در گشت و گذار خود در شهر، نگرانی بابت احتمال گم شدن وسایل خود نداشته باشند.

طریقه استفاده از سیف باکس هتل چگونه است؟

کارمندان پذیرش اغلب هتل‌ ها در بدو ورود میهمانان پیشنهاد می کنند که اشیاء قیمتی خود را در گاوصندوق اتاق بگذارند. گاوصندوق اتاق هتل همان سیف باکس هتل است. اغلب هتلداران ممکن است اطلاعات کافی در مورد طریقه استفاده از سیف باکس هتل را نداشته باشند.

بنابراین اگر به عنوان مهمان در هتل اقامت دارید، این احتمال وجود دارد که به شما توضیحی در مورد اینکه چطور می توانید رمز سیف باکس هتل را تغییر دهید، ارائه نکنند. جالب است بدانید که رمز بسیاری از این گاوصندوق ها ممکن است همان رمز پیش فرض کارخانه یعنی 6 عدد صفر (000000) باشد.

اگر می خواهید مدارک و دارایی ارزشمند شما در امنیت نگهداری شود، لازم است بدانید که طریقه استفاده از سیف باکس هتل چگونه است و چطور باید رمز آن را تغییر دهید.طریقه استفاده از سیف باکس هتل

به خاطر داشته باشید که اگر مهمان هتل هستید و رمز سیف باکس هتلی اتاق خود را تغییر میدهید، هنگام تحویل اتاق رمز را به حالت قبل برگردانید و یا رمز جدید را به مسئول پذیرش هتل اعلام کنید.

می توانید قبل از اینکه اشیای قیمتی خود را در گاوصندوق اتاقتان قرار دهید و از هتل خارج شوید، ابتدا رمز سیف باکس هتل را تغییر دهید.

برای تغییر رمز سیف باکس هتل، کافیست که یک رمز عبور عددی مناسب انتخاب کنید، سپس آن را وارد سیستم مرکزی قفل گاوصندوق کنید.

طریقه استفاده از سیف باکس هتل بسیار ساده است. ابتدا رمز سیف باکس هتل را از مسئول پذیرش بپرسید و با وارد کردن رمز، دستگیره را بکشید تا گاوصندوق باز شود. سپس مراحلی که در ادامه برای تغییر رمز گاوصندوق هتل شرح داده ایم، انجام دهید تا بتوانید رمز جدید سیف باکس هتل را به راحتی ثبت کنید.

نحوه تغییر رمز سیف باکس هتل

نحوه تغییر رمز سیف باکس هتل، بسیار ساده است و معمولا شیوه تغییر رمز در اکثر مدل‌ ها، به ترتیب زیر است:

  1. یک رمز مناسب که به سادگی قابل حدس زدن نباشد، انتخاب کنید.
  2. این رمز را در روی صفحه کلید گاوصندوق وارد نمایید.
  3. دکمه # را روی صفحه کلید شماره‌گیری فشار دهید تا رمز ثبت شود.
  4. سپس دکمه Enter یا * را فشار دهید تا رمز گاوصندوق، مجددا تایید شود. در این حالت دستگاه بوق می زند و این صدا نشان می دهد که رمز شما تایید شده است.
  5. قبل از اینکه وسایل خود را در گاوصندوق بذارید، در زمانی که درب گاوصندوق باز است. رمز جدید را تست کنید تا مطمئن شوید، به درستی این کار را انجام دهید. اگر رمز سیف باکس هتل را به درستی تغییر داده اید، می توانید وسایل خود را در آن قرار دهید.

اگر نحوه تغییر رمز سیف باکس هتل یا طریقه استفاده از سیف باکس هتلی، دستورالعمل ویژه ای داشته باشد، حتما این دستور العمل در دفترچه راهنمای گاوصندوق وجود دارد.

انواع قفل سیف باکس هتلطریقه استفاده از سیف باکس هتل

گاوصندوق های هتلی ممکن است مجهز به انواع قفل سیف باکس هتلی باشند. از انواع قفل هوشمند مکانیکی برای این نوع از گاوصندوق ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قفل اثر انگشتی
  • قفل صفحه کلیددار
  • قفل کارتی
  • قفل مجهز به سیستم Wi-Fi
  • قفل مجهز به بلوتوث
  • قفل ترکیبی

مزیت استفاده از سیف باکس هتل چیست؟

اگر می خواهید بدانید مزیت استفاده از سیف باکس هتل چیست باید بگوییم مجهز بودن هتل به این وسیله امنیتی، یک مزیت ارزشمند برای هر هتل محسوب می شود.

افرادی که در هتل اقامت می کنند، می توانند از اشیا و دارایی های ارزشمند خود در سیف باکس هتل محافظت کنند. به این ترتیب هم خیال مهمانان راحت است هم هتلدار بابت امنیت اشیا ارزشمند مهمان خیال آسوده خواهد داشت. از مزیت های استفاده از سیف باکس هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایمنی در برابر حریق
  • آرامش خاطر

سیف باکس هتل را از کجا بخریم؟

اگر هتلدار هستید احتمالا این سؤال برای شما ایجاد شده است که سیف باکس هتل با قیمت مناسب و کیفیت خوب از کجا بخریم؟ چطور می توان یک سیف باکس خوب و استاندارد برای هتل انتخاب کنیم؟

به هتل داران عزیز پیشنهاد می کنیم که برای خرید سیف باکس هتل، حتما پیش از اقدام به خرید، به صورت آنلاین به مقایسه انواع سیف باکس هتل بپردازند. برای اینکار لازم نیست به بازار بروید و وقت خود را صرف جستجوی سیف باکس هتلی کنید.

بلکه کافیست به یک فروشگاه آنلاین معتبر مستر سیف مراجعه کنید و با مقایسه مشخصات هر گاوصندوق و بررسی قیمت گاوصندوق ، بهترین سیف باکس هتل را بخرید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس