کد خبر 1441376
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
ستونهای تیم اسکوچیچ توریست جام‌جهانی/خط قرمز کی‌روش روی ۴ بازیکن!

چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت حضور در زمین و بازی برای تیم کارلوس کی‌روش را پیدا نکردند. این در حالی بود که آنها عصای دست اسکوچیچ بودند.

به گزارش مشرق، مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی ایران شب گذشته به پایان رسید. ایران با قبول دو باخت برابر انگلیس و آمریکا و کسب یک پیروزی برابر ولز، ۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول گروه B قرار گرفت.

به این ترتیب تیم تحت هدایت کارلوس کی روش که تنها به کسب یک نتیجه تساوی از بازی با آمریکا نیاز داشت، از صعود به مرحله حذفی بازماند.

ایران در این رقابت‌ها با ۲۵ بازیکن عازم قطر شد. مصدومیت لحظه آخری امید ابراهیمی در بازی تدارکاتی با نیکاراگوئه باعث شد تا کی روش از دعوت یک بازیکن جدید به جای او و اعزام تیم با ۲۶ بازیکن خودداری کند.

در لیست ایران، تنها چهار بازیکن شانس حضور در زمین را پیدا نکردند و کی روش از ۲۱ بازیکن برابر انگلیس، آمریکا و ولز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی ایران نقطه حساس را به آمریکا داد

پیام نیازمند و امیر عابدزاده دو دروازه بانی بودند که کی روش به جای آنها به علیرضا بیرانوند و حسین حسینی اعتماد کرد. حسینی به دلیل مصدومیت بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی با انگلیس، جای او را در ترکیب گرفت و مقابل ولز هم گلر شماره یک ایران بود. بیرانوند در بازی آخر با آمریکا مجدداً به ترکیب بازگشت.

وحید امیری و شجاع خلیل زاده هم دو بازیکن دیگر بودند که کی روش فرصتی برای حضور آنها در زمین قائل نشد. این در حالی است که هر دو بازیکن در کنار امیر عابدزاده در مرحله مقدماتی جام جهانی از نفرات ثابت تیم دراگان اسکوچیچ بودند و نقش بسزایی در صعود ایران به جام جهانی ایفا کردند.

البته بازیکنانی چون صادق محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان، سامان قدوس، ابوالفضل جلالی و… هم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکردند و کی روش عمدتاً از ترکیبی استفاده کرد که در دوره هشت ساله حضورش در ایران به آنها اعتماد بیشتری داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    10 2
    کی روش قدرت ریسک نداره و از همون روش اشتباه هنیشه اش پیروی میکنه همش از ی عده استفاده میکنه دفاع رو هم که لطف کرد سه نفر ی چید ی درس درست حسابی به تاج کمک کی روش بدین که باعث باخت شدن
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      17 2
      صعود تیم ایران به مرحله دوم جام جهانی وقتی منتفی شد که اسکوچیچ را بیرون کردند و کیروش را آوردند
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    16 2
    اوف به فدراسیون فاسد و تاج که اسکوچیچو برکنار کردن خیلی راحت تر میتونستیم با این تیما بازی کنیم حیف شد صعود نکردیم
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    11 2
    هر بیننده ای با مشاهده سوابق بازیکنان عزیز می فهمد و می بیند که در 6ماه اخیر 50درصد ارنج مربی در تیم های خود ذخیره هستند و از لحاظ سنی هم شوق و انرژی جوانی را ندارند و در این فوتبال تاج به ناحق رئیس شد و کیروش به ناحق جای اسکو را گرفت و برای اینکه از بازیکنان مورد نظر اسکو استفاده نکند انها را کامل کنار گذاشت و هیچ باز خواستی هم نمی شود 9سال مربی تیم ایران بود و بدون هیچ دستاوردی انصافا اگر ده تا جوان مثل جلالی صادقی محبی سرلک قائدی به تیم می رفتند بهتر نبود چوب خدا صدا ندارد
  • محمد IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1 0
    واقعاً نگهداشتن کی روش احمقانه‌ترین کار است حیف پولی که به داده شد باید تاج جوابگو باشه چقد بین تیم اسکوچیچ و این تیم ترسو فاصله زیاد است
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    2 0
    کیروش ٣ دوره جام جهانی و مسابقات اسیایی نتیجه ای نگرفت. حق دراگان قهرمان را که خوردند دستکم یک مربی با خاصیت بیاورید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس