همان طور که می‌دانید امروزه برندهای مختلف گوشی وجود دارند که هر کدام سعی می‌کنند با ارائه بهترین مدل، نظر کاربران را به خود جلب کنند. اکنون برای انتخاب بهترین گوشی موبایل رقابت بین برند شیائومی و سامسونگ است. برند سامسونگ از زمانی که گوشی‌های خود را وارد بازار کرد، مورد توجه قرار گرفت و به عنوان بهترین برند گوشی موبایل شناخته شد. اما با ارائه گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌های مناسب از دیگر برندها سامسونگ رقیبانی سرسخت پیدا کرد.

در یک دوره زمانی، رقیب اصلی سامسونگ گوشی‌های اپل بودند، اما اکنون شیائومی با عرضه گوشی‌های فوق‌العاده خود توانسته به عنوان برندی محبوب در رقابت با سامسونگ قرار بگیرد. در مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ، متوجه خواهید شد که هر دو این برندها توانسته‌اند به نحوی طرفداران خاص خود را در بازار پیدا کنند ولی هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

شیائومی و سامسونگ هر بار مدل‌های جدید با قابلیت‌های پیشرفته‌تر ارائه می‌کنند که باعث می‌شود انتخاب برای خریداران مقداری سخت باشد. برای این که بتوانید با این دو برند که صاحب برخی پرچمدارن موجود در بازار هستند آشنا شوید، در ادامه توضیحات بیشتری ارائه خواهیم کرد و به مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ می‌پردازیم.

مقایسه تخصصی گوشی های شیائومی با گوشی های سامسونگ

مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ

سامسونگ همواره از ابتدای عرضه گوشی‌های خود تاکنون توانسته بهترین جایگاه را در بازار برای خود حفظ کند. گوشی‌های ساخت این برند مورد توجه خریداران زیادی قرار گرفته‌اند و با وجود دیگر برندها هنوز ویژگی‌هایی دارد که به عنوان انتخاب اول برای خریداران باشد.

اما گوشی‌های شیائومی که با وجود این که تازه به عرصه رقابت‌ها پا گذاشته است، با ارائه مدل‌های مناسب و با کیفیت به خوبی در بین خریداران شناخته شده هستند. هر دو برند شیائومی و سامسونگ گوشی‌های موبایل متناسب با نیاز مشتریان تولید و عرضه نموده‌اند که کاربرد بسیاری برای آن‌ها دارند. در ادامه به مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ از جنبه‌های مختلف می‌پردازیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

میزان کیفیت در گوشی‌های شیائومی و سامسونگ

در مقایسه گوشی‌های سامسونگ و شیائومی از نظر کیفیت باید گفت که هر دو این گوشی‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. گوشی‌های سامسونگ بدلیل کیفیت خوبی که دارند توانسته‌اند به عنوان بهترین گوشی موبایل و پرطرفدارترین آن‌ها انتخاب شوند. برند سامسونگ همیشه در ارائه مدل‌های جدیدی که روانه بازار می‌کند، کیفیت را به عنوان یک مورد مهم مد نظر دارد. حاصل تلاش‌های این برند تولید گوشی‌های بسیار با کیفیت است که به میزان محبوبیت آن می‌افزاید.

گوشی‌های پایین رده، میان رده و پرچمدار این برند سال هاست که مورد استفاده مردم بوده‌اند. گوشی‌های پایین رده سامسونگ قیمت بسیار مناسب و پایین‌تری دارند و به طور معمول برای انجام کارهای روزمره و عادی مناسب هستند. این گوشی‌ها به خاطر قیمت مناسب میزان فروش بالایی هم دارند. گوشی‌های میان رده سامسونگ در برخی ویژگی‌ها مانند مدل‌های پرچمدار آن هستند. قیمت گوشی سامسونگ در این رده مقداری ارزان‌تر از مدل‌های پرچمدار این برند است.

گوشی‌های سامسونگ پرچمدار با توجه به کیفیت و ویژگی‌های بسیار خوبی که ارائه می‌دهند، در ردیف اول گوشی‌های محبوب و برتر بازار قرار دارند. این گوشی‌ها به نسبت کیفیتشان با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. اما شیائومی گوشی‌های خود را از لحاظ کیفیت در کلاس پایین رده و میان رده به بازار عرضه کرده است. گوشی‌های شیائومی دارای مدل‌های بسیار مختلفی هستند که میزان فروش بالایی در تمام دنیا دارند.

مقایسه تخصصی گوشی های شیائومی با گوشی های سامسونگ

قیمت گوشی‌های سامسونگ و شیائومی

گوشی‌های شیائومی دارای قیمت‌های مناسبی هستند و به همین خاطر افراد زیادی به خرید این گوشی‌ها تمایل نشان می‌دهند. متریال استفاده شده در گوشی‌های شیائومی در مقایسه با گوشی‌های سامسونگ ارزان‌تر هستند و این موجب می‌شود که قیمت گوشی شیائومی هم به همان میزان کم‌تر باشد. شیائومی گوشی با قیمت مناسب و دارای قابلیت‌های جدید است که نیاز مشتریان را رفع می‌کند.

گوشی‌های سامسونگ پرچمدار و میان رده در مدل‌های مختلف در اختیار خریداران قرار داده شده‌اند که قیمت‌های متفاوتی دارند. قیمت گوشی سامسونگ به خاطر کیفیت بالا و امکانات آن است. اگر می‌خواهد اطلاعات بیشتری درباره قیمت گوشی شیائومی و سامسونگ به دست‌آورید و قیمت آن‌ها را با هم مقایسه کنید می‌توانید به سایت قلاب (gholab.ir) مراجعه کنید. این سایت به شما کمک می‌کند که گوشی متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

شکل ظاهری گوشی‌های شیائومی و سامسونگ

سامسونگ معمولاً برای تولید گوشی‌های خود ظاهری در نظر می‌گیرد که شکلی خاص داشته باشد. این برند گوشی‌سازی از طراحی‌های زیبا و لوکس استفاده می‌کند. شیائومی در طراحی ظاهری گوشی‌های خود رنگ‌های زیبایی به کار می‌برد که مشتریان را به خود جذب می‌کند. شیائومی در تولید گوشی‌های خود تمام تلاشش را برای طراحی زیبا و جذاب آن‌ها به کار می‌گیرد.

از آن جا که شکل ظاهری برای خریداران اهمیت بسیاری دارد، این دو برند سعی در ارائه بهترین نوع طراحی برای گوشی‌های خود دارند.

مقایسه تخصصی گوشی های شیائومی با گوشی های سامسونگ

مشخصات گوشی‌های شیائومی و سامسونگ

مورد دیگر برای مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ مشخصات و ویژگی‌های آن هاست. سامسونگ در تولید گوشی‌های پرچمدار خود سعی داشته است تا با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری‌ها و بالا رفتن توقعات مردم بهترین امکانات را به کار ببرد. این برند حتی برای گوشی‌های رده پایین هم امکانات بی‌نظیری را در نظر گرفته است. دوربین‌های باکیفیت، پشتیبانی از دو سیم کارت، سنسور اثر انگشت و... از قابلیت‌های این مدل گوشی است.

گوشی‌های شیائومی هم از دوربین‌های با کیفیتی برخوردار هستند اما گوشی‌های این برند دارای هندزفری نیستند و در برخی مدل‌ها امکان نصب کارت حافظه نخواهد بود. به طور کلی سامسونگ در پی بروزرسانی‌ها و ارتقا بیشتر امکانات خود است و به این دلیل میزان فروش بیشتری هم خواهد داشت.

جمع‌بندی

با بیان مطالبی در مورد دو برند معروف گوشی‌های هوشمند یعنی سامسونگ و شیائومی تلاش کردیم که اطلاعاتی درباره آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم. در مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ برخی نکات مهم را بیان کردیم تا با مطالعه آن بتوانید از ویژگی‌های این دو برند محبوب آگاهی یابید. با مراجعه به سایت قلاب می‌توانید مدل‌های مختلف را به همراه قیمت روز گوشی مقایسه کنید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس